Η GM έχει ξεκινήσει ξανά τις συνομιλίες με το Facebook ώστε να βάλει διαφημίσεις στο δημοφιλέστερο social media του κόσμου. Σύμφωνα με το Adweek, ο Joel Ewanick επικεφαλής παγκόσμιου marketing της GM μιλά με την Carolyn Everson, επικεφαλή πωλήσεων του Facebook ώστε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Αμερικής, να διαφημίζεται στο Facebook μέσω των Facebook Ads. H GM ξόδευε κοντά στα 10 εκατ. δολάρια αλλά έκρινε ότι η διαφήμιση αυτή δεν απέδιδε τα αναμενόμενα και έτσι τον περασμένο Μάιο αποφάσισε να σταματήσει τις διαφημίσεις το Facebook.

[Πηγή: Adweek]