Test Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka 1.4 Turbo 4×4

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 (10)

H Opel θέλοντας να μπει και αυτή δυναμικά στη κατηγορία των μικρών SUV, μια κατηγορία που κερδίζει συνεχώς έδαφος σε ότι αφορά τις πωλήσεις, έβγαλε στην αγορά το Mokka. Το B-SUV της Opel τοποθετείται απέναντι από τα Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX και Skoda Yeti και όπως αποδεικνύουν οι πωλήσεις, έχει αγαπηθεί από μια ιδιαιτέρως μεγάλη μερίδια του κοινού.

Το Mokka έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012 και μέχρι τον περασμένο περασμένο Μάιο είχε ήδη 100.000 πωλήσεις. Έτσι η GM πήρε την απόφαση να μεταφέρει μέρος της παραγωγής του και στο εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα της Ισπανίας, αφού μέχρι σήμερα, το μοντέλο κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της GM στη πόλη Bupyeong της Νοτίου Κορέας. Η παραγωγή του επί ευρωπαϊκού εδάφους θα ξεκινήσει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2014.

Η GM έχει βγάλει στη αγορά τρεις παραλλαγές του Mokka, το οποίο εκτός από τα σήματα της Opel, πωλείται και με τα σήματα της Chevrolet ως Trax, ενώ στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού πωλείται ως Encore με τα σήματα της Buick.

Το μοντέλο πωλείται στη χώρα μας με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης 1,4 λίτρων απόδοσης 140 ίππων και έναν diesel 1,7 λίτρων απόδοσης 130 ίππων. Εμάς, η ελληνική αντιπροσωπεία μας παραχώρησε ένα Opel Mokka 1.4 Turbo 4×4 σε καφέ χρώμα (Deep Espresso το ονομάζει η Opel) στην έκδοση Cosmo με πλούσιο εξοπλισμό και με μόνιμη τετρακίνηση ώστε να βγάλουμε τα δικά μας συμπεράσματα για το μοντέλο.

Στα συν

  • Όμορφη σχεδίαση
  • Πρακτικό Εσωτερικό
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο

Στα μείον

  • Κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές
  • Χαμηλός μπροστά προφυλακτήρας
  • Σκληρή ανάρτηση

[/nextpage]

[nextpage title=”Σχεδιασμός” ]

Σχεδίαση

Opel Mokka 18 Opel Mokka 15

Με το που το βλέπεις το αυτοκίνητο γίνεται σαφές πως η Opel έχει υιοθετήσει πάνω του τη τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της. Χρησιμοποιεί στοιχεία από τα Insignia και Zafira, έχοντας όμορφα μπροστά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Xenon AFL+, με τη γενική εντύπωση που σου αφήνει στο μάτι να είναι πως πρόκειται για ένα “φρέσκο” αρκετά μυώδες, επιθετικό crossover το οποίο καταφέρνει πολύ καλά να κρύψει το μέγεθος του. Η νεανική και δυναμική του σχεδίαση συνδυάζεται με την χρωμιομένη γρίλια, τα χρωμιομένα διακοσμητικά περιμετρικά των προβολέων ομίχλης, τις χρωμιομένες λεπτομέρειες στις ράγες στην οροφή καθώς και τα άλλα χρωμιομένα διακοσμητικά περιμετρικά των παραθύρων και των χειρολαβών, τα οποία δίνουν μια νότα κομψότητας, με τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου να μην “χαλάνε” την εικόνα του αυτοκινήτου και έως έναν βαθμό να προσθέτουν σε αυτή. Κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι, οι δυναμικές γραμμές και η σφηνοειδής σχεδίαση των πλευρικών παραθύρων συμπληρώνουν την σπορ, στιβαρή και μοντέρνα σχεδίαση. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή, ενώ εκεί μπορεί να τοποθετηθεί και το σύστημα FlexFix.

Με διαστάσεις 4.278 mm μήκος, 1.777 mm πλάτος, 1.646 mm ύψος και 2.555 mm μεταξόνιο, το Mokka είναι λίγο μεγαλύτερο από το Corsa και λίγο μικρότερο από το Astra. Είναι κατασκευασμένο πάνω στην Gamma II πλατφόρμα της μητρικής General Motors, την οποία χρησιμοποιούν επίσης και τα Chevrolet Aveo και Spark. Το σχετικά αυξημένο βάρος των 1.425 κιλών αποτελεί ένα μικρό θέμα που επηρεάζει τόσο την κατανάλωση όσο και την κινητική συμπεριφορά του Mokka στον δρόμο και εκτός αυτού αλλά όπως και με το μέγεθος, το μικρό crossover καταφέρνει να το κρύψει αρκετά καλά.

Η μπροστά ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο και σε ότι αφορά την σχεδίαση της πίσω ανάρτησης, οι μηχανικοί στο Russelsheim, τοποθέτησαν έναν ημιάκαμπτο άξονα με αντιστρεπτική σε σχήμα U μπροστά από τους πίσω τροχούς, που μάλιστα προσφέρεται σε δύο διαφορετικούς τύπους, κατάλληλους για τις εκδόσεις AWD και FWD. Η επιλογή αυτή έχει ως αποτέλεσμα οι οδηγοί να απολαμβάνουν βέλτιστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος με κάθε σύστημα κίνησης, προσφέροντας καλύτερα κρατήματα και άνεση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό

Opel Mokka 3

Opel Mokka 34 Opel Mokka 2

Στο εσωτερικό του Mokka, η Opel επέλεξε να ακολουθήσει τη σίγουρη λύση και έτσι αρκετά μέρη του προέρχονται από το εσωτερικό του Astra και του Insignia. Για την ακρίβεια οι διαφορές είναι ελάχιστες… Δίνοντας έμφαση στην εργονομία -έχει συνολικά 19 χώρους για μικροαντικείμενα- το εσωτερικό του Mokka χαρακτηρίζεται από τα αρκετά ψηλά καθίσματα, με τη θέση του οδηγού να διαθέτει μια πληθώρα ρυθμίσεων έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να το φέρει στα μέτρα του.  Η κεντρική κονσόλα είναι παρόμοια με αυτή των Astra και Insignia με τα πολλά κουμπιά να ξενίζουν στην αρχή, αφού μπερδεύουν τον οδηγό, αλλά με μια εξοικείωση μερικών λεπτών, εύκολα μπορεί κάποιος να μάθει τις λειτουργίες τους.

Η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού κινείται στα υψηλά επίπεδα της Opel με την επιλογή των υλικών να κρίνεται ικανοποιητική. Φυσικά μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε και το επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου δοκιμής που μετέτρεψε το Mokka σε ένα ιδιαίτερα πολυτελές και άνετο περιβάλλον για να κάθεσαι αλλά έχοντας πείρα από βασικές εκδόσεις άλλων αυτοκινήτων της εταιρίας, μπορούμε να γράψουμε αυτό που γράψαμε για την ποιότητα κατασκευής με σιγουριά. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, χωρίς να κουράζει στη πολύωρη οδήγηση με τον οδηγό να μπορεί να αλλάξει σχεδόν όλες τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, μέσω του ρυθμιζόμενου πολυλειτουργικού τιμονιού. Ο οδηγός κάθεται αρκετά ψηλά έχοντας πολύ καλή ορατότητα -κάτι που βολεύει πολύ για την καθημερινή κίνηση στην πόλη αλλά πολύ περισσότερο για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις- αλλά όχι τόσο ψηλά ώστε να νιώθει πως οδηγεί από την οροφή. Η θέση οδήγησης είναι τέτοια που νιώθεις πως παρότι είσαι ψηλά, κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται για ασφάλεια, αυτοπεποίθηση και άνεση.Οι πίσω επιβάτες από την άλλη, κάθονται πολύ άνετα αφού υπάρχει άφθονος χώρος για τέσσερις ενήλικες και αν γίνουν και μερικές παραχωρήσεις, ακόμα και για πέντε.

Opel Mokka 36

Η χρηστικότητα του αυτοκινήτου κρίνεται ως άκρως ικανοποιητική με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 356 λίτρα και τις θέσεις για μικροαντικείμενα, όπως προανέφερα, να γεμίζουν την καμπίνα. Φυσικά, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (οι πλάτες πέφτουν σε αναλογία 40/60) το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να φτάσει έως και τα 1.372 λίτρα, με το χαμηλό κατώφλι να βοηθά στην φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και η καλή ηχομόνωση δεν μεταφέρουν στο εσωτερικό αεροδυναμικούς θορύβους, ακόμη και αν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες, προσφέροντας έτσι ένα άνετο ταξίδι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Κινητήρας

opel mokka engine

Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν με τον 1.400αρη Euro 5 Turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 140 ίππων στις σ.α.λ με 200 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.850 έως και τις 4.900 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν πολιτισμένο “αθόρυβο” κινητήρα ο οποίος κινεί ικανοποιητικά το βάρους 1.425 κιλών Mokka. Οι επιδόσεις του δεν διεκδικούν δάφνες, 0-100 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα, αλλά όποιος στραφεί στην αγορά του, ξέρει πολύ καλά τι αυτοκίνητο επιλέγει. Σε ότι αφορά τη κατανάλωση, μπορεί η Opel να δίνει μέση κατανάλωση 6,4-λίτρων/100 χλμ, αλλά στη πράξη ο οδηγός θα δει μέση κατανάλωση κοντά στα 7,5 με 7,7 λίτρα/100 χλμ. Όπως είναι αναμενόμενο, όταν το Mokka κινείται εκτός δρόμου και ο 1400άρης δουλεύει με υψηλό φορτίο, η κατανάλωση εκτοξεύεται αρκετά ψηλά και γι’ αυτόν τον λόγο δεν συνυπολογίστηκε εκτός δρόμου κίνηση στη μέση κατανάλωση που γράψαμε. Τα 7,5 περίπου λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αφορούν μόνο κίνηση σε άσφαλτο. Εκπέμπει δε, 149 γρ/χλμ CO2 κάτι που μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν σε 253,30 ευρώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τετρακίνηση” ]

Τετρακίνηση

Opel Mokka 11

Ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αρκετά μακρυά κλιμάκωση, το οποίο στέλνει τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του ηλεκτρομηχανικού ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο δεν μπορεί να “κλειδώσει”, ζυγίζει μόλις 65 κιλά και μπορεί να μεταβάλλει τη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, σε αναλογία 100% μπροστά έως και 50-50%, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος.

Σε εκτός δρόμου διαδρομές το Mokka δείχνει πως μπορεί να κινηθεί σχετικά άνετα σε βατούς χωματόδρουμους, αλλά λόγω της χαμηλής τοποθέτησης του μπροστά προφυλακτήρα, της μικρής απόστασης από το έδαφος και των φανερά ακατάλληλων τροχών, δεν ενδείκνυται για όσους έχουν το βουνό ως δεύτερο σπίτι τους. Οι γωνίες προσέγγισης, προσπέλασης και διαφυγής, είναι εξαιρετικά μικρές με αποτέλεσμα το μικρό Opel να απορρίψει εμφατικά προτάσεις hardcore offroading. Εξάλλου δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας του… Η Opel περιγράφει το Mokka ως ένα SUV που έχει εξελιχθεί περισσότερο για αστικό περιβάλλον, με την σφικτή ανάρτηση και τις ζάντες 18″ να κάνουν σαφές τις προθέσεις της Γερμανικής εταιρίας, οι οποίες το θέλουν ως ένα crossover αυτοκίνητο αστικών μετακινήσεων, με λίγες εκτός δρόμου καταβολές. Η Opel αναφέρει -πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου- πως μόλις το 1% των κατόχων του Mokka θα φτάσει στα όρια του το σύστημα τετρακίνησης. Ναι, για να πας στον “στρωμένο” χωματόδρομο δίπλα από το χωριό σου ή σε μία λίγο πιο απομακρυσμένη παραλία είναι ότι πρέπει όπως και για -έξυπνη και λογική- κίνηση σε καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης. Όμως μην προσπαθήσεις να το παίξεις πιονέρος που ανακαλύπτει παρθένες γαίες γιατί το Mokka θα σε απογοητεύσει και δεν θα φταίει αυτό! Θα ζητούσες ποτέ από κοπέλα με 12ποντα να διασχίσει το φαράγγι της Σαμαριάς; Αν ναι, να το κοιτάξεις…

Opel Mokka 23

Η Opel έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με σύστημα Hill Descent Control, το οποίο βοηθά τον οδηγό να κατέβει μια απότομη κατηφόρα, φρενάροντας το όχημα μόνο του. Φυσικά το παρόν δίνουν τα συστήματα Hill Start Assist, Start/Stop και ESP. Σε γενικές γραμμές, αυτό που παρατήρησα είναι πως τις περισσότερες φορές, τα όρια τα θέτει ο οδηγός -εγώ στη προκειμένη περίπτωση- καθώς είτε το Mokka δεν σου δίνει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να προσπελάσεις το εμπόδιο μπροστά σου είτε απλά δεν σου πάει η καρδιά. Είναι και η έλλειψη ροπής από το ρελαντί του κινητήρα που σε αναγκάζει να πατινάρεις αρκετά τον συμπλέκτη για να βγεις από την δύσκολη θέση… γενικά, όσο πιο δύσκολη γίνεται η εκτός δρόμου διαδρομή, τόσο πιο “άσχημα” νιώθεις που αναγκάζεις το Mokka να τη διασχίσει. Μπορεί το μικρό Opel να μην έχει φτάσει στα όριά του… αλλά εσύ σαν οδηγός τραβάς την γραμμή!

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Στον δρόμο

Από την άλλη, σε ασφάλτινες διαδρομές το Opel Mokka είναι στο στοιχείο του. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά με το σύστημα τετρακίνησης να προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να κάνει το αυτοκίνητο να παρεκκλίνει από τη τροχιά του, και όταν συμβεί αυτό, τότε το σύστημα τετρακίνησης το επαναφέρει στη πορεία του ομαλά και αποτελεσματικά χωρίς να τρομάζει τον οδηγό. Αν πιεστεί πέρα από το όριό του, η υποστροφή “ασφαλείας” κάνει την εμφάνισή της αλλά το αυτοκίνητο μαζεύεται εύκολα και γρήγορα. Σε ότι αφορά τα φρένα του, αυτά κρίνονται άκρως ικανοποιητικά, αφού σταματούν το Mokka αποτελεσματικά, χωρίς να δείχνουν σημεία κόπωσης ακόμη και σε κατηφορική διαδρομή με γρήγορο ρυθμό. Οι κλίσεις τις στροφές είναι μικρές αφού οι σφικτές αναρτήσεις ελέγχουν άριστα το αμάξωμα και δεν επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να γείρει προς το εξωτερικό της στροφή.

Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 (11)

Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και προσφέρει ακρίβεια και καλή αίσθηση, με μια “ελαφριά” αίσθηση. Τέλος, οι μεγάλοι τροχοί, εκτός του ότι φαίνονται όμορφοι, παρέχουν περισσότεροι από το αναγκαίο πρόσφυση και την “σπορ” χροιά που ήθελαν οι μηχανικοί… όσο sport μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο σαν το Mokka. Με λίγα λόγια, τα μειονεκτήματα του γερμανικού crossover στις εκτός δρόμου διαδρομές, μετατρέπονται σε πλεονεκτήματα στην άσφαλτο και γίνεται λίγο πιο σαφής και ξεκάθαρος ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Τιμή

Το Mokka ξεκινά από τις €20.990, με το μοντέλο δοκιμής να κοστίζει €27.300 (έκδοση Cosmo, χωρίς το όφελος απόσυρσης) φορώντας επιπλέον το πακέτο Navi & Sight Pack (€1.490) και τα Εργονομικά εμπρός καθίσματα AGR & υποβραχιόνιο οδηγού (D05) (€350). Αναλυτικά τις τιμές, τον βασικό και τον πρόσθετο εξοπλισμό μπορείς να τον βρεις σε αυτό το PDF.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

H Opel βγάζοντας στην αγορά το Mokka είχε ως στόχο να προσελκύσει 70% νέους πελάτες και αν κρίνω από τη γεύση που μου άφησε η δοκιμή, το Mokka είναι ικανό για κάτι τέτοιο.

Το Mokka θα το λατρέψει ο κάθε οικογενειάρχης που ζητά από ένα αυτοκίνητο χώρους, μικρές εκτός δρόμου μετακινήσεις και καλή ποιότητα. Είναι όμορφο, πρακτικό, σχετικά οικονομικό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, συναρμογής και οδική συμπεριφορά. Διαθέτει την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Opel, εξοπλίζεται με μια πληθώρα τεχνολογιών, έχει πολύ άνετο εσωτερικό με ψηλή θέση οδήγησης και μπορεί να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με ένα hatchback σε ασφάλτινες διαδρομές, προσφέροντας παράλληλα -σε περιορισμένο βαθμό- εκτός δρόμου συγκινήσεις.

ΣτΣ : Ευχαριστούμε πολύ τον Δημήτρη Μαϊόγλου για την βοήθειά του στις φωτογραφίες και την επιλογή της τοποθεσίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Opel Mokka 1.4T 4×4: Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1.4 Turbo
Προδιαγραφές ρύπων EURO5
Καύσιμο Super
Αριθμός κυλίνδρων 4
Κυβισμός cm3 1364
Μέγ. Ισχύς σε kW (hp) / rpm 103 (140) / 6000
Μέγ. Ροπή σε Nm / rpm 200 / 1850 – 4900
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ l 53
Επιδόσεις
6-τάχυτο μηχανικό με 4 wheel drive Τελική ταχύτητα km/h Επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε δευτ. Ρεπρίζ 80-120 km/h με 5η σχέση σε δευτ. Κατανάλωση καυσίμου (l/100 km) Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος) Απόδοση
Στην πόλη Εκτός πόλης Μικτός κύκλος
1.4 Turboμε Start/Stop 190 9,9 13,5 8,0 5,5 6,4 149 D
Διαστάσεις και Βάρη
Διαστάσεις οχήματος mm Mokka
Μήκος 4278
Πλάτος με/χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες 1777 / 2038
Ύψος (στο απόβαρο) 1646
Μεταξόνιο 2555
Μετατρόχιο, εμπρός 1540
Μετατρόχιο, πίσω 1540
Κύκλος στροφής
Από κράσπεδο σε κράσπεδο 10.9
Διαστάσεις χώρου αποσκευών mm
Μήκος πατώματος μέχρι τις πλάτες των πίσω καθισμάτων 730
Μήκος πατώματος με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες 1530
Πλάτος 915
Ύψος σκαλοπατιού φόρτωσης 721
Μέγιστο ύψος ανοίγματος 808
Μέγιστο πλάτος ανοίγματος 911
Χώρος αποσκευών σε L (σύμφωνα με ECIE)
Μόνο χώρος αποσκευών 356
Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων 785
Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες μέχρι την οροφή 1372
Βάρος και φορτία άξονα σε kg
Απόβαρο συμπερ. οδηγού (σύμφωνα με 70/156/EEC) 1350
Επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος 1854
Ωφέλιμο φορτίο 504
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα, εμπρός 1065
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα, πίσω 995
Επιτρεπόμενο φορτίο οροφής1) 75
Φορτίο τρέιλερ με φρένο 1200
Φορτίο τρέιλερ χωρίς φρένο 500
Τιμές
Αρχική Τιμή  €20.990
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής  €27.300

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Tέλος παραγωγής για τη Ferrari Roma

Πριν ένα χρόνο η Ferrari αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του ομορφότερου μοντέλου της γκάμα της, τη Roma Spider, οι παραδόσεις της οποίας ξεκίνησαν το...
<h5>Στα συν:</h5>Όμορφη σχεδίαση, Πρακτικό Εσωτερικό, Ποιότητα κατασκευής, Οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές, Χαμηλός μπροστά προφυλακτήρας, Σκληρή ανάρτησηTest Drive: Δοκιμάζουμε το Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4
Autoblog.gr