Συνεχίζονται τα προβλήματα με την ενδοεπικοινωνία για τη Lotus

Σχετικά άρθρα

2013 German Grand Prix - Sunday

Όταν έχεις στόχο τη νίκη, και μάλιστα βρίσκεται στη θέση τού κυνηγού, τότε θέλεις όλα να λειτουργούν άψογα στο μονοθέσιό σου. Δυστυχώς, αυτό δεν έγινε στην περίπτωση του Kimi Raikkonen, που είχε σαν στόχο τη νίκη: η ενδοεπικοινωνία του με την ομάδα δε λειτουργούσε, και δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτός φέτος.

Στη Γερμανία, ο “Iceman” μπορούσε ν’ ακολουθήσει διάφορες στρατηγικές στο τέλος, διότι είχε την πρωτοπορία τού αγώνα, κι επέλεξε να βάλει τη μαλακή γόμα για τους τελευταίους 10 γύρους, παρόλο που ο Sebastian Vettel ήταν στα 14 δευτερόλεπτα πίσω του, δηλαδή μπορούσε να χάνει χοντρικά 1.5 δευτερόλεπτο σε κάθε γύρο. Η στρατηγική αυτή δε λειτούργησε για τον Φινλανδό, έτσι δεν μπόρεσε να φτάσει στη δεύτερη φετινή του νίκη και την 21η στην καριέρα του.

Δυστυχώς, είχαμε πολλά προβλήματα να συζητήσουμε και δεν μπορούσαμε. Είχα τεράστιο πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία. Μπορούσα να τους ακούσω, αλλά δεν μπορούσαν να με ακούσουν αυτοί. Το αποτέλεσμα είναι καλό για την ομάδα, αλλά όχι τόσο καλό για το πρωτάθλημά μου.

Και ο team-mate του, Romain Grosjean, είχε πρόβλημα με το ραδιόφωνο, διότι δεν μπορούσε ν’ ακούσει τους μηχανικούς του που του έλεγαν ν’ αφήσει τον Raikkonen να περάσει, κάτι που τελικά έγινε, αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα είχε γίνει αν ο Γάλλος είχε αφήσει από την αρχή να περάσει ο Kimi, ο οποίος τερμάτισε 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel.

Ο Eric Boullier, Πρόεδρος της βρετανικής ομάδα παραδέχθηκε ότι ο χθεσινός αγώνας ήταν μια χαμένη ευκαιρία για νίκη, διότι η E21 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα. Η ομάδα τού Enstone ελπίζει πως θα τα πάει καλύτερη στην Ουγγαρία, αν και θα προτιμούσε να υπάρχουν πιο μαλακά ελαστικά από τη μέση και σκληρή γόμα που θα έχουν οι οδηγοί και οι ομάδες στη διάθεσή τους.

[Πηγή: Reuters | Photo Copyrights: Andrew Ferraro/Lotus F1 Team]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...