Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Σχετικά άρθρα

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Στη πρώτη επαφή που είχα με τη νέα Mercedes-Benz A-Class, οι εντυπώσεις που μου άφησε το αυτοκίνητο ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές αφού με τον diesel 1.500αρη κινητήρα το αυτοκίνητο ήταν τόσο οικονομικό όσο ένα Smart. Πριν μερικές ημέρες, η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz μας παραχώρησε και μια βενζινοκίνητη έκδοση, την A200 BlueEFFICIENCY με το στιλιστικό πακέτο AMG και το 7-τάχυτο αυτόματο διπλόδισκο κιβώτιο 7G-DCT, με το αυτοκίνητο να τραβάει τα βλέμματα πάνω του σαν μαγνήτης από όπου και αν περνούσε.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Ποιότητας Κύλισης
  • Κινητήρας/Επιδόσεις
  • Κιβώτιο ταχυτήτων/Φρένα
  • Φρέσκος Σχεδιασμός
  • Άνεση/Ηχομόνωση

Στα μείον

  • Σκληρή Ανάρτηση
  • Κατανάλωση υπό πίεση
  • Τιμή

Απ’έξω

Σε κόκκινο που καίει, με μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, φιμέ πίσω παράθυρα, μεγάλες πολυάκτινες AMG ζάντες 18″, LED Xenon φωτιστικά σώματα μπροστά, LED πίσω και με ένα άκρως ικανοποιητικό γουργουρητό να βγαίνει από τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για να καταλάβεις γιατί η Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY από όπου περνούσε έκανε τα κεφάλια να στρέφονται προς αυτή, να την κοιτάζουν και στη συνέχεια να την σχολιάζουν με θετικά σχόλια. Ήταν η πρώτη φορά που τόσα, μα τόσα πολλά άτομα με σταμάτησαν στον δρόμο να με ρωτήσουν σχετικά με το αυτοκίνητο.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Οι περισσότεροι ήταν ηλικίας από 20 έως 35-40 ετών, πράγμα που σημαίνει ότι η Mercedes-Benz έχει πετύχει τον στόχο της που ήθελε η νέα A-Class να απευθύνεται σε ένα νεότερο ηλικιακά κοινό από αυτό που απευθύνονται συνήθως τα αυτοκίνητά της. Ανάμεσα σε αυτούς που με σταμάτησαν ήταν και μια ομάδα 4 μηχανών της ομάδας “Δίας”, όχι για να με γράψουν για κάποια παράβαση, αλλά για να μάθουν λεπτομέρειες σχετικά με την A-Class.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Με το που αντικρίζει κανείς τη νέα A-Class από κοντά, ειδικά όταν αυτή φορά το AMG στιλιστικό πακέτο, ένα πλατύ χαμόγελο γεμίζει το πρόσωπο σου με το “διαβολάκι” του εγκεφάλου σου να κάνει σκέψεις με το πως να σε πείσει να το κάνει δικό του. Φουσκωμένο bodykit, χαμηλές αναρτήσεις, μυώδη σχεδίαση, έντονες ακμές, αεροτομή, γρίλια με διπλές χρωμιομένες λεπτομέρειες, πλαϊνά spoilers, διπλές χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων, ζάντες 18″ AMG, όλα αρμονικά τοποθετημένα πάνω στην ελκυστική, μοντέρνα και φρέσκια σχεδίαση της νέας A-Class, δημιουργούν ένα άκρως επιθετικό, ποθητό και νεανικό αυτοκίνητο.

Από μέσα

Όπως και το εσωτερικό της A180 που δοκιμάσαμε έτσι και αυτό της A200, σου αποπνέει μια αίσθηση σπορ πολυτέλειας. Την παράσταση κλέβουν τα σπορ μπάκετ μαύρα AMG διάτρητα δερμάτινα Nappa καθίσματα με κόκκινες λεπτομέρειες με ενσωματωμένο το προσκέφαλο, ο ασημί πίνακας οργάνων με καρό διακοσμητικά και με κόκκινους δείκτες, οι δερμάτινες επενδύσεις στη κορυφή του ταμπλό, τα μαλακά πλαστικά στο κέντρο του ταμπλό με carbon όψη, οι αλουμινένιοι αεραγωγοί, η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας καθώς και η έλλειψη επιλογέα ταχυτήτων στην θέση που όλοι την ξέρουμε.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Η Mercedes-Benz έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, όπως ακριβώς και στη B-Class που δοκιμάσαμε. Ο επιλογέας των ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, αλλά η Mercedes-Benz, άλλαξε την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος πλέον εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο ταχυτήτων να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Manual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα. Η αλήθεια είναι ότι αρκετές φορές έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να ακουμπήσει τη παλάμη του στον λεβιέ των ταχυτήτων, αλλά τελικά να βρίσκει αέρα. Ωστόσο γρήγορα το χέρι σου θα συνηθίσει να βρίσκεται στον πολυ-επιλογέα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ο οποίος βρίσκεται δίπλα από τις δύο ποτηροθήκες.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Το δερμάτινο Nappa πολυλειτουργικό τιμόνι ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος ενώ τα bucket καθίσματα δεν θα σε κουράσουν όσες ώρες και αν ταξιδεύεις. Το σύστημα διεύθυνσης της A-Class σου μεταφέρει τη παραμικρή λεπτομέρεια, αφού χαρακτηρίζεται από αμεσότητα και σαφήνεια, τόσο στις ευθείες όσο και στις κλειστές στροφές, με το τιμόνι να είναι όσο μαλακό χρειάζεται για την εύκολη μετακίνηση εντός πόλης, αλλά και μεταφέρει πάντα στον δρόμο τη παραμικρή εντολή που θα του δώσεις. Σε αυτό συμβάλει και η κοντή κρεμαγιέρα 2,7 στροφών.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY - Test Drive (138)

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 341 λίτρα, κάνοντας το μοντέλο να έχει τον δεύτερο μικρότερο χώρο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του (Audi A3 – 365 λίτρα, BMW Σειράς 1 – 360 λίτρα, Volvo V40 – 335 λίτρα). Με την αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων (40:60), ο χώρος αποσκευών ωστόσο μπορεί να φτάσει έως και τα 1.157 λίτρα. Το πλάτος του χώρου αποσκευών μεταξύ των θόλων των τροχών είναι 1050 mm και σίγουρα μπορείς να μεταφέρεις αρκετά πράγματα μέσα του.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Μπορεί να μεταφέρει με 5 ενήλικες επιβάτες, αφού διαθέτει τον μεγαλύτερο διαθέσιμο χώρο επιβατών της κατηγορίας του. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να καθίσουν άνετα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια τους στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων, ενώ υπάρχει σχετικά αρκετός χώρος και για τα κεφάλια τους.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY - Test Drive (259) Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY - Test Drive (261)

Το ηχοσύστημα που φορούσε και η A200, ήταν το ίδιο που φορούσε και η A180 CDI. Το Audio 20 διαθέτει 8 ηχεία που θα ικανοποιήσουν με την απόδοση τους τον μέσο χρήστη, αφού αυτά δεν μπουκώνουν ακόμη και όταν το αυξήσεις στη μέγιστη ένταση. Στο κεντρικό υποβραχιόνιο υπάρχει θύρα AUX και USB έτσι ώστε να ακούς για ώρες την αγαπημένη σου μουσική με τον χειρισμό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να γίνεται είτε μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού, είτε μέσω του πολυχειριστηρίου, με τον οποίο χρειάζεται να ασχοληθείς για μερικά λεπτά μαζί του, ώστε να καταλάβεις το πως λειτουργεί.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Η γενική εικόνα που σου αφήνει το εσωτερικό είναι ότι πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο με αρκετά σπορ χαρακτηριστικά αφού σε αυτά συμβάλουν τα βουρτισμένα αλουμινένια διακοσμητικά, τα ψευτοcarbon πλαστικά του ταμπλό, ο σπορ πίνακας οργάνων και ο κρυφός φωτισμός. Σε ότι αφορά την ηχομόνωση, αυτή δεν αποτελεί πρόβλημα αφού βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού ακόμη και σε πολλά χιλιόμετρα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που μεταφέρονται στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ελάχιστοι.

Κινητήρας

H Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY εξοπλίζεται με τον νέο Μ270 αλουμινένιο 1.600αρη turbo κινητήρα βενζίνης, με άμεσο ψεκασμό, πιεζοηλεκτρικά μπεκ, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ενώ διαθέτει και μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής CAMTRONIC. Αποδίδει 156 άλογα στις 5.300 σ.α.λ με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. Η τουρμπίνα σηκώνει μέχρι 1,9 bar πίεση και περιστρέφεται μέχρι τις 230.000 σ.α.λ.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Ο κινητήρας είναι αρκετά ισχυρός ώστε να κινήσει με άνεση το σκάφος βάρους 1.395 κιλών της A-Class με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του ανέρχεται στα 224 χλμ/ώρα. Επειδή όμως πάντα ισχύει ο άγραφος νόμος “ότι έχει επιδόσεις, έχει και κατανάλωση”, αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, θα δει με τον ίδιο ρυθμό να κατεβαίνει και ο δείκτης του ντεπόζιτου. Η Mercedes-Benz δίνει επίσημα νούμερα κατανάλωσης 5,4-λίτρων/100 χλμ, αλλά αν θελήσεις να ευχαριστηθείς τον κινητήρα, ο οποίος τραβά σε όλο το εύρος των στροφών του, ακούγοντας τον υπέροχο ήχο της εξάτμισης, τότε θα δεις την μέση κατανάλωση να αυξάνεται αρκετά. Με 120-130 χλμ/ώρα στην εθνική οδό και με το cruise control ενεργοποιημένο, θα δεις μέση κατανάλωση κοντά στα 7 λίτρα. Κατά τη διάρκεια που είχα στα χέρια μου την A200 BlueEFFICIENCY ο δείκτης της μέσης κατανάλωσης έδειξε 7,8 λίτρα/100 χλμ, καλύπτοντας σχεδόν 1.000 χλμ, με τα περισσότερα να γίνονται σε αυτοκινητοδρόμους.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Ο κινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλόδισκο κιβώτιο 7G-DCT το οποίο διαθέτει και σύστημα Start/Stop, το οποίο λειτουργεί απρόσκοπτα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με τέτοιο τρόπο που σχεδόν δεν τις καταλαβαίνεις και με τα paddles, τα οποία βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, να σε προκαλούν συνέχεια να παίξεις μαζί τους. Η κλιμάκωση του είναι άριστη και οι αλλαγές εξαιρετικές. Όσοι είναι λάτρεις των αυτόματων κιβωτίων είναι σίγουρο ότι θα το λατρέψουν το συγκεκριμένο.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2, αυτές ανέρχονται στα 127 γρ/χλμ, κάνοντας το μοντέλο να πληρώνει 139,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Στον δρόμο

Την A200 με το AMG πακέτο θα την λατρέψεις αλλά και θα την μισήσεις για ακριβώς τον ίδιο λόγο που δεν είναι τίποτε άλλο, εκτός από την AMG ανάρτηση. Αυτή αποτελείται από -πολύ- σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, χαμηλότερα κατά 15 mm σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της A-Class. Σε συνδυασμό με τις ζάντες 18″ με χαμηλό προφίλ RunFlat ελαστικών (225/40/18), θα μεταφέρουν και την παραμικρή ανωμαλία στο εσωτερικό της καμπίνας, κάνοντας τη πλάτη σου να καταλάβει το βάθος της εγκάρσιας ανωμαλίας του οδοστρώματος. Οι αναρτήσεις ωστόσο δείχνουν για το τι είναι ικανές να κάνουν σε ανοικτό αυτοκινητόδρομο αλλά και σε στριφτερή ορεινή διαδρομή. Η απολαυστική ποιότητα κύλισης σε καλοστρωμένο αυτοκινητόδρομο πηγάζει από την ακλόνητη και στιβαρή εικόνα που σου αφήνει το αυτοκίνητο στα πολλά χιλιόμετρα.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Η ποιότητα κύλισης κινείται σε υψηλά στάνταρ πράγμα που βοηθά και το σύστημα διεύθυνσης Direct Steering με μεταβλητό βαθμό υποβοήθησης, πράγμα που σημαίνει ότι το σύστημα διεύθυνσης είναι “ελαφρύ” σε εντός πόλης διαδρομές και “βαραίνει” όταν κινείσαι με πολλά χιλιόμετρα.

Στις στροφές οι κλήσεις του αυτοκινήτου είναι ελάχιστες ενώ η πρόσφυση κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το ESP με δυνατότητα Extended Traction Control, είναι βέβαια πανταχού παρόν έτσι ώστε να διορθώσει οποιοδήποτε λάθος σου, ακόμη και όταν αυτό έχει απενεργοποιηθεί μερικώς με το πάτημα του κουμπιού. Για τους πολύ ανήσυχους, υπάρχει κρυφό μενού το οποίο κλείνει εντελώς το ESP, αλλά αυτό προτείνεται μόνο αν ποτέ βάλεις την A-Class μέσα σε κάποια πίστα.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Το τιμόνι του είναι άμεσο και κοφτερό, με το στήσιμο της Α200 με το AMG πακέτο να αναδεικνύει τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει το σασί της A-Class. Ανυπομονώ να δω το πως θα συμπεριφέρεται το σασί στην A45 AMG η οποία δυστυχώς αναμένεται να έχει τσουχτερή τιμή στη χώρα μας.

Τα 156 άλογα περνούν στον δρόμο χωρίς απώλειες και σπινιαρίσματα, με το φαινόμενο της υποστροφής να κάνει την εμφάνισή του, μόνο όταν το παρακάνεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων, ειδικά στο πρόγραμμα Sport, σε “πιέζει” στο να κινηθείς γρήγορα, βλέποντας τον δείκτη των στροφών να μπαίνει στα κόκκινα προτού πατήσεις το δεξί paddle, ώστε το κιβώτιο να επιλέξει την επόμενη σχέση μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Θετική εντύπωση θα σου αφήσουν και τα φρένα του, αποτελούμενα από 4 δισκόφρενα, τρυπητά αεριζόμενα τα μπροστά, τα οποία φρενάρουν άκρως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Τιμή

Όπως και να έχει, όσο όμορφο και αν είναι το αυτοκίνητο ήρθε σε δύσκολη οικονομική περίοδο για την Ελλάδα. Με αρχική τιμή τις 26.950 ευρώ (26.143 ευρώ με απόσυρση) δύσκολα θα βρει -ευρύ- αγοραστικό κοινό που θα μπορεί να διαθέσει τα χρήματα ώστε να το αποκτήσει. Ειδικά αν προσθέσεις στη τιμή και τα επιπλέον χρήματα του AMG πακέτου (2.380,12 ευρώ), της μεγάλης πανοραμικής γυάλινης ηλεκτρικά ανοιγόμενης ηλιοροφής (1.192,12 ευρώ), και του εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων (2.477,93 ευρώ) η τιμή του εκτοξεύεται.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα έξτρα που φορούσε το αυτοκίνητο δοκιμής, Media Interface – Θύρα για σύνδεση με φορητές συσκευές ήχου (299,53 ευρώ), πακέτο καπνιστή (61,32 ευρώ), Bi-Xenon φωτιστικά σώματα (1.150,52 Ευρώ), πακέτο καθρεπτών (+401,59 ευρώ), πακέτο αποθηκευτικών χώρων (224,70 ευρώ), θερμαινόμενα εμπρόσθια καθίσματα (394,74 ευρώ), σκούρα φιμέ και θερμομονωτικά κρύσταλλα (299,53 ευρώ), πακέτο AMG EXCLUSIVE (1.429,48 ευρώ), η τελική του τιμή ανέρχεται στις 37.224,52 ευρώ.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Κλείνοντας

Η Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY είναι γρήγορη, πανέμορφη, σπορ, στριφτερή αλλά δυστυχώς όχι προσιτή για τον καθένα μας στην εποχή που ζούμε. Τα 37.220 που κόστιζε το αυτοκίνητο δοκιμής αξίζουν αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα πολυτελές hatchback με όλα αυτά τα στοιχεία που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ένα πακέτο εξοπλισμού που καλύπτει και τον πιο απαιτητικό, πανέμορφο αισθητικό αποτέλεσμα και πάνω απ’όλα, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου προσφέρει συγκινήσεις. Δύο αρνητικά έχει μόνο, την αυξημένη κατανάλωση όταν πιέζεις τον κινητήρα αλλά και την σκληρή ανάρτηση του πακέτου AMG. Και για τα δύο όμως μπορείς να κάνεις μερικές θυσίες, αφού “μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος;”

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

Συνοψίζοντας θα έλεγα ότι η Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY είναι ποιοτική, ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό σε ότι αφορά την εμφάνιση, έχει άκρως ικανοποιητικούς χώρους, ικανοποιητικές επιδόσεις, η ποιότητα και η πολυτέλεια των υλικών βρίσκεται διάχυτη στο εσωτερικό και κυρίως διαθέτει το αστέρι στο καπό, ένα σήμα που αρκετοί θα ήθελαν να έχουν στη κατοχή τους.

Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY

[learn_more caption=”Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes-Benz A200 BlueEFFICIENCY”]

Κινητήρας και επιδόσεις

Κυλινδρισμός/Αριθμός κυλίνδρων

Εν σειρά/4

Κυβισμός (cc)

1595

Ονομαστική ισχύς (kW σε rpm) [2]

115/5300 (115/5300)

Ονομαστική ροπή στρέψης (Nm σε rpm) [2]

250/1250–4000 (250/1250–4000)

Σχέση συμπίεσης

10.3 : 1 (10.3 : 1)

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

8.4 (8.3)

Τελική ταχύτητα (km/h)

224 (224)

Κατηγορία εκπομπής ρύπων

Euro 6 (Euro 6)

Λειτουργία ECO start/stop

Y (ναι)

Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων

Καύσιμο

Premium καύσιμο

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου/με ρεζέρβα (l)

50/6.0

Κατανάλωση καυσίμου, αστικός κύκλος (l/100km) [3]

7.7–7.5 (7.3–7.1)

Κατανάλωση καυσίμου, υπεραστικός κύκλος (l/100km) [3]

4.8–4.4 (4.8–4.5)

Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (l/100km) [3]

5.8–5.5 (5.7–5.4)

Εκπομπές CO2 (g/km) συνδυαστικά [3]

136–129 (133–127)

Τιμή Cd

0.28

Μετάδοση ισχύος

σύστημα κίνησης

Κίνηση στον μπροστινό άξονα

Μετάδοση

μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT)

Σχέσεις μηχανικής μετάδοσης

4.31/ 2.44/ 1.35/ 0.94/ 0.82/ 0.70/ R 3.38

Σχέσεις αυτόματης μετάδοσης

3.86/ 2.43/ 2.90/ 1.19/ 0.87/ 1.16/ 0.94/ R 3.10

Τελική σχέση μετάδοσης

3.35 (4.13)

Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης

Εμπρός άξονας

Ελατήριο και εγκάρσιος σύνδεσμος

Πίσω άξονας

Βραχίονας ελέγχου και υστερούν βραχίονας

Ανάρτηση εμπρός/πίσω

Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

Εμπρός ελαστικά/ζάντες

205/55 R 16

Πίσω ελαστικά/ζάντες

205/55 R 16

Εμπρός φρένα

Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι

Πίσω φρένα

Δίσκοι, συμπαγής

Ποσότητα, διαστάσεις & βάρη

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

341–1157

Κύκλος στροφής (m)

11.00

Μικτό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [4]

1370/565 (1395/525)

Επιτρεπόμενο μεικτό φορτίο (kg)

1935 (1920)

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

100

Επιτρεπόμενη ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

685/1400 (695/1400)

Τιμές

Βασική Τιμή

€26.950 (€26.143 με απόσυρση)

Τιμή Μοντέλου Δοκιμής

€37.224,52

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...