Peugeot-GTI-badge

Ένα αυθεντικό hot-hatch Peugeot 308 GTI, ένα πολυτελές 308 XY και μια κορυφαία έκδοση του Peugeot 208 R είναι έτοιμες να μπουν στη παραγωγή, στα πλαίσια του Γαλλικού εργοστασίου να επεκτείνει τη γκάμα της προς τα πάνω.

Η Peugeot σχεδιάζει να δημιουργήσει υποκατηγορίες για τη γκάμα των μοντέλων της, με το XY να προορίζεται για τα πολυτελή, το Air για τα υβριδικά, το GTI για τα σπορτίφ μοντέλα και τέλος το R για τα πιο αγωνιστικά.

Έπειτα από την θετική απήχηση του κοινού για το 208 GTI αλλά και το RCZ R, θέλει να τοποθετήσει αυτά τα γράμματα και σε άλλα μοντέλα της, με τον διευθυντή επικοινωνίας προϊόντων της εταιρίας, Christophe Chateau, να δηλώνει ότι έχουν δύο πολύ καλούς κινητήρες, τον 200 ίππων του GTI και τον 260 ίππων του with R, άρα μπορούμε να φανταστούμε ότι στο μέλλον θα έχουμε και άλλε εκδόσεις.

Η γκάμα εκδόσεων της νέας γενιάς του 308, που το αναμένουμε στο τέλος του χρόνου, θα έχει GTI, ΧΥ και R έκδοση, με την πρώτη παρόλο που υπήρχε και στο τωρινό μοντέλο να χαρακτηρίζεται ως μια πιο πλούσια έκδοση παρά ως μια αντίπαλη πρόταση του Volkswagen Golf GTI, με τη Peugeot να αναφέρει ότι το νέο Peugeot 308 GTI θα έχει μια πιο σπορ προσέγγιση ειδικά οπτικά.

Το νέο 308 θα είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό, συνεχίζοντας τη μείωση του βάρους που ξεκίνησε με το νέο 208, καθώς η νέα αρθρωτή τους πλατφόρμα τους δίνει αυτό το δικαίωμα, χωρίς να συμβιβάζονται για την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Τέλος, για τις Air εκδόσεις θα υπάρχουν τρικύλινδροι κινητήρες, με την εταιρία να εξετάζει να περάσει στη παραγωγή τη τεχνολογία με το πεπιεσμένο αέρα που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης.

[Πηγή: Caradvice]