Workers arrive for their change of shift at the Opel plant of Bochum

Η Διοίκηση των συμβουλίων εργαζομένων των Adam Opel AG, IG Metall και Opel ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις για το “Deutschlandplan” της εταιρίας. Κύρια σημεία της συμφωνίας είναι μέτρα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και της αποδοτικότητας καθώς και σαφής δέσμευση στη Γερμανία και τα τέσσερα εργοστάσια της Opel και διασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι τα τέλη του 2016.


Οι σημαντικότερες αλλαγές για τα Γερμανικά εργοστάσια είναι:

Η Opel προτείνει να μην σταματήσει η παραγωγή ολόκληρων οχημάτων στο εργοστάσιο του Bochum στις αρχές του 2015. Η παραγωγή του ZafiraTourer μπορεί να παραμείνει εκεί μέχρι την κατάργηση του μοντέλου, κάτι που αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2016. «Η Opel επιθυμεί να παραμείνει στο Bochum. Θέλουμε να διατηρήσουμε την αποθήκη μας στο Bochum. Θέλουμε να διασφαλίσουμε συνολικά περίπου 1.200 συμβατικές θέσεις εργασίας Opel στο Bochum – και να μετατρέψουμε τη μονάδα σε εργοστάσιο παραγωγής εξαρτημάτων» δήλωσε ο Girsky. Περίπου 600 θέσεις εργασίας μπορούν να διασφαλιστούν στις αποθήκες, ενώ 600 επιπλέον μελετώνται για το τμήμα παραγωγής εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας.

Σε ό,τι αφορά το κιβώτιο F13 στο Bochum, η Opel προτείνει να συνεχίσει την παραγωγή αντί να τη σταματήσει στο τέλος της χρονιάς όπως είχε προγραμματιστεί. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, η παραγωγή στο Bochum θα μειωθεί από τρεις σε δύο βάρδιες. Η Opel προσφέρει ελκυστικά πακέτα αποζημίωσης λόγω απόλυσης και προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης για τους 700 θιγόμενους εργαζομένους.

Με το γραφείο ανάπτυξης “Bochum Perspektive 2022” η Opel καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εγκαταστήσει νέες εταιρίες και τεχνολογίες στο Bochum και στην περιοχή. Η Opel αναμένει τετραψήφιο αριθμό σε υψηλής ποιότητας, νέες βιομηχανικές θέσεις εργασίας.

Επίσης, υπήρξαν διαπραγματεύσεις για το μέλλον των εργοστασίων σε Eisenach, Kaiserslautern και Rüsselsheim:

  • Eisenach: Η Opel θα συνεχίσει την παραγωγή δύο μοντέλων μετά το 2015 στη Μονάδα παραγωγής των Corsa και ADAM.
  • Kaiserslautern: Το εργοστάσιο εξαρτημάτων είναι επίσης διασφαλισμένο μέχρι το 2016. Ο προγραμματισμός της Opel περιλαμβάνει περίπου 1.800 εργαζόμενους στο Kaiserslautern.
  • Rüsselsheim: Η Opel θα κατασκευάσει ένα δεύτερο μοντέλο στο κύριο εργοστάσιο του Rüsselsheim και μετά το 2015. Η επόμενη γενιά του βραβευμένου Insignia θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Rüsselsheim. Επιπλέον, η παραγωγή του κιβωτίου F40 παραμένει αποκλειστικά στο Rüsselsheim.

Το κέντρο εξέλιξης του Rüsselsheim παραμένει αναπόσπαστο μέρος του διεθνούς γκρουπ εξέλιξης της GM. Μία μελλοντική στρατηγική φιλοσοφία για το τμήμα Μηχανολογίας Παραγωγής θα αναπτυχθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου 2013.

«Η General Motors υποστηρίζει πλήρως την Opel και διασφαλίζει την απαραίτητη χρηματοδότηση για τα επόμενα χρόνια μέχρις ότου επιστρέψουμε στην κερδοφορία» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της General Motors & Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της Opel, Steve Girsky. Σε αντάλλαγμα, καταργούνται κάποιες πρόσθετες πληρωμές – όπως Χριστουγεννιάτικα μπόνους πέραν της γενικής κλίμακας πληρωμών.

«Η σημερινή μέρα είναι καλή για την Opel και για τη GM. Η Opel είναι και παραμένει ζωτικό στοιχείο του παγκόσμιου οργανισμού GM. Αυτό το “Deutschlandplan” είναι σημαντικό ορόσημο για την επιστροφή της Opel στην κερδοφορία μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Με αυτό θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τον έλεγχο των δαπανών μας. Το μυστικό για τη βιώσιμη εργασία είναι η ανάπτυξη. Το μυστικό για την ανάπτυξη είναι οι επενδύσεις. Θα υποστηρίξουμε το Deutschlandplan με ένα επιθετικό προϊοντικό πρόγραμμα πολλών δις ευρώ. Η Opel θα εισέλθει σε νέες κατηγορίες και αγορές. Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας μας και την εκ νέου ενίσχυση της μάρκας» δήλωσε ο Girsky. Το 2012, η Opel ήταν η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη – και επιθυμεί περαιτέρω αύξηση. Πάνω από τους μισούς από τους 37.000 υπαλλήλους της Opel στην Ευρώπη εργάζονται στη Γερμανία.

Opel-Feyenoord-283932

Στις σχετικές ειδήσεις ανακοίνωσε ότι θα είναι ο νέος κύριος χορηγός του Ολλανδικού ποδοσφαιρικού συλλόγου Feyenoord. Στο πλαίσιο της τετραετούς συμφωνίας, το λογότυπο Opel θα κοσμεί πλέον τις φανέλες της Feyenoord το διάστημα 2013 – 17. Η συνεργασία σηματοδοτεί την επέκταση μιας μακροχρόνιας σχέσης σχεδόν 30 χρόνων από τότε που η Opel έγινε κύριος χορηγός της ομάδας (1984-89).

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Επιτυχής Ολοκλήρωση Διαπραγματεύσεων για το “Deutschlandplan”

  • Ορόσημο στο δρόμο για την κερδοφορία και τη μελλοντική ασφάλεια
  • Σαφής δέσμευση στη Γερμανία και τα εργοστάσιά της
  • Η Opel επιθυμεί να παραμείνει στο Bochum: το εργοστάσιο μπορεί να μετατραπεί σε Μονάδα παραγωγής εξαρτημάτων
  • Το εργοστάσιο του Eisenach συνεχίζει την παραγωγή δύο μοντέλων μετά το 2015
  • Δεύτερο μοντέλο για τη Μονάδα του Rüsselsheim από το 2015 πέραν του Insignia
  • Δεν θα υπάρξουν υποχρεωτικές απολύσεις μέχρι τα τέλη του 2016

Η Διοίκηση των συμβουλίων εργαζομένων των Adam Opel AG, IG Metall και Opel ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις για το “Deutschlandplan” της εταιρίας. Κύρια σημεία της συμφωνίας είναι μέτρα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και της αποδοτικότητας καθώς και σαφής δέσμευση στη Γερμανία και τα τέσσερα εργοστάσια της Opel και διασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι τα τέλη του 2016.

«Η General Motors υποστηρίζει πλήρως την Opel και διασφαλίζει την απαραίτητη χρηματοδότηση για τα επόμενα χρόνια μέχρις ότου επιστρέψουμε στην κερδοφορία» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της General Motors & Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της Opel, Steve Girsky. Σε αντάλλαγμα, καταργούνται κάποιες πρόσθετες πληρωμές – όπως Χριστουγεννιάτικα μπόνους πέραν της γενικής κλίμακας πληρωμών.

Οι σημαντικότερες αλλαγές για τα Γερμανικά εργοστάσια είναι:

Η Opel προτείνει να μην σταματήσει η παραγωγή ολόκληρων οχημάτων στο εργοστάσιο του Bochum στις αρχές του 2015. Η παραγωγή του ZafiraTourer μπορεί να παραμείνει εκεί μέχρι την κατάργηση του μοντέλου, κάτι που αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2016. «Η Opel επιθυμεί να παραμείνει στο Bochum. Θέλουμε να διατηρήσουμε την αποθήκη μας στο Bochum. Θέλουμε να διασφαλίσουμε συνολικά περίπου 1.200 συμβατικές θέσεις εργασίας Opel στο Bochum – και να μετατρέψουμε τη μονάδα σε εργοστάσιο παραγωγής εξαρτημάτων» δήλωσε ο Girsky. Περίπου 600 θέσεις εργασίας μπορούν να διασφαλιστούν στις αποθήκες, ενώ 600 επιπλέον μελετώνται για το τμήμα παραγωγής εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας.

Σε ό,τι αφορά το κιβώτιο F13 στο Bochum, η Opel προτείνει να συνεχίσει την παραγωγή αντί να τη σταματήσει στο τέλος της χρονιάς όπως είχε προγραμματιστεί. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, η παραγωγή στο Bochum θα μειωθεί από τρεις σε δύο βάρδιες. Η Opel προσφέρει ελκυστικά πακέτα αποζημίωσης λόγω απόλυσης και προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης για τους 700 θιγόμενους εργαζομένους.

Με το γραφείο ανάπτυξης “Bochum Perspektive 2022” η Opel καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εγκαταστήσει νέες εταιρίες και τεχνολογίες στο Bochum και στην περιοχή. Η Opel αναμένει τετραψήφιο αριθμό σε υψηλής ποιότητας, νέες βιομηχανικές θέσεις εργασίας.

Επίσης, υπήρξαν διαπραγματεύσεις για το μέλλον των εργοστασίων σε Eisenach, Kaiserslautern και Rüsselsheim:

  • Eisenach: Η Opel θα συνεχίσει την παραγωγή δύο μοντέλων μετά το 2015 στη Μονάδα παραγωγής των Corsa και ADAM.
  • Kaiserslautern: Το εργοστάσιο εξαρτημάτων είναι επίσης διασφαλισμένο μέχρι το 2016. Ο προγραμματισμός της Opel περιλαμβάνει περίπου 1.800 εργαζόμενους στο Kaiserslautern.
  • Rüsselsheim: Η Opel θα κατασκευάσει ένα δεύτερο μοντέλο στο κύριο εργοστάσιο του Rüsselsheim και μετά το 2015. Η επόμενη γενιά του βραβευμένου Insignia θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Rüsselsheim. Επιπλέον, η παραγωγή του κιβωτίου F40 παραμένει αποκλειστικά στο Rüsselsheim.

Το κέντρο εξέλιξης του Rüsselsheim παραμένει αναπόσπαστο μέρος του διεθνούς γκρουπ εξέλιξης της GM. Μία μελλοντική στρατηγική φιλοσοφία για το τμήμα Μηχανολογίας Παραγωγής θα αναπτυχθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου 2013.

«Η σημερινή μέρα είναι καλή για την Opel και για τη GM. Η Opel είναι και παραμένει ζωτικό στοιχείο του παγκόσμιου οργανισμού GM. Αυτό το “Deutschlandplan” είναι σημαντικό ορόσημο για την επιστροφή της Opel στην κερδοφορία μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Με αυτό θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τον έλεγχο των δαπανών μας. Το μυστικό για τη βιώσιμη εργασία είναι η ανάπτυξη. Το μυστικό για την ανάπτυξη είναι οι επενδύσεις. Θα υποστηρίξουμε το Deutschlandplan με ένα επιθετικό προϊοντικό πρόγραμμα πολλών δις ευρώ. Η Opel θα εισέλθει σε νέες κατηγορίες και αγορές. Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας μας και την εκ νέου ενίσχυση της μάρκας» δήλωσε ο Girsky. Το 2012, η Opel ήταν η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη – και επιθυμεί περαιτέρω αύξηση. Πάνω από τους μισούς από τους 37.000 υπαλλήλους της Opel στην Ευρώπη εργάζονται στη Γερμανία.

Η Opel επιστρέφει με τη Feyenoord

Η Opel ανακοινώθηκε ως ο νέος κύριος χορηγός του κορυφαίου Ολλανδικού ποδοσφαιρικού συλλόγου Feyenoord.

Στο πλαίσιο της τετραετούς συμφωνίας, το λογότυπο Opel θα κοσμεί πλέον τις φανέλες της Feyenoord το διάστημα 2013 – 17. Η συνεργασία σηματοδοτεί την επέκταση μιας μακροχρόνιας σχέσης σχεδόν 30 χρόνων από τότε που η Opel έγινε κύριος χορηγός της ομάδας (1984-89).

Παρουσιάζοντας επίσημα τη συνεργασία στο Στάδιο De Kuip τη Δευτέρα, ο εμπορικός διευθυντής της Feyenoord, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Opel σαν νέο χορηγό του Συλλόγου μας. Η Opel έχει εντυπωσιακή ιστορία και μία μακροχρόνια και πολύ επιτυχημένη συνεργασία με το σύλλογό μας. Πέραν το λογοτύπου Opel στις φανέλες μας, η Opel θα μας υποστηρίξει και θα μας βοηθήσει ενεργά να εξελίξουμε τις πολύ επιτυχημένες μας δραστηριότητες: κοινωνικές, κοινοτικές και ανάδειξης νέων ταλέντων».

Ο Karl Howkins, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel Netherlands, δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τη Feyenoord. Ο οργανισμός μας έχει μία επιτυχημένη ιστορία συνεργασίας και φιλίας σχεδόν 30 χρόνων. «Οι ισχυροί δεσμοί και οι ομοιότητες στην κουλτούρα μας επιτρέπουν να προσφέρουμε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και καινοτόμες πρωτοβουλίες. Και οι δύο έχουμε συναρπαστικά και φιλόδοξα σχέδια – η Feyenoord στην εξέλιξη νέων ποδοσφαιρικών ταλέντων και η Opel σχεδιάζοντας το λανσάρισμα 23 νέων μοντέλων αυτοκινήτων και 13 νέων κινητήρων μέχρι το 2016».

Ο Duncan Aldred, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel/Vauxhall Europe, δήλωσε: «Η Feyenoord και η Opel μοιράζονται ορισμένες ισχυρές κοινές αξίες και φιλοσοφίες. Και οι δύο είμαστε καθιερωμένοι και σημαντικοί παίκτες στην Ολλανδική αγορά, ενώ σχεδιάζουμε συναρπαστικές νέες πρωτοβουλίες». Στο πλαίσιο της χορηγίας, διοικητικά στελέχη, προπονητές και παίκτες της Feyenoord θα οδηγήσουν ένα στόλο οχημάτων Opel.

Ο επικεφαλής προπονητής Ronald Koeman και οι προπονητές Giovanni van Bronckhorst και Jean-Paul van Gastel ήδη οδηγούν το επαναστατικό, ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Ampera.

Η Opel ήταν χορηγός της Feyenoord στο διάστημα 1984-89, και επίσημος αυτοκινητιστικός εταίρος τις χρονιές 1984-2002 και από το 2010 και μετά.

Το 1970, η Feyenoord ήταν η πρώτη ολλανδική ποδοσφαιρική ομάδα που κέρδισε το Ευρωπαϊκό Κύπελλο και την ίδια χρονιά διεκδίκησε το Διεθνές Κύπελλο στα πλαίσια του παγκόσμιου τίτλου. Μετά τις νίκες στο UEFA Cup το 1974 και 2002, παραμένει η τελευταία Ολλανδική ομάδα που κατέκτησε Ευρωπαϊκές διακρίσεις. Ο σύλλογος ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 1908 και έχει διακριθεί σαν ένας από τέσσερις συλλόγους που δεν έπεσε ποτέ από την Α κατηγορία, ενώ έχει κατακτήσει 14 εθνικούς τίτλους, 11 Ολλανδικά Κύπελλα και 2 Ολλανδικά Supercup.

Η Feyenoord ενσωματώνεται στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ποδοσφαιρικών χορηγιών της Opel που περιλαμβάνει συνεργασίες με τις Borussia Dortmund, Fortuna Dusseldorf, Bayer Leverkusen, SC Freiburg και FSV Mainz (Γερμανία) καθώς και με τέσσερις εθνικές ομάδες Home Nations στο Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία, Β. Ιρλανδία, Σκοτία και Ουαλία).