citroen_ds3_12

Η Citroen στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση των DS μοντέλων της. Η Faubourg Addict έχει εμπνευστεί από το Numéro 9 Concept και θα είναι διαθέσιμο στα DS3, DS3 Cabrio, DS4 και DS5. Τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης έκδοσης θα είναι βαμμένα σε μωβ/μαύρο χρώμα, νέες ζάντες και νέα διακοσμητικά.


Περισσότερα χαρακτηριστικά δεν ανακοίνωσε η Citroen, με την Faubourg Addict έκδοση να ξεκινά τις πωλήσεις της από τον Οκτώβριο.

[Πηγή: Citroen]

Δελτίο Τύπου

65η Έκθεση Φρανκφούρτης

Πρωτοποριακές ιδέες, ρηξικέλευθες λύσεις, νέες φόρμες. Για ακόμα μία φορά, η Citroën, είναι έτοιμη να ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης δίνοντας μια νέα εικόνα για το μέλλον της.

Η σειρά C σε νέα εποχή

C4 Picasso & Grand C4 Picasso

Στη Φρανκφούρτη ολοκληρώνεται η παρουσίαση της νέας γενιάς της οικογένειας C4 Picasso με την παρουσίαση της 7θεσιας έκδοσης Grand C4 Picasso. Βασισμένη στη νέα πλατφόρμα EMP2, η 2η γενιά του πολυμορφικού μοντέλου εντυπωσιάζει τόσο με το σχεδιασμό της, όσο και με τις συνολικές δυνατότητες της. Με στυλ που παραπέμπει σε πρωτότυπο το νέο C4 Picasso προσφέρει μια εξαιρετικά ευρύχωρη, ποιοτική, άνετη, αλλά κυρίως ευχάριστη καμπίνα για τους επιβάτες. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις (C4 Picasso: 4.43μ./μηκ., 1.83μ./πλ., 1.61μ./υψ. & Grand C4 Picasso (4.59μ./μηκ., 1.83μ./πλ., 1.63μ./υψ.) εντυπωσιακοί είναι οι χώροι και για τις αποσκευές, με 537 λίτρα για την 5θεσια και 645 λίτρα για την 7θεσια έκδοση. Η εφαρμογή της νέας πλατφόρμας επέτρεψε και τη σημαντική μείωση του βάρους σε σχέση με την 1η γενιά (περίπου 140 κιλά), στοιχείο που ωφελεί τις επιδώσεις, την οικονομία καυσίμου, αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ειδικότερα σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό, αλλά και τις μηχανολογικές επιλογές, το C4 Picasso επιτυγχάνει τις μικρότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία του (98γρμ./χλμ.).

Citroën Cactus

Παρά την εντυπωσιακή του εμφάνιση το Cactus δεν αποτελεί μόνο ένα πρωτότυπο. Ουσιαστικά αποτελεί τον προπομπό της πορείας που θα ακολουθήσει η σειρά C, όχι μόνο σε επίπεδο αισθητικής, αλλά και γενικότερης φιλοσοφίας. Οι σχεδιαστές εστίασαν την προσοχή τους στις πραγματικές ανάγκες των χρηστών δημιουργώντας ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από τις χυτές γραμμές, τα ενδιαφέροντα στιλιστικά στοιχεία -που όμως παράλληλα έχουν και λειτουργική αξία- όπως τα προστατευτικά «Airbumps». Αντίστοιχα στο εσωτερικό, μέσω της χρήσης δύο οθόνων, οι σχεδιαστές εξάλειψαν την ανάγκη τοποθέτησης των παραδοσιακών χειριστηρίων για τον κλιματισμό, το ηχοσύστημα, κ.τ.λ., απελευθερώνοντας πολύτιμο χώρο. Την κίνηση του Cactus εξασφαλίζει ένα εξίσου με το αυτοκίνητο πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα. Το Hybrid Air συνδυάζει έναν σύγχρονο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Pure Tech, με ένα υδραυλικό σύστημα που ενεργοποιείται μέσω πεπιεσμένου αέρα.

Σειρά DS, δυναμική όσο ποτέ!

Βασισμένη στον ξεχωριστό σχεδιασμό, την κορυφαία ποιότητα, το δυναμικό χαρακτήρα, αλλά και την εκλεπτυσμένη αίσθηση πολυτέλειας η σειρά DS, συνεχίζει την πορεία της πιο δυναμική από ποτέ. Στην Φρανκφούρτη εκτός από τα μοντέλα παραγωγής (DS3 & DS3 Cabrio, DS4, DS5), το παρόν θα δώσουν το πρωτότυπο DS3 Cabrio Racing, αλλά και για πρώτη φορά στην Ευρώπη το εντυπωσιακό SUV Wild Rubis.

Créative Technologie: η αλλιώς, τεχνολογία για όλους

Όντας πλέον απόλυτα συνδεδεμένος με την Citroën, ο όρος Créative Technologie, δηλαδή η δημιουργία πρωτοποριακών, αλλά απόλυτα πρακτικών και προσιτών τεχνολογιών, εκφράζεται με τον καλύτερο τρόπο στο περίπτερο της μάρκας στη Φρανκφούρτη. Οι νέες τεχνολογίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών οι οποίες αποκαλύπτονται μέσω ενός ρομπότ, με την ονομασία «ΝΑΟ», που εκτός των άλλων θα απαντά και στις ερωτήσεις των επισκεπτών. Αναλυτικότερα θα παρουσιαστούν:

• Η νέα πλατφόρμα EMP2 η οποία προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας πλαισίων με σημαντικά διαφορετικά χαρακτηριστικά. • Ο πετρελαιοκινητήρας BlueHDi. Η μακρά παράδοση της Citroën στους κινητήρες Diesel συνεχίζεται με ένα νέο σύνολο προδιαγραφών Euro6, το οποίο εκτός από το φίλτρο μικροσωματιδίων, εφοδιάζεται και με καταλύτη SCR που μετατρέπει τα ρυπογόνα οξείδια του Αζώτου, σε νερό και άζωτο. • Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 3κυλινδρος βενζινοκινητήρας της οικογένειας Pure Tech, προδιαγραφών Euro6, με χωρητικότητα 1.2 λίτρα και απόδοση 130 ίππους. • Το υβριδικό σύστημα Hybrid Air που χρησιμοποιεί πεπιεσμένο αέρα και ένα υδραυλικό σύστημα. Το Hybrid Air δεν απαιτεί μπαταρίες παρέχοντας σημαντικό πλεονέκτημα τόσο όσον αφορά το κόστος και το βάρος, αλλά και την απόδοση.

Citroë C-Elysée WTCC

Έχοντας κυριαρχήσει για πάνω από 2 δεκαετίες σε αγώνες σε όλο τον κόσμο η Citroën ετοιμάζεται για το 2014 να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού (WTCC). Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Sébastien Loeb και Yvan Muller θα έχουν στη διάθεση τους το Citroën C-Elysée WTCC που για πρώτη φορά το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει από κοντά στη Φρανκφούρτη.