H Mazda επιβεβαίωσε ότι συνεχίζει την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς περιστροφικού κινητήρα ο οποίος θα είναι έτοιμος να βγει στην αγορά μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
Η Mazda δεν έχει δώσει ακόμη το πράσινο φως για το πότε ο νέος κινητήρας θα βγει στην αγορά. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η ατμοσφαιρική έκδοση του, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η turbo έκδοση του, αν οι δοκιμές πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Ιαπώνων.
Η Mazda έχει ήδη ανακοινώσει ότι το νέο RX-7 θα βγει στην αγορά και θα φορά περιστροφικό wankel κινητήρα. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί το 2017, 50 χρόνια μετά, από τότε που η Mazda παρουσίασε το Cosmo Sport 110S του 1967, το πρώτο της αυτοκίνητο με wankel κινητήρα
Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμη να πει κάποιος με σιγουριά τα ακριβή χαρακτηριστικά του κινητήρα, θα είναι αρχικά ατμοσφαιρικός, χωρητικότητας 1.600 κ.εκ και θα αποδίδει κοντά τα 300 άλογα. Αργότερα θα υπάρχουν και turbo εκδόσεις, ενώ δεν θα δούμε ποτέ υβριδικές εκδοχές, αφού ο Nobuhiro Yamamoto, δήλωσε ότι ένας τέτοιος κινητήρας δεν έχει θέση σε ένα αμιγώς σπορ αυτοκίνητο.
Θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το προηγούμενο RX-7 και θα τεθεί απέναντι από τα Toyobaru, σύμφωνα με τον Yamamoto. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα θα διαθέτει αρκετά αλουμινένια μέρη. Carbon μην περιμένεις, γιατί στόχος της Mazda είναι να κρατήσει τη τιμή του αυτοκινήτου όσο γίνεται χαμηλότερη.
Θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα του επόμενου MX-5 η οποία θα επεκταθεί, έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θα ζυγίζει περίπου όσο τα Toyobaru (1.200-1.250 κιλά) με την Ιαπωνική έκδοση ίσως να είναι διαθέσιμη και με ένα μικρό πίσω κάθισμα, αλλά οι υπόλοιπες εκδόσεις του κόσμου θα είναι αποκλειστικά διθέσιες. Το νέο μοντέλο θεωρείται ότι θα βασίζεται πάνω στη σχεδιαστική γλώσσα Nagare, στην οποία ήταν εμπνευσμένα πέντε concept cars πίσω το 2006 και 2007.
[Πηγή: Autocar]