To Peugeot 208 μπορεί να το είδαμε από τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά η Peugeot το παρουσίασε επίσημα στην έκθεση της Γενεύης πριν από μερικές εβδομάδες και τώρα ήρθε η ώρα να βγει στην αγορά. Από τις πρώτες χώρες που ανακοινώθηκαν οι τιμές του, είναι στην Αγγλία, εκεί όπου ξεκινά από τις £9.995 (€12.200) για την 3-θυρη έκδοση και τις £10.595 (€12.935) για την 5-θυρη έκδοση με τον 1.00αρη VTi κινητήρα με τα 68 άλογα και τα 99 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Είναι διαθέσιμο σε 5 επίπεδα εξοπλισμού Access, Access+, Active, Allure και Feline, με την έκδοση “Ice Velvet” Limited Edition να είναι και αυτή διαθέσιμη. Συνολικά θα υπάρχουν 8 κινητήρες 5 βενζίνης και 3 πετρελαίου με τις αναλυτικές τιμές του και τον πλήρη εξοπλισμό του (βασικό και προαιρετικό) να το βρίσκεις σε αυτό το PDF.

Το νέο μικρό γαλλικό αυτοκίνητο έχει μικρότερες διαστάσεις από το 207, αλλά το ίδιο μεταξόνιο 2.540 mm. Έχει μήκος 3.960 mm, 70 mm λιγότερο από το 207, και ύψος 1.492 mm (-10 mm). Ζυγίζει μόλις 975 κιλά, 173 λιγότερα από το 207 και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.29 Cd.

Σχεδιαστικά διαθέτει την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων που είδαμε στο 508. Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες βενζίνης και 5 πετρελαίου. Οι βενζινοκινητήρες είναι τρικύλινδροι 1.000 κ.εκ. και 1.200 κ.εκ τεχνολογίας VTi απόδοσης από 75 έως 100 άλογα. Ο 1.000αρης έχει μέση κατανάλωση 4.3 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 99 γρ/χλμ. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, μερικοί θα διαθέτουν την τεχνολογία “micro-hybrid”, οι τέσσερις θα διαθέτουν σύστημα start/stop και θα έχουν μέση κατανάλωση 3.4 λίτρα/100 χλμ.

Το εσωτερικό του διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά, μικρότερο τιμόνι, σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής και κρυφό φωτισμό στην οροφή. Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 15 λίτρα, αγγίζοντας τα 285 λίτρα.

[Πηγή: Peugeot]

Δελτίο Τύπου

THE NEW PEUGEOT 208 – AVAILABLE TO ORDER

  • On sale 28th June
  • New 1.0 litre 3-cylinder petrol engine  emitting just 99g/km of CO2
  • e-HDi diesel engines emit CO2 levels from 87g/km
  • All diesel models are under 99g/km of CO2
  • New 208 is smaller on the outside, bigger on the inside

Peugeot announces prices for the eagerly awaited new 208, starting from only £9,995 (for the 3 door VTi 68bhp Access model).The new Peugeot 208 presents a great opportunity in a pivotal segment of the UK market and is available on Peugeot’s innovative ‘Just Add Fuel’ programme, which has recently been enhanced to be available to drivers from 21 years.

Eight engines are available on 208, five petrol, including the new generation 3-cylinder engines, and three diesel; 208 also represents significant CO2, MPG and fiscal benefits across the range.

Available in both 3 and 5 door body style variants, 208 is the embodiment of an exciting new design direction for Peugeot, taking many styling cues directly from the breathtaking SR1 Concept Car. 208 combines an impressively ergonomic interior design with a lighter, more compact frame and delivers a uniquely intuitive and pleasurable driving experience.

The UK range is offered in five trim levels – Access, Access+, Active, Allure and Feline – with an exciting ‘Ice Velvet’ Limited Edition, available from launch.

Specification also plays a key role with the 208 story and key equipment has been integrated across the range to ensure class leading specification, including the new touchscreen which will be standard on 80% of sales.

  • εκπληκτικό το μικρό!!!
    173 κιλά λιγότερα από μια γενιά σε την επόμενη!!!
    τα βλέπουν καποιοι κ ζαλίζονται!!
    αυτό είναι τεχνολογία κ όχι τα turbo…
    πραγματικά δε βρίσκω λόγο να αγοράσει κανείς το polo σε συγκριση με αυτό!!

    • cfu

      αξιζει πραγματικα,πολυ καλοί κινητιρες και ωραια εμφανιση
      fiesta,208,punto τα καλυτερα σε αυτη τη κατηγορια,ουτε εγω βρίσκω λογω κανεις να αγορασει το Polo 

    • pariah

      Όντως κανένας λόγος να πάρεις το όχημα της κατηγορίας που καίει λίγο με το 1,2tsi χωρίς εκπτώσεις σε επιδόσεις (για την ακρίβεια του ρίχνει) και με μειωμένες εκπομπές…

      Το fiesta το μόνο που έχει είναι η εμφάνιση και το στήσιμο. Προτιμώ το mazda το 2 όμως που έχει το ίδιο πλαίσιο, καλύτερο σασμάν και μοτέρ 1,3lt που και πιο δυνατό είναι και μικρότερο τεκμήριο. yaris γιατί είναι εγγύηση η toyota και τώρα πια έγινε και νορμάλ σε διαστάσεις για την κατηγορία ή κανά swift. Αυτά είναι τα πιο value for money….

    • Mika

      Ta 173 kila ligotera,den einai toso epideiksh texnologias..Einai paradoxh pws to 207 htan gourouni kai moulari sta kila tou..Ara petaksan ena karo saboura pou kapoioi alloi to exoun kanei edw kai poly kairo…
      ;-)
      Tapeinh mou gnwmh einai ayth…An einai dynaton na pisteyoume pws h Peugeot anakalypse thn elafrothta,ksafnika, otan oi alloi apo genia se genia hdh xanoun 30 kai 40,ante to poly 50 kila…
      Apla mas kanei entypwsh,giati epitelous egine mazemenh ayth h perikoph…

    • υπήρχε τη τελευταία δεκαετία γενικά η τάση ο αντιακταστάτης να ειναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται…
      η αρχή έγινε με το mazda 2 νομίζω κ πλέον ακολουθούν όλοι γιατί καλοί οι μικροί οικονομικοί turbo κινητήρες αλλά το βάρος συμβάλει πολύ στη μείωση κατανάλωσης κ ρύπων!!
      δε διαφωνώ ότι το 207 είναι χοντρό γουρούνι αλλά δ μπορώ να παραβλέπω τα 975 κιλά με τόσο εξοπλισμό κ ασφάλεια που κουβαλάει το 208!!

    • pariah

      Τότε μην παραβλέπεις και ότι η πλειοψηφία του ανταγωνισμού δεν ξέφυγε ποτέ από τα 1000+kg…

    • pariah

      206+: 941kg
      207: 1170kg
      ibiza mk4: 1045kg
      ibiza mk5: 1000kg

      Όλες οι εκδόσεις είναι με κινητήρα 1,4lt….Το βάρος του 207 ανήκει σε άλλη κατηγορία, εξ ου και το μέγεθός του έφτανε στην κατηγορία των golf/307….Ξέφυγε με το 207 η peugeot

      Τέλος, είναι λίγο δύσκολο να ζαλιστεί κάποιος όταν έβγαλαν αμάξι με μικρότερες διαστάσεις και μείωσαν το βάρος. Κάπως λογικό δεν είναι;;;

      Δηλαδή τι να πουν η c class κ.α. που μεγάλωσαν σε διαστάσεις και είναι και ελαφρύτερα από τους προγόνους τους. Συν ότι έχουν και περισσότερο βασικό εξοπλισμό…Τεχνολογία είναι να βγάλεις αμάξι με ίδιες ή και μεγαλύτερες διαστάσεις και παραπάνω βασικό εξοπλισμό, με μειωμένο βάρος. 

    • Mika

       Etsi…

  • dg

    Απ’ευθείας απόγονος του 206, απ’όσα έχω διαβάσει κ απ’όσο δείχνουν οι φωτογραφίες..! Στα ίδια κιλά με Fiesta κ Mazda2.. (το 207 παραήταν μπόλικο σε διαστάσεις κ βάρος χωρίς λόγο) Όπως είπαν κ οι προηγούμενοι, ποιος ο λόγος να πάρει κανείς ένα αδιάφορο Polo μόνο κ μόνο για την “γερμανική ποιότητα”.. Στην τελική υπάρχουν τα αξιολογότατα Yaris κ Mazda2 αν θες ντε κ καλά ποιότητα.. παντως το 208 δείχνει να κινείται στα χνάρια του μεγάλου 408 κ αυτό είναι ανησυχητικό για τους χωρίς έμπνευση Γερμανούς..

  • hellboy

    ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε υπαρχει και το colt!!!!!!!!!!!!!!!

    παντως να πω οτι σχεδιαστικα η σειρα 07 ηταν αισχος,αυτοκινητα της πεζο σαν το 406 και 206 δεν θα ξανα υπαρξουν!!αν και αυτο(208) κατι πανει να κανει!!!!!!!

  • MitsosDaBest

    Είναι σχεδόν άψογο. Μ’ αρέσει πολύ! Κάπου διάβασα πως το σχεδίασαν γυναίκες, τουλάχιστον το εσωτερικό!

    Το μοναδικό που με χαλάει λίγο, είναι το σημείο που βρίσκονται τα όργανα, λίγο ψηλά…

    • hellboy

      σωστα ειναι τα οργανα απλα εχει σε χαμηλη θεση το τιμονι!:)