Οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πετυχαίνουν το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο κάθε μήνα, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι διατεθειμένες να δώσουν αύξηση στους μισθούς των εργαζομένων τους.

Το IG Metall, η ένωση των εργαζομένων της Γερμανίας, στην οποία σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι στις αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας είναι μέλη, πήρε σκληρή στάση απέναντι ορισμένων Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, με το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε απεργία.

Το συνδικάτο έχει κάνει ήδη πέντε γύρους διαπραγματεύσεων με τα εργοστάσια της BMW, της Daimler και της Porsche, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουνε έρθει σε συμφωνία. Η ένωση ζητά αύξηση 6.5% στις ημερήσιες απολαβές των εργατών αλλά και να μπει ένα όριο στους πόσους προσωρινούς υπαλλήλους μπορεί να έχει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στα εργοστάσια της. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρόσφεραν αύξηση 3%, αλλά η ένωση δεν την έκανε δεκτή. Η Volkswagen, πρόσφατα, έχει ξεκινήσει και αυτή τις διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα, αλλά όπως φάνηκε από τις δηλώσεις του Martin Rosik, γενικού διευθυντή του τμήματος Ανθρώπινου δυναμικού της VW, η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι διατεθειμένη να βάλει το χέρι στη τσέπη.

Οι Γερμανοί υπάλληλοι των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι από τους πιο ακριβοπληρωμένους σε όλο τον κόσμο, αλλά η θετική πορεία ανάπτυξης της Γερμανικής οικονομίας, παρότι η υπόλοιπη Ευρώπη βουλιάζει σε ύφεση, έκανε το IG Metall να ζητήσει την αύξηση αυτή.

[Πηγή: thedetroitbureau]