F1 Testing in Jerez - Day Four

Από τις δοκιμές στη Χερέθ, δεν μπορέσαμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων, καθώς κανένας δεν επέλεξε να δείξει από νωρίς την πλήρη δυναμική του μονοθεσίου, ενώ οι ποσότητες καυσίμου ήταν αυξημένες σε κάθε ταχύτερο χρόνο των δοκιμών. Φυσικά, ένα από τα μονοθέσια που έδειξε πολύ καλά στοιχεία είναι η RB9: ο Sebastian Vettel δήλωσε πως η RB9 είναι λίγο καλύτερη από την RB8, ενώ και ο Mark Webber ήταν ικανοποιημένος με το νέο του μονοθέσιο.

Ο μη-εκτελεστικός Πρόεδρος της Mercedes AMG και κάτοχος των 10% των μετοχών της ομάδας, Niki Lauda, εξέφρασε την άποψή του για τα μονοθέσια ύστερα από το πρώτο τεστ στη Χερέθ, λέγοντας πως η Red Bull Racing έχει το καλύτερο μονοθέσιο.

Μετά από τις πρώτες δοκιμές, η RB9 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Έπειτα, είναι ένα group που αποτελείται από τη McLaren, τη Lotus, τη Ferrari κι εμάς.

Όσον αφορά την Ferrari F138, ο Felipe Massa, είπε ότι είναι ακόμα πιο σταθερή στο φρενάρισμα, καλύτερη στην είσοδο και την έξοδο των στροφών, αλλά και πιο εύκολη στην κατανόηση. Ο Pedro de la Rosa, τόνισε πως έχει καλή ισορροπία, ενώ ανταποκρίνεται καλά στις αλλαγές διεύθυνσης, με τον Πρόεδρο της Ferrari, Luca di Montezemolo, να λέει ότι το μονοθέσιό τους είναι στο επίπεδο που περίμεναν.

Όλα τα μονοθέσια αναμένεται ν’ αλλάξουν αρκετά μέχρι τον πρώτο αγώνα, στις 17 Μαρτίου, στο Albert Part της Μελβούρνης στην Αυστραλία, καθώς οι ομάδες θα έχουν αναβαθμίσεις στις δύο δοκιμές που ακολουθούν (19-22 Φεβρουαρίου και 28 Μαρτίου – 3 Μαρτίου), στο Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης, ενώ θα έχουν κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά των μονοθεσίων τους, κάτι που θα φέρει πιο σωστές και πιο αποδοτικές ρυθμίσεις.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Paul Gilham/Getty Images/Red Bull Racing]