Το πακέτο αναβάθμισης που είχε η Ferrari F2012 από τη Βαρκελώνη και μετά έχει αυξήσει την απόδοση του ιταλικού μονοθεσίου, κι αυτό φάνηκε από τη δεύτερη θέση του Fernando Alonso στον αγώνα της πατρίδας του, αλλά και από την αγώνα στο Μονακό, όπου ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής πήρε την τρίτη θέση. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι στο εργοστάσιο του Maranello οι τεχνικοί δε συνεχίσουν να εργάζονται σκληρά, ώστε να κάνουν την F2012 ταχύτερη, μέσα από την αύξηση της κάθετης δύναμης που παράγει το αυτοκίνητο, όπως δηλώνει και ο Stefano Domenicali, Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari.

Ο Ιταλός έχει δηλώσει ότι η F2012 πρέπει να βελτιωθεί στον έναν γύρο, δηλαδή στις κατατακτήριες, αλλά ας δούμε τι δηλώνει τώρα:

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρέπει να πλησιάσουμε κι άλλο, να δουλέψουμε μέχρι το τέλος της σεζόν, πάντα να προσπαθούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Το γεγονός ότι η κατάταξη είναι τόσο “κλειστή”, σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί δυνατοί ανταγωνιστές. Συνεπώς, επαναλαμβάνω ότι αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να δουλέψουμε πάνω στη βελτίωση του μονοθεσίου στο εργοστάσιο, ώστε να φέρνουμε στην πίστα ό,τι μας λείπει.

Το σημαντικότερο πράγμα είναι να έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη στο μονοθέσιο, χωρίς να χάσουμε κάτι. Πρέπει, λοιπόν, να διατηρήσουμε την ταχύτητα, έχοντας αρκετή δύναμη, ώστε να διατηρήσουμε την πρόσφυση στις αργές στροφές, ενώ πρέπει να κρατήσουμε τα δυνατά σημεία του μονοθεσίου, κάτι που είναι πολύ σημαντικό.

Στον Καναδά, Scuderia θα έχει κάποιες αναβαθμίσεις, όπως νέα εμπρός και πίσω πτέρυγα, μαζί με άλλα εξαρτήματα, κάτι που κάνει τους Ιταλούς να ελπίζουν σε ακόμα μεγαλύτερη μείωση της διαφορά από τα κορυφαία σε απόδοση μονοθέσια.

Αναπόφευκτα, θα έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις για το Καναδικό Grand Prix, όπως σχεδιάζουμε να κάνουμε σε όλους τους αγώνες, όπως κάνει ο καθένας. Το φετινό πρωτάθλημα θα το κερδίσει αυτός που θα φέρει αναβαθμίσεις και θα τις κάνει να δουλεύουν καλά στο μονοθέσιό του, καθώς κι αυτός που ξέρει πώς θα κάνει τα ελαστικά να λειτουργήσουν τέλεια.


[Via: ESPN F1 | Photo Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO/Scuderia Ferrari]

  • jim

    kala as min ixame alonso kai na dis ti protathlima tha maxomastan, pou antis gia 73 tha ixame 15 tora