H Opel εγκαινίασε σήμερα το νέο της εργοστάσιο κινητήρων στο Szentgotthárd της Ουγγαρίας. Το παρόν έδωσαν ο Ούγγρος Πρωθυπουργός Viktor Orbán μαζί με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο Δ.Σ. της Opel, Thomas Sedran. Το εργοστάσιο ξεκίνησε να κατασκευάζεται δύο χρόνια πριν και κόστισε 500 εκατ. ευρώ. Θα κατασκευάζει τόσο κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου, θα απασχολεί 800 υπαλλήλους και σε πλήρη λειτουργία θα κατασκευάζει 500.000 κινητήρες το χρόνο.

Ο Sedran δήλωσε:

Επενδύουμε δισεκατομμύρια ευρώ σε 23 νέα μοντέλα και 13 νέους κινητήρες μέχρι το 2016. Πολλοί από τους κινητήρες θα κατασκευάζονται εδώ, στο Szentgotthárd.

Οι πρώτοι βενζινοκινητήρες που θα βγούνε από εκεί θα είναι οι 1.600αριδες οι οποίοι θα τοποθετηθούν στη γκάμα του Opel Astra, με το εργοστάσιο του Szentgotthárd, να είναι ένα από τα προηγμένα εργοστάσια κινητήρων σε όλο τον κόσμο, και θα παίξει βασικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό δίκτυο παραγωγής της Opel. Επίσης θα ενισχύσει την επιχειρηματική σχέση της Opel με τους Ούγγρους προμηθευτές και θα αναβαθμίσει το ρόλο της στην τοπική οικονομία και αγορά εργασίας.

Παράλληλα η Opel ανακοίνωσε ότι επενδύει 28,5 εκατομμύρια Ευρώ στην επέκταση του Κέντρου Δοκιμών, αφού εγκαινίασε σήμερα την πλήρως ανανεωμένη πίστα υψηλής ταχύτητας στο Κέντρο Δοκιμών της στο Dudenhofen. Ο εκσυγχρονισμός της πίστας δοκιμών εντάσσεται σε μία επένδυση συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ. Τα δέκα εκατομμύρια Ευρώ που διατέθηκαν για την ανανέωση της πίστας υψηλής ταχύτητας – του πυρήνα του Κέντρου Δοκιμών της Opel – και την εγκατάσταση κορυφαίων τεχνολογιών δοκιμών και ανίχνευσης αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη μεμονωμένη επένδυση. Χάρη στην αύξηση της γωνίας κλίσης από 37,5 στις 40 μοίρες τα αυτοκίνητα μπορούν τώρα να οδηγούνται με ασφάλεια με 250 km/h στην πίστα υψηλής ταχύτητας χωρίς πλευρικές δυνάμεις.

Ο Mike Ableson, Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της Opel κατά τη διάρκεια της τελετής, δήλωσε:

Τα εγκαίνια της πίστας υψηλής ταχύτητας είναι ορόσημο για το Κέντρο Δοκιμών μας. Επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στο μακροπρόθεσμο μέλλον των εγκαταστάσεων εξέλιξης της Opel στη Γερμανία. Τέτοιες επεκτάσεις συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση της προϊοντικής μας ποιότητας και φέρνουν ταχύτερα προσιτές καινοτομίες στους πελάτες μας.

Παρόν έδωσε και ο υπουργός Οικονομίας, Μεταφορών και Εθνικής Ανάπτυξης του κρατιδίου της Έσσης, Steffen Saebisch, ο οποίος δήλωσε:

Εξαρτάται από τις ίδιες τις εταιρίες αυτοκινήτων να διασφαλίσουν δυνατότητες καινοτομίας και ανταγωνισμού στη βιομηχανία. Η Opel και η GM αποδέχτηκαν την πρόκληση. Με τις επενδύσεις τους στην επέκταση του Κέντρου Δοκιμών στο Dudenhofen δηλώνουν σαφή δέσμευση στο μέλλον. Πολιτική ευθύνη αποτελεί η δημιουργία του πλαισίου που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες. Γι’ αυτό η εκπαίδευση, η μείωση της γραφειοκρατίας και η προώθηση της καινοτομίας είναι πρωταρχικά ζητήματα για την κυβέρνηση της Έσσης. Η Έσση χρειάζεται μία ισχυρή και δυναμική βιομηχανία ώστε να διασφαλίσει ευημερία και στο μέλλον.

Ενισχύουμε τη φήμη του Dudenhofen ως ενός από τα κορυφαία κέντρα δοκιμών σε όλο τον κόσμο και επεκτείνουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες μας για εξέλιξη, δοκιμές εξαρτημάτων και επικοινωνία μάρκας. Παράλληλα θα ωφεληθούν πολυάριθμοι, μακροχρόνιοι εξωτερικοί πελάτες καθώς και εταίροι εξέλιξης.

Οι εργασίες επέκτασης έχουν ήδη ξεκινήσει. Κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου 2012, η Opel θα κατασκευάσει νέες πίστες για δοκιμές εξωτερικών θορύβων και ρύθμιση νέων κινητήρων. Αξιοσημείωτα είναι επίσης ένα νέο σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας σε ολόκληρη την πίστα δοκιμών, νέες πίστες για δοκιμή κιβωτίων και οδηγικής συμπεριφοράς σε επίπεδα Formula 1 και ένα κομμάτι πανομοιότυπο με δημόσιο δρόμο που περιλαμβάνει οδήγηση σε διαδρομή πόλης.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Εγκαίνια Νέου Εργοστασίου Κινητήρων της Opel στο Szentgotthárd της Ουγγαρίας

  • Ο Ούγγρος Πρωθυπουργός με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο της Opel εγκαινιάζουν ένα κορυφαίο ευέλικτο εργοστάσιο
  • Η παραγωγή κινητήρων τελευταίας γενιάς θα ξεκινήσει πριν το τέλος της χρονιάς
  • Μισό εκατομμύριο κινητήρες θα παράγονται κάθε χρόνο σε πλήρη δυναμικότητα

Ο Ούγγρος Πρωθυπουργός Viktor Orbán μαζί με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο Δ.Σ. της Opel, Thomas Sedran, εγκαινίασαν το νέο εργοστάσιο κινητήρων της Opel στο Szentgotthárd της Ουγγαρίας, ακριβώς δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση του project.

Ο Orbán αναγνώρισε τη σημασία της νέας Μονάδας για την Ουγγρική οικονομία, ενώ ο  Sedran τόνισε ότι η επένδυση είναι ένα σημαντικό κομμάτι της προϊοντικής επίθεσης της Opel.

«Επενδύουμε δισεκατομμύρια ευρώ σε 23 νέα μοντέλα και 13 νέους κινητήρες μέχρι το 2016» δήλωσε ο Sedran. «Πολλοί από τους κινητήρες θα κατασκευάζονται εδώ, στο Szentgotthárd».

Το εργοστάσιο των 500 εκατομμυρίων Ευρώ χαρακτηρίζεται από ευελιξία και απόδοση. Θα παράγει πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Θα μπορεί να προσαρμόζει άμεσα την παραγωγή στη μεταβαλλόμενη ζήτηση της αγοράς. Το εργοστάσιο θα απασχολεί περισσότερους από 800 εργαζομένους και θα  κατασκευάζει μισό εκατομμύριο κινητήρες το χρόνο σε πλήρη δυναμικότητα.

Οι πρώτοι μεσαίοι βενζινοκινητήρες 1.600 κυβ. εκατ. της γραμμής παραγωγής προορίζονται για τη νέα γκάμα του Opel Astra με το νέο 4θ sedan, το οποίο γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας. Οι κινητήρες αποδίδουν εξαιρετικά υψηλή μέγιστη ροπή με πολύ χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Όλοι οι κινητήρες Opel νέας γενιάς που κατασκευάζονται στο Szentgotthárdwill πληρούν τις αυστηρές μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EURO 6.

Σαν ένα από τα πιο προηγμένα εργοστάσια κινητήρων σε όλο τον κόσμο, η Μονάδα του Szentgotthárd θα παίξει βασικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό δίκτυο παραγωγής της Opel. Επίσης θα ενισχύσει την επιχειρηματική σχέση της Opel με τους Ούγγρους προμηθευτές και θα αναβαθμίσει το ρόλο της στην τοπική οικονομία και αγορά εργασίας.

Ιστορία, παράδοση και παρουσία της Opel στην Ουγγαρία

Η νέα επένδυση στο Szentgotthárd διπλασιάζει σχεδόν το ποσόν που έχει επενδύσει η Opel τις δύο τελευταίες δεκαετίες στην Ουγγαρία. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η  Opel έγινε η πρώτη διεθνής εταιρία αυτοκινήτων που επένδυσε και η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε επιβατικά αυτοκίνητα στη χώρα αυτή. Η έναρξη παραγωγής κινητήρων στη νέα Μονάδα του Szentgotthárd συμπίπτει με την 20ή επέτειο παραγωγής του πρώτου Opel Astra στην Ουγγαρία.

Τα τελευταία 20 χρόνια, πάνω από 7 εκατομμύρια κινητήρες και 5,5 εκατομμύρια κυλινδροκεφαλές έχουν κατασκευαστεί στο Szentgotthárd. Η παρουσία της Opel στην Ουγγαρία αποτελεί το κλειδί για μία πλειάδα επιχειρηματικών ευκαιριών για της Ουγγρικές εταιρίες. Το 2011, οι Ούγγροι προμηθευτές των δραστηριοτήτων της Opel στην Ευρώπη είχαν κύκλο εργασιών περίπου 400 εκατομμυρίων Ευρώ.

Στηριζόμενη σε ένα ισχυρό βιομηχανικό υπόβαθρο, η Opel είναι ανάμεσα στις τρεις καλύτερες μάρκες σε ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ουγγαρία την τελευταία εικοσαετία. Η Opel παραμένει Νο1 μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα, με μερίδιο αγοράς σχεδόν 11%.

Η Opel επενδύει 28,5 εκατομμύρια Ευρώ στην επέκταση του Κέντρου Δοκιμών

  • Ο αντιπρόεδρος Μηχανολογίας Mike Ableson εγκαινιάζει νέα πίστα υψηλής ταχύτητας
  • Οι επενδύσεις διασφαλίζουν παγκόσμια πρωτοκαθεδρία για το Κέντρο Δοκιμών της Opel

Η Opel εγκαινίασε σήμερα την πλήρως ανανεωμένη πίστα υψηλής ταχύτητας στο Κέντρο Δοκιμών της στο Dudenhofen. Ο εκσυγχρονισμός της πίστας δοκιμών εντάσσεται σε μία επένδυση συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ. Τα δέκα εκατομμύρια Ευρώ που διατέθηκαν για την ανανέωση της πίστας υψηλής ταχύτητας – του πυρήνα του Κέντρου Δοκιμών της Opel – και την εγκατάσταση κορυφαίων τεχνολογιών δοκιμών και ανίχνευσης αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη μεμονωμένη επένδυση.

«Τα εγκαίνια της πίστας υψηλής ταχύτητας είναι ορόσημο για το Κέντρο Δοκιμών μας» δήλωσε ο Mike Ableson, Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της Opel κατά τη διάρκεια της τελετής. «Επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στο μακροπρόθεσμο μέλλον των εγκαταστάσεων εξέλιξης της Opel στη Γερμανία. Τέτοιες επεκτάσεις συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση της προϊοντικής μας ποιότητας και φέρνουν ταχύτερα προσιτές καινοτομίες στους πελάτες μας».

Κάνοντας ένα συμβολικό γύρο της πίστας υψηλής ταχύτητας με τον Steffen Saebisch, Υπουργό Οικονομίας, Μεταφορών και Εθνικής Ανάπτυξης του κρατιδίου της Έσσης, ο Ableson παρέδωσε τη λειτουργία μιας από τις πιο ευέλικτες και σύγχρονες πίστες δοκιμών στον κόσμο στους μηχανικούς και τεχνικούς του Dudenhofen. Επικεφαλής της παρέλασης ήταν το διακεκριμένο Eco Speedster, το οποίο σημείωσε 17 διεθνή ρεκόρ στο Dudenhofen το 2003, και ένα Opel Rekord από το 1966, τη χρονιά που άρχισε να λειτουργεί το Κέντρο.

Σε ομιλία του, ο Υπουργός δήλωσε: «Εξαρτάται από τις ίδιες τις εταιρίες αυτοκινήτων να διασφαλίσουν δυνατότητες καινοτομίας και ανταγωνισμού στη βιομηχανία. Η Opel και η GM αποδέχτηκαν την πρόκληση. Με τις επενδύσεις τους στην επέκταση του Κέντρου Δοκιμών στο Dudenhofen δηλώνουν σαφή δέσμευση στο μέλλον. Πολιτική ευθύνη αποτελεί η δημιουργία του πλαισίου που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες. Γι’ αυτό η εκπαίδευση, η μείωση της γραφειοκρατίας και η προώθηση της καινοτομίας είναι πρωταρχικά ζητήματα για την κυβέρνηση της Έσσης. Η Έσση χρειάζεται μία ισχυρή και δυναμική βιομηχανία ώστε να διασφαλίσει ευημερία και στο μέλλον».

Οι επενδύσεις θα επιτρέψουν την αναπαραγωγή όλων των πιθανών οδηγικών προφίλ. Και συνεχίζει ο Mike Ableson: «Ενισχύουμε τη φήμη του Dudenhofen ως ενός από τα κορυφαία κέντρα δοκιμών σε όλο τον κόσμο και επεκτείνουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες μας για εξέλιξη, δοκιμές εξαρτημάτων και επικοινωνία μάρκας. Παράλληλα θα ωφεληθούν πολυάριθμοι, μακροχρόνιοι εξωτερικοί πελάτες καθώς και εταίροι εξέλιξης».

Δοκιμές οχημάτων με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας

Η διαχείριση προγραμμάτων δοκιμών στο Κέντρο Δοκιμών της Opel πληρούσε ανέκαθεν τις υψηλότερες απαιτήσεις ποιότητας, ακρίβειας και ασφάλειας. Νέα συστήματα ανίχνευσης στην πίστα υψηλής ταχύτητας και η προηγμένη, ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου και μετρήσεων θα ανεβάσει τον πήχη ακόμα ψηλότερα στο μέλλον. Για τους πελάτες, είναι πολύ σημαντικό τα πρωτότυπα των μελλοντικών μοντέλων να δοκιμάζονται μέχρι την τελευταία βίδα. Αυτό σημαίνει οδήγηση των αυτοκινήτων δοκιμών στο όριο υπό αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες. Χάρη στην αύξηση της γωνίας κλίσης από 37,5 στις 40 μοίρες τα αυτοκίνητα μπορούν τώρα να οδηγούνται με ασφάλεια με 250 km/h στην πίστα υψηλής ταχύτητας χωρίς πλευρικές δυνάμεις.

Οι εργασίες επέκτασης έχουν ήδη ξεκινήσει. Κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου 2012, η Opel θα κατασκευάσει νέες πίστες για δοκιμές εξωτερικών θορύβων και ρύθμιση νέων κινητήρων. Αξιοσημείωτα είναι επίσης ένα νέο σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας σε ολόκληρη την πίστα δοκιμών, νέες πίστες για δοκιμή κιβωτίων και οδηγικής συμπεριφοράς σε επίπεδα Formula 1 και ένα κομμάτι πανομοιότυπο με δημόσιο δρόμο που περιλαμβάνει οδήγηση σε διαδρομή πόλης.