Volkswagen Golf GTI 2013 (8)

Μερικές ημέρες έμειναν ακόμη μέχρι να πέσει η αυλαία της φετινής, 83ης, έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης και σύμφωνα με την έρευνα της Kantar Media, τα αυτοκίνητα που έκαναν το μεγαλύτερο buzz ήταν το νέο Golf GTI αλλά και η LaFerrari.

Σύμφωνα με την έρευνα, το νέο Golf GTI αναφέρθηκε στο 7,0 των online άρθρων που ανέβηκαν στο internet, ενώ ακολουθεί με 6,4% η McLaren P1. Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Alfa Romeo 4C, στη τέταρτη η LaFerrari και στη πέμπτη η Chevrolet Corvette Stingray Convertible με ποσοστό 3,9%.

laferrari

Ωστόσο η LaFerrari ήταν αυτή που έκανε το μεγαλύτερο buzz στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ποσοστό 4,3%. Ακολούθησε η McLaren P1 με ποσοστό 3,8%, το Golf με ποσοστό 3,6%, η Veneno με 2,72% και η Corvette με 2,7%. Η έρευνα της Kantar Media ανέλυσε 85.407 online άρθρα και 122.762 posts στα social media, από την 1 Φεβρουαρίου έως και τις 6 Μαρτίου.

[Πηγή: Autonews]