Opel-Insignia-287319

Η Opel ετοιμάζει mobile apps έτσι ώστε οι πελάτες της σύντομα να μπορούν να κάνουν “update” το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου τους χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν καινούργιο. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύουν το σύστημα infotainment και να ενημερώνουν τις εφαρμογές, ενώ μέχρι σήμερα τα χαρακτηριστικά infotainment παρέμεναν ίδια σε όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του οχήματος.


Τα apps αυτά θα παρουσιαστούν στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, με τους πελάτες να μπορούν να κατεβάζουν εφαρμογές και υπηρεσίες από το Opel App Shop (αφού εγκριθούν), μέσω ενός smartphone με Bluetooth-tethering. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου γίνεται ‘αναβαθμίσιμο’ και θα βελτιώνεται σταδιακά με νέα χαρακτηριστικά.

Η Opel θα παρουσιάσει τις εφαρμογές “The Weather Channel”, “TuneIn”, “NPR” (National Public Radio) και “MiRoamer” στη Φρανκφούρτη. Η λίστα θα αυξηθεί και θα εξελιχθεί μελλοντικά καθώς η General Motors και η Opel συνεργάζονται με μηχανικούς ανάπτυξης λογισμικού (developers) για τη δημιουργία νέων εφαρμογών.

Το Opel AppShop θα είναι διαθέσιμο το 2014 στο νέο Insignia με το σύστημα infotainment IntelliLink νέας γενιάς, ενώ σιγά-σιγά θα λανσαριστεί σε περισσότερα μοντέλα Opel.

Μαζί με τη GM, η Opel συνεργάζεται με τους developers εφαρμογών ώστε να μπορέσει να προσφέρει στους πελάτες νέες εφαρμογές με τα αυτοκίνητά τους και να προάγει τη συνολική εμπειρία από το όχημα και την ιδιοκτησία του. Ο Phil Abram, GM Chief Infotainment Officer δήλωσε:

Θα υπάρχει μία κατηγορία εφαρμογών που θα είναι μοναδική στα αυτοκίνητα μας και πολύ διαφορετική από αυτές που χρησιμοποιούνται σήμερα με τα smartphone ή τις ταμπλέτες. Το θέμα δεν είναι να πάρουμε εφαρμογές τηλεφώνου και να τις διαμορφώσουμε ώστε να λειτουργήσουν σε περιβάλλον αυτοκινήτου, κάτι το οποίο οι περισσότερες εταιρίες κάνουν τώρα με κάποιο τρόπο. Αντί αυτού, η GM μπορεί να εγκρίνει εφαρμογές που απορρέουν από την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου.

opel-insignia-infotainment-287187

Οι μηχανικοί ανάπτυξης λογισμικού θα δημιουργήσουν μοναδικές εφαρμογές με άριστη ενσωμάτωση στο όχημα, ώστε οι οδηγοί να τις χρησιμοποιούν χωρίς να διασπάται η προσοχή τους από το δρόμο ή να αφήνουν το τιμόνι.

Η Opel και η GM θα εγκρίνουν όλες τις εφαρμογές που δημιουργούνται για τα οχήματά τους προκειμένου να διασφαλιστεί ότι αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία ιδιοκτησίας, πληρούν τα εσωτερικά κριτήρια ενσωμάτωσης και ενθαρρύνουν την ασφαλή οδήγηση χωρίς να διασπάται η προσοχή του οδηγού.

Η GM ξεκίνησε ενεργά τη συνεργασία της με τους εξωτερικούς developers λανσάροντας το developer.gm.com και ένα λογισμικό εξέλιξης (GM software developer kit) για πρόσβαση καταχωρημένων χρηστών στα ΑΡΙ των οχημάτων με σκοπό την εξέλιξη εφαρμογών. Περίπου 2700 developers είναι τώρα εγγεγραμμένοι στο website.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Mobile Apps για Ενημέρωση του Συστήματος Infotainment Αυτοκινήτων Opel

  • Οι ιδιοκτήτες μπορούν να εξατομικεύουν το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου τους
  • Οι Εφαρμογές είναι σχεδιασμένες για ενσωμάτωση σε οχήματα, με κριτήριο την ασφαλή και εύκολη χρήση
  • Σύντομα θα διατίθενται στο Insignia με τη νέα γενιά του συστήματος infotainment

Οι πελάτες της Opel σύντομα θα μπορούν να ‘ενημερώνουν’ το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου τους χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν καινούργιο. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύουν το σύστημα infotainment και να ενημερώνουν τις εφαρμογές, ενώ μέχρι σήμερα τα χαρακτηριστικά infotainment παρέμεναν ίδια σε όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του οχήματος.

Η Opel θα παρουσιάσει φέτος στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου) ορισμένες Apps – εφαρμογές λογισμικού για πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο – τις οποίες ο πελάτες μπορεί να προσθέσει μετά την αγορά του αυτοκινήτου.

«Η Opel εξελίσσεται ραγδαία σε συνώνυμο της συνδεσιμότητας στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας», σχολιάζει ο CEO της Opel, Karl-Thomas Neumann. «Η οθόνη αφής του IntelliLink με ενσωμάτωση smartphone και πλοήγηση στο ADAM έχει ήδη αποδειχθεί ανώτερη από πολύ πιο ακριβά συστήματα premium Γερμανών κατασκευαστών αυτοκινήτων σε ανεξάρτητες δοκιμές. Στο μέλλον, εφαρμογές ενσωματωμένες στο αυτοκίνητο θα βοηθούν τους οδηγούς να συνδέονται με πρωτοφανή τρόπο.»

Οι πελάτες θα μπορούν να κατεβάζουν εφαρμογές και υπηρεσίες από το Opel App Shop (αφού εγκριθούν), μέσω ενός smartphone με Bluetooth-tethering. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου γίνεται ‘αναβαθμίσιμο’ και θα βελτιώνεται σταδιακά με νέα χαρακτηριστικά.

Η Opel θα παρουσιάσει τις εφαρμογές “The Weather Channel”, “TuneIn”, “NPR” (National Public Radio) και “MiRoamer” στη Φρανκφούρτη. Η λίστα θα αυξηθεί και θα εξελιχθεί μελλοντικά καθώς η General Motors και η Opel συνεργάζονται με μηχανικούς ανάπτυξης λογισμικού (developers) για τη δημιουργία νέων εφαρμογών.

Το Opel AppShop θα είναι διαθέσιμο το 2014 στο νέο Insignia με το σύστημα infotainment IntelliLink νέας γενιάς, ενώ σιγά-σιγά θα λανσαριστεί σε περισσότερα μοντέλα Opel.

Μαζί με τη GM, η Opel συνεργάζεται με τους developers εφαρμογών ώστε να μπορέσει να προσφέρει στους πελάτες νέες εφαρμογές με τα αυτοκίνητά τους και να προάγει τη συνολική εμπειρία από το όχημα και την ιδιοκτησία του.

«Θα υπάρχει μία κατηγορία εφαρμογών που θα είναι μοναδική στα αυτοκίνητα μας και πολύ διαφορετική από αυτές που χρησιμοποιούνται σήμερα με τα smartphone ή τις ταμπλέτες», δήλωσε ο Phil Abram, GM Chief Infotainment Officer. «Το θέμα δεν είναι να πάρουμε εφαρμογές τηλεφώνου και να τις διαμορφώσουμε ώστε να λειτουργήσουν σε περιβάλλον αυτοκινήτου, κάτι το οποίο οι περισσότερες εταιρίες κάνουν τώρα με κάποιο τρόπο. Αντί αυτού, η GM μπορεί να εγκρίνει εφαρμογές που απορρέουν από την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου.»

Οι μηχανικοί ανάπτυξης λογισμικού θα δημιουργήσουν μοναδικές εφαρμογές με άριστη ενσωμάτωση στο όχημα, ώστε οι οδηγοί να τις χρησιμοποιούν χωρίς να διασπάται η προσοχή τους από το δρόμο ή να αφήνουν το τιμόνι.

Η Opel και η GM θα εγκρίνουν όλες τις εφαρμογές που δημιουργούνται για τα οχήματά τους προκειμένου να διασφαλιστεί ότι αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία ιδιοκτησίας, πληρούν τα εσωτερικά κριτήρια ενσωμάτωσης και ενθαρρύνουν την ασφαλή οδήγηση χωρίς να διασπάται η προσοχή του οδηγού.

Η GM ξεκίνησε ενεργά τη συνεργασία της με τους εξωτερικούς developers λανσάροντας το developer.gm.com και ένα λογισμικό εξέλιξης (GM software developer kit) για πρόσβαση καταχωρημένων χρηστών στα ΑΡΙ των οχημάτων με σκοπό την εξέλιξη εφαρμογών. Περίπου 2700 developers είναι τώρα εγγεγραμμένοι στο website.

Το AppShop καταδεικνύει τη δέσμευση της Opel να ενστερνιστεί την ψηφιακή καθημερινότητα των πελατών στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της εταιρίας “DRIVE! 2022”.