Ράλι Μεξικού ημέρα 2: Sebastian Ogier, το μόνο που αλλάζει είναι το επίθετο

Σχετικά άρθρα

AUTOMOBILE: Rallye Mexico - WRC - 07/03/2013

Από τη πρώτη μέρα ο Sebastien Ogier έδειξε ότι το μόνο που θα αλλάξει στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είναι το επίθετο του νικητή, καθώς οι ομοιότητες και τον Γάλλο Sebastian Loeb, φαίνεται να είναι πολλές.

Η χθεσινή πρώτη μέρα του Ράλι Μεξικού τον βρήκε στην πρώτη θέση με τον Osteberg να παλεύει για κάτι καλύτερο. Τη δεύτερη μέρα όμως, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο ξεκάθαρα και μόνο από ατυχία ή λάθος του θα αλλάξει κάτι, καθώς η πολύ μεγάλη διαφορά των 2 λεπτών και 50 δευτ. που απέκτησε από τον δεύτερο της κατάταξης, θεωρείται σχεδόν πανηγυρισμός νίκης με τις μόλις 3 ειδικές που απομένουν.

Ο  Γάλλος με το Volkswagen Polo R επέδειξε μεγάλο ζήλο και δεν αφήνει κανέναν να τον αμφισβητήσει και έτσι η δεύτερη μέρα του ανήκει σχεδόν ολοκληρωτικά, ξεπερνώντας ακόμα και κάποια (ηθελημένη;) “ατυχία”. Στην τελευταία ειδική του Σαββάτου, και ενώ η διαφορά ήταν ήδη μεγάλη, υπήρχε ένα σημείο που οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να περάσουν από μια πόρτα ενός ράντζου. Προφανώς όμως, κάποιος “έξυπνος” βρίσκοντας αστείο, την έκλεισε με αποτέλεσμα ο συνοδηγός του Ogier, Julien Ingrassia, να αναγκαστεί να κατέβει για να την ανοίξει και να χάσει συνολικά μισό λεπτό, χωρίς όμως αυτό να του κοστίσει καθώς τελικά η διαφορά από το δεύτερο Mikko Ηirvonen αυξήθηκε.

AUTOMOBILE: Rallye Mexico - WRC - 07/03/2013

Λέω στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης Hirvonen, γιατί ο Φιλανδός με το Citroen DS3 WRC ανέβηκε μια θέση μετά την εγκατάλειψη του Mads Ostberg εξαιτίας βλάβης του Fiesta RS WRC στα ηλεκτρικά του. Στη τελευταία και δεύτερη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα ο Hirvonen ξεκίνησε είχε χτίσει μια διαφορά ενός λεπτού και 50 δευτ. από τον πάντα απειλητικό Thierry Neuville και παρόλο το κλατάρισμα που του κόστισε λίγο παραπάνω από ενάμιση λεπτό διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας πίσω του τον Βέλγο Neuville σε απόσταση αναπνοής και 7 δευτ. Ο οποίος με τη σειρά του και αυτός δεν είχε μια απροβλημάτιστη μέρα καθώς το πρωί είχε να αντιμετωπίσει και την υπερθέρμανση του κινητήρα του Fiesta.

Στη τέταρτη θέση και πραγματοποιώντας έναν αθόρυβο και άτολμο αγώνα βρίσκεται ο Dani Sordo με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen. Ακολουθεί στη πέμπτη θέση ο πολύ καλός και γρήγορος φέτος Καταριανός Nasser Al-Attiyah με το Ford Fiesta.

AUTOMOBILE: Rallye Mexico - WRC - 07/03/2013

 

Τα χώματα του Μεξικού είναι τα πρώτα για τη φετινή χρονιά για τον Αμερικάνο Ken Block και το κλείσιμο της ημέρας τον βρίσκει να κάνει τα γνωστά μαγικά του και να προσφέρει άπλετο θέαμα αλλά έχοντας βρει και τη ταχύτητα που του έλειπε να καμαρώνει την έκτη θέση. Στις επόμενες θέσεις της γενικής ακολούθησαν ο Chris Atkinson με άλλο ένα Citroen DS3, ο οποίος προσπέρασε τον τοπικό οδηγό αγώνων Benito Guerra (επίσης με Citroen), ο Martin Prokop και Ρώσος Evgeny Novikov, που το Σάββατο ενώ είχε εγκατάλειψη τη Παρασκευή έτρεξε με Rally2 και εκμεταλλευόμενος την ταχύτητά του και τις εγκαταλείψεις των άλλων ανέβηκε στη 10η θέση.

Ο αγώνας θα κλείσει τη Κυριακή στις 8 το βράδυ (ώρα Ελλάδας), με μόνο τρεις ειδικές να απομένουν να μην είναι ικανές να αλλάξουν πολλά στη γενική κατάταξη, αν και η μεγαλύτερη ειδική των 54 χιλιομέτρων μπορεί να κρύβει ανατροπές.

Γενική κατάταξη μετά από 20 ειδικές

Θ. No Οδηγός Χρόνος <> Διαφορά
1. 8 S. OGIER 3:38:42.2 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN 3:41:34.6 +2:52.4 +2:52.4
3. 11 T. NEUVILLE 3:41:42.1 +7.5 +2:59.9
4. 3 D. SORDO 3:43:27.4 +1:45.3 +4:45.2
5. 6 N. AL-ATTIYAH 3:44:16.1 +48.7 +5:33.9
6. 43 K. BLOCK 3:47:39.3 +3:23.2 +8:57.1
7. 10 C. ATKINSON 3:48:06.0 +26.7 +9:23.8
8. 14 B. GUERRA 3:48:43.1 +37.1 +10:00.9
9. 21 M. PROKOP 3:50:04.5 +1:21.4 +11:22.3
10. 5 E. NOVIKOV 3:54:24.1 +4:19.6 +15:41.9
11. 12 M. KOSCIUSZKO 3:58:46.4 +4:22.3 +20:04.2
12. 48 A. AL-KUWARI WRC2 4:02:48.8 +4:02.4 +24:06.6
13. 41 N. FUCHS WRC2 4:09:00.6 +6:11.8 +30:18.4
14. 7 J. LATVALA 4:32:22.2 +23:21.6 +53:40.0

[Πηγή: Best Of Rally]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν νέα στρατηγική από την ΕΕ ώστε να γίνουν ξανά ανταγωνιστικές

Με τις πωλήσεις των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώνονται και τα γραφειοκρατικά εμπόδια να αυξάνονται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Γηραιάς Ηπείρου ζητούν μια νέα ευρωπαϊκή στρατηγική...