Μια ομάδα Γερμανών επιστημόνων του πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών της Λειψίας, παρουσίασαν μια νέα τεχνολογία κατά την διάρκεια μιας εμπορική έκθεσης στο Ανόβερο, μέσω της οποίας, χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς αισθητήρες, τα ελαστικά μπορούν να προσαρμόσουν -on the fly- το προφίλ τους, να προσαρμόσουν το ύψος και το πλάτους τους, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες.

Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα “φορά” πάντα τα κατάλληλα ελαστικά, μειώνοντας έτσι τον θόρυβο, ενώ μειώνεται και η κατανάλωση βενζίνης. Ήδη η ευρεσιτεχνία έχει κατοχυρωθεί και η ομάδα ερευνά τώρα ποια υλικά είναι καταλληλότερα ώστε να χρησιμοποιηθούν στα κινούμενα μέρη του ελαστικού. Το πότε θα περάσει μια τέτοια τεχνολογία στην αγορά είναι ακόμη νωρίς να το πει κάποιος.

[Πηγή: Phys]

  • σχεδόν κανένα προιόν δε μπορεί να τα κάνει όλα κ καλά…
    κάπου θα χάνει κ κάπου θα κερδίζει…
     

  • Sw2

    Υπηρχε καποτε ενας καθηγητης στο πολυτεχνειο κρητης …δεν θυμαμαι ονομα…ο οποιος ειχε εφευρει μια μοναδικη μοριακη δομη γομας ….για ελαστικα…ειχα διαβασει ερευνητικο του εργο…και νομιζω κατεληξε να δουλευει για την michellin …μεχρι και σημερα εκει ειναι.