Έκθεση Φρανκφούρτης 2013: Skoda Rapid Spaceback

Σχετικά άρθρα

Skoda Rapid Spaceback (23)

Εκτός από το ανανεωμένο Yeti, η άλλη πρεμιέρα που περιμέναμε από πλευράς Skoda στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ήταν αυτή του Rapid Spaceback που στην ουσία είναι η hatchback έκδοση του Τσέχικου sedan.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το Rapid Spaceback είναι το πρώτο οικογενειακό hatchback της Skoda και μοιράζεται το ίδιο μεταξόνιο των 2.602mm με το απλό Rapid. Αυτό που δεν είναι ίδιο ωστόσο, είναι ο χώρος των αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου έχει πέσει στα 415 λίτρα –ή 1.380 λίτρα αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα-. Το συνολικό μήκος έχει μειωθεί κατά 180mm με αποτέλεσμα το Rapid Spaceback να μετρά 4,30 μέτρα σε μήκος.

Αρχικά θα πωλείται με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου με αποδόσεις που ξεκινούν από τα 75 άλογα και θα καταλήγουν στα 122. Ανάμεσά τους υπάρχει και ο 1.6 TDI απόδοσης 90 ίππων με μέση κατανάλωση 3,8 l/100km και 99gr/km εκπομπές CO2.

Στην Ελληνική αγορά, το νέο Skoda Rapid Spaceback θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αυτά τα μηχανικά σύνολα αποδίδουν από 86 έως 122 hp, ενώ ο κινητήρας 1.6 TDi/90hp κάνει την πρεμιέρα του στο νέο Rapid Spaceback. Στην έκδοση GreenLine με τον κινητήρα 1.6TDi 90hp, το νέο Rapid Spaceback καταναλώνει κατά μέσο όρο 3.8 λίτρα ανά 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2φτάνουν τα 99 γρμ. / χλμ.

Οι πωλήσεις του Skoda Rapid Spaceback ξεκινούν στην Ευρώπη από τον Οκτώβριο, και στην Ελλάδα από τις αρχές του 2014 με τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.

[Πηγή: Skoda]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

ŠKODA Rapid Spaceback–το Νέο Hatchback από την ŠKODA

› ŠKODA Rapid Spaceback: το πρώτο hatchback της ŠKODA στη μικρομεσαία κατηγορία

› Σχεδιασμός: Δυναμικό και μοντέρνο που απευθύνεται στις νεανικές ηλικίες

› Αχανείς χώροι, χρηστικότητα, και πολλές ‘Simply Clever’ λύσεις

› Με πανοραμική γυάλινη οροφή που συνεχίζει στο πίσω τζάμι

› Υψηλής απόδοσης  αλλά και οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με ελάχιστη τιμή εκπομπών CO2 99 γρ./χλμ.

› Λανσάρισμα στην Ελληνική αγορά στις αρχές του 2014

Η ŠKODA παρουσίασε το νέο ŠKODA Rapid Spaceback στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, διευρύνοντας έτσι τη γκάμα των μοντέλων της στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Με το δυναμικό και φρέσκο σχεδιασμό του, το νέο ŠKODA Rapid Spaceback απευθύνεται σε πελάτες χαμηλότερης ηλικίας. Ενσωματώνοντας πλήρως το DNA της ŠKODA, το νέο Rapid Spaceback προσφέρει άπλετους χώρους, πολυάριθμες ‘Simply Clever’ λύσεις, κορυφαία ασφάλεια, ενδιαφέρουσες επιλογές για εξατομίκευση του αυτοκινήτου, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εξαιρετική σχέση αξίας / τιμής. Το νέο ŠKODA Rapid Spaceback θέτει νέα δεδομένα στην πιο εμπορική κατηγορία αυτοκινήτων της Ευρώπης. Το λανσάρισμά του στις ευρωπαϊκές αγορές θα πραγματοποιηθεί σταδιακά από τον Νοέμβριο του 2013.

“Το νέο ŠKODA Rapid Spaceback αποτελεί ορόσημο για τη ŠKODA: αυτό σημαίνει ότι εισερχόμαστε σε μια στρατηγικά, σημαντική κατηγορία” δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ŠKODA Dr.Winfried Vahland. “Το νέο Rapid Spaceback αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στην κατηγορία των hatchback αυτοκινήτων συνδυάζοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της ŠKODA με το δημοφιλή hatchback σχεδιασμό. Με τον νέο και σπορτιφ σχεδιασμό, το νέο μοντέλο της ŠKODA έχει μια φρέσκια, δυναμική και μοναδική εμφάνιση. Είναι ένα compact αυτοκίνητο με σπορ αλλά και κλασσικά χαρακτηριστικά, με άφθονους χώρους και πρακτικότητα, ιδανικό για νέους και οικογένειες” δηλώνει ο Vahland.

Ένα φρέσκο, σπορτίφ και συμπαγές αυτοκίνητο με άπλετους χώρους

Το νέο ŠKODA Rapid Spaceback έχει “καθαρή” εμφάνιση και κομψό σχεδιασμό. Είναι ένα αυτοκίνητο που αποπνέει σπορτίφ χαρακτηριστικά και δυναμική κομψότητα, κάνοντάς το ελκυστικό και αρεστό με την πρώτη ματιά. Η πλευρική όψη έχει ειδικές πινελιές. Σε σύγκριση με τα συμβατικά hatchback μοντέλα, δείχνει πιο σπορτίφ και “τεντωμένο” σαν κουπέ, κάνοντας το έτσι να ξεχωρίζει οπτικά από τον ανταγωνισμό.

Η δυναμική σιλουέτα του ŠKODA Rapid Spaceback χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές, το μακρύ μεταξόνιο (2,602 χλστ.) και τη δυναμική γραμμή που διατρέχει όλο το αυτοκίνητο.

Η εξατομίκευση είναι ένα από τα σημεία που στοχεύει το αυτοκίνητο, όπου ένα από τα highlights είναι η ύπαρξη της μεγάλης γυάλινης πανοραμικής οροφής που διανύει όλο το αμάξωμα ξεκινώντας από το παρμπρίζ και καταλήγοντας στο πίσω τζάμι, προσφέροντας στους επιβάτες μια συνεχή θέα του ουρανού.

Ο συνδυασμός της πανοραμικής οροφής με το προαιρετικό επιμηκυμένο πίσω κρύσταλλο συνιστούν ένα μονμαδικό σχεδιασμό. Σε αυτόν τον συνδυασμό, η φιμέ μεμβράνη του κρυστάλλου φτάνει 10 εκατοστά κάτω από την πίσω πόρτα σε σχέση με το κανονικό παράθυρο. Μια μαύρη αεροτομή στο  πίσω τμήμα του αυτοκινήτου τονίζει τη δυναμική του μορφή.

Το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου δίνει έμφαση στον σπορτίφ χαρακτήρα του. Διαθέτει καθαρές γραμμές και δημιουργεί μια ισορροπημένη και απέριττη εντύπωση. Ο μαύρος διαχύτης αέρα στον πίσω προφυλακτήρα  υπογραμμίζει τον οριζόντιο προσανατολισμό ενώ τα πίσω φώτα ακολουθούν τον τυπικό, σχήματος ‘C’ ,σχεδιασμό της μάρκας.

Μέχρι την κολόνα των πίσω επιβατών, ο σχεδιασμός του εμπρόσθιου μέρους του ŠKODA Rapid Spaceback ακολουθεί αυτόν του Rapid sedan. Τα βασικά στοιχεία είναι: η προεξέχουσα μάσκα με τις 19 κάθετες ραβδώσεις και το χρωμιωμένο πλαίσιο, το νέο λογότυπο στο στρογγυλεμένο εμπρόσθιο άκρο του καπό και η διάταξη τριφυλλιού στους προβολείς και τα φώτα ομίχλης. Τόσο τα φώτα Xenon όσο και οι προβολείς ομίχλης με λειτουργία δυναμικής γωνιακής κλίσης είναι άμεσα διαθέσιμα, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του αυτοκινήτου.

Ευρύχωρο, ελκυστικό εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Rapid Spaceback εντυπωσιάζει με το σπορ τριάκτινο τιμόνι, τις μοντέρνες γραμμές και το νέο διάκοσμο. Σαν τυπικό μοντέλο της ŠKODA, το εσωτερικό του νέου ŠKODA

Rapid Spaceback παρέχει ιδιαίτερα μεγάλους χώρους για τους επιβάτες. Αν και το εξωτερικό είναι μικρότερο κατά 18 εκατοστά σε σχέση με το Rapid sedan, παρόλα αυτά ο χώρος για τους επιβάτες είναι το ίδιο γενναιόδωρος σε σχέση με τον μεγάλο αδερφό του. Το πίσω μέρος του Rapid Spaceback προσφέρει το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια (64 χλστ) και το μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι (980 χλστ.) στην κατηγορία του. Παρομοίως, ο χώρος αποσκευών είναι κορυφαίος στην κατηγορία του. Με χωρητικότητα που ξεκινά από τα 415 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.380 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Αυτός ο γενναιόδωρος χώρος αποσκευών  συμπληρώνεται με πολλέςSimply Cleverλύσεις. Για παράδειγμα μπορεί να εξοπλισθεί με διπλό πάτωμα που χωρίζει το διαθέσιμο χώρο σε δύο μέρη και προσφέρει, κατ’ αυτόν τον τρόπο, διπλή ευχρηστία. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείται ο μέγιστος χώρος αποσκευών το πάτωμα αυτό δε χρειάζεται να αφαιρεθεί. Απλώς μετακινείται σε χαμηλότερη θέση. Επιπρόσθετα, το Rapid Spaceback παρέχει όλα τα πρακτικά στοιχεία από το Rapid περιλαμβάνοντας την ξύστρα πάγου στο καπάκι του ντεπόζιτου. Το χώρο για το ανακλαστικό γιλέκο κάτω από το κάθισμα του οδηγού, το διπλής όψεως κάλυμμα του χώρου αποσκευών ή το καλαθάκι για τα σκουπίδια στις πλαϊνές πόρτες. Άλλα παραδείγματα περιλαμβάνουν τη βάση για το εισιτήριο του πάρκινγκ, το σύστημα πολυμέσων και τις ποτηροθήκες τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος καθώς και στο υποβραχιόνιο των πίσω καθισμάτων.

Ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς

ο νέο ŠKODA Rapid Spaceback παρέχει τη μέγιστη ασφάλεια που περιμένατε από ένα ŠKODA. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα ασφαλείας προστατεύει τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος. Ειδικότερα, περιλαμβάνει μετωπικούς, πλευρικούς και αερόσακους κεφαλής, ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με προεντατήρες και ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος προσκέφαλα , ενώ τα συστήματα ABS και ESC ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Άλλα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας είναι τα προαιρετικά φώτα xenon, το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, τα φώτα ομίχλης με λειτουργία γωνιακής κλίσης και το σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα (hill-hold control)

Τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου

Στην Ελληνική αγορά, το νέο ŠKODA Rapid Spaceback θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αυτά τα μηχανικά σύνολα αποδίδουν από 86 έως 122 hp, ενώ ο κινητήρας 1.6 TDi/90hp κάνει την πρεμιέρα του στο νέο Rapid Spaceback. Στην έκδοση GreenLine με τον κινητήρα 1.6TDi 90hp, το νέο Rapid Spaceback καταναλώνει κατά μέσο όρο 3.8 λίτρα ανά 100 χλμ. , ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 99 γρμ. / χλμ.

Η Μεγαλύτερη Προϊοντική Επίθεση στην Ιστορία της ŠKODA

Με το νέο Rapid Spaceback επεκτείνεται ακόμη περισσότερο η προϊοντική γκάμα της ŠKODA που με αυτόν τον τρόπο εισέρχεται για πρώτη φορά στην ιστορία της στην σημαντική κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback αυτοκινήτων. Η εμπορική του πορεία θα είναι επιτυχής αφού ήδη το Rapid sedan, έχοντας λανσαριστεί από τις αρχές του 2013 στις ευρωπαϊκές αγορές, σημειώνει αξιοσημείωτη επιτυχία.

Η προϊοντική επίθεση της ŠKODA, λοιπόν, συνεχίζεται. Λανσάροντας ένα καινούριο ή ανανεωμένο αυτοκίνητο κάθε έξι (6) μήνες έχει θέσει ως στρατηγικό της στόχο την επίτευξη πωλήσεων 1,5 εκατομμυρίων αυτοκινήτων το χρόνο. Και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αποτελεί έναν απόλυτα εφικτό στόχο.

‘The Power of ŠKODA’: Two World Premieres at the Frankfurt International Motor Show

Double strike: The new ŠKODA Rapid Spaceback and the redesigned ŠKODA Yeti continue ŠKODA’s model offensive
› Rapid Spaceback: ŠKODA’s young compact hatchback
› Redesigned ŠKODA Yeti in two design variations: Yeti and Yeti Outdoor
› ŠKODA model range now includes seven model series
› Deliveries from January to July reach 534,300 units
› ŠKODA in 1,732 m2 exhibit in Hall 3.0 at the Frankfurt International Motor Show

Mladá Boleslav/Frankfurt am Main, September 2013 – At this year’s Frankfurt International Motor Show, ŠKODA makes headlines with the world premiere of two new models, the new Rapid Spaceback and the completely redesigned ŠKODA Yeti, increasing the number of model series in the model range to a total of seven. This year, ŠKODA will launch eight new or redesigned models and plans to increase its sales to at least 1.5 million per year by 2018. In the first seven months of 2013 alone, ŠKODA delivered 534,300 vehicles to customers. ​“The largest model offensive in the company’s history confirms ŠKODA’s position as a high-volume brand in international automobile markets,” says ŠKODA’s CEO Winfried Vahland. “Our new and expanded model range reinforces our brand at the Frankfurt International Motor Show. The steady expansion of our product offering is proof of our company’s and our team’s competitiveness. With its space, features, and design offering, the ŠKODA Rapid Spaceback sets new standards in its segment. Despite difficult market situations, we remain committed to growth. We aim to sell at least 1.5 million cars per year by 2018,” says Vahland.

In Frankfurt, the brand’s strength will be more visible than ever before. ŠKODA’s portfolio now includes seven model series: from the sub-compact ŠKODA Citigo to the Fabia and Roomster, the compact Rapid Limousine, the new Rapid Spaceback, the Octavia model series and the Superb to the Yeti. All ŠKODAs now sport the new logo and newly designed lettering.

ŠKODA Rapid Spaceback: The new class in the compact hatchback segment

The Rapid Spaceback is ŠKODA’s new offering in the high-volume compact segment. “As the first ŠKODA hatchback model in the compact class, the ŠKODA Rapid Spaceback is another milestone for the brand,” says ŠKODA head of development Frank Welsch. “It is a first for us to have a representative in the strongest European car segment. The ŠKODA Rapid Spaceback is the perfect car for young people and families,” says Welsch.
The ŠKODA Rapid Spaceback combines dynamically fresh design with the excellent ŠKODA qualities we expect and thus distinguishes itself both visually and functionally from its competition. “The new Rapid Spaceback is an attractive new offering in its class, a vehicle with a high degree of independence and an unmatched package,” says Welsch.

Visually clear and distinct, the ŠKODA Rapid Spaceback sports the new ŠKODA design. Compared with conventional hatchback models, the car appears significantly longer when viewed from the side. The Rapid Spaceback has many optional features, such as a large panoramic sunroof and a long rear window. The new brand appearance marks the front: A new logo on the bonnet ‘nose’, a distinctive grille, headlamps and fog lights arranged in a cloverleaf pattern. The rear design underscores horizontal lines and sports ŠKODA’s typical ‘C’-shaped lights.

The interior appears particularly fresh and youthful. Rapid Spaceback customers can choose new 3-spoke steering wheels, new fabrics and new trim lines. In addition to being stylishly sporty, the interior offers plenty of room for all passengers. Passengers in the rear enjoy the most knee room and headroom in the entire segment, while the boot sets new standards with its volume of 415 to 1,380 litres.

The ŠKODA Rapid Spaceback is a smart compact to the core that includes many ‘Simply Clever’ solutions, such as the double cargo floor in the boot, which divides the floor into two horizontal compartments when needed, an ice scraper inside the fuel filler flap, many holders for daily items, restraining nets and hooks.

The range of engines includes four petrol and two diesel versions. Shortly after market launch of the Rapid Spaceback, ŠKODA will introduce a GreenLine version with 99 g CO2 emissions per kilometre. In terms of safety, the Rapid Spaceback protects occupants with numerous active and passive safety features.

ŠKODA Yeti completely revised – now in two design variations

A completely redesigned ŠKODA Yeti is certain to be a highlight at the Frankfurt International Motor Show. For the first time, this popular compact SUV is available in two variations: the ŠKODA Yeti styled for urban use, and the ŠKODA Yeti Outdoor, ready for adventures. Both designs sport a new front and rear design, a fresh interior, all-wheel or front-wheel drive, and expanded engine/transmission combinations. European market launch is scheduled by the end of 2013.

“The ŠKODA Yeti’s progress has been stellar since its launch four years ago, and it has exceeded our expectations by far. Impressive numbers both on- and off-road are proof of its power,“ says Werner Eichhorn, ŠKODA board member for sales and marketing. “The new edition will make the ŠKODA Yeti even more attractive and versatile. In the popular SUV segment, we are definitely geared for growth.”

The ŠKODA Yeti has been completely redesigned and now appears with an entirely new front and rear in the new ŠKODA design language. In addition to this redesign, ŠKODA plans to introduce a second distinct line of design. The compact SUV is now available either as a primarily urban-styled Yeti or as a Yeti Outdoor with specific off-road features. While on the urban-type Yeti, visible design elements, such as the bumper, underride guard, side trim and door sills all are kept in the same colour as the vehicle itself, the outdoor variation sports black plastic elements that match its off-road look.

Both ŠKODA Yeti variations are impressively versatile. Customers can choose between seven different engines, front or all-wheel-drive with Haldex 5 clutch, and numerous engine-transmission combinations including DSG gearboxes. The ŠKODA Yeti also sports new aluminium rims and new interior design elements, such as a 3-spoke steering wheel with different design options, new fabrics and decoration as well as innovative engineering features, such as an optional rear view camera, a first in a ŠKODA model.

Largest model offensive in company history launched successfully

The new ŠKODA Rapid Spaceback and the redesigned ŠKODA Yeti are the manufacturer’s newest innovations within the largest model offensive in ŠKODA’s 118-year history.

“Over the last two years, we have redesigned or fundamentally revamped a large part of our model series and increased our product offering from five to seven models,” says ŠKODA CEO Vahland. “We have never had a model offensive of this dimension at ŠKODA.”

The new Octavia – great reviews

The new ŠKODA Octavia’s performance in the markets is just one example of how well-liked the new model series are. “Media and customer response to the new Octavia has been very positive,” says Eichhorn, board member for sales and marketing. With the help of the third-generation Octavia, the manufacturer aims to sell half a million per year, which would rank the model among the top ten worldwide.

The new Octavia’s position in its class is now proving stronger than ever. Both the limousine and the estate boast unrivalled space, new design, high functionality, innovative safety and comfort systems, fuel economy, numerous ‘Simply Clever’ solutions, and the typical ŠKODA value.

Focus on emerging markets

With plans to keep the pace over the next few years, ŠKODA’s growth strategy aims to increase sales to at least 1.5 million vehicles per year by 2018. In the coming years, the manufacturer will introduce one new or redesigned car every six months on average.

ŠKODA’s plans also include expansions in the growing markets of China and Russia. “ŠKODA has been successful in these countries for many years. We will strive to continue this positive growth in the coming years,“ says ŠKODA head of sales Eichhorn.

China is established as the brand’s strongest single market. Since the market entry in 2007, roughly one million ŠKODA models have already rolled off the manufacturing lines at Shanghai Volkswagen, the company’s local partner. In the first seven months of 2013, about one-fourth of ŠKODA deliveries went to the Chinese market. In the coming years, the brand aims to increase sales in China to about half a million per year, focussing on a significant expansion of the model range in the country and increasing the number of ŠKODA models offered and locally manufactured in China from three to six models by mid-2014.

In Russia, ŠKODA maintains manufacturing plants in two locations. Currently, Russia is the third-strongest ŠKODA sales market worldwide, and number two in Europe. The Russian GAZ plant in Nizhny Novgorod rolled out its first ŠKODA Octavia just a few weeks ago and is set to produce the redesigned ŠKODA Yeti. The manufacturer plans to start building the ŠKODA Rapid at the Volkswagen plant in Kaluga in early 2014.

The new Octavia recently began rolling off production lines in India.

In addition to international growth markets, ŠKODA continues to expand in Europe. “Europe remains one of our key markets,“ says Eichhorn. The brand aims to increase its market share from roughly four per cent to over five per cent. Therefore, ŠKODA has been investing in its locations in the Czech Republic, extensively expanding and modernising the company’s main location in Mladá Boleslav for the production of the ŠKODA Rapid/Rapid Spaceback and the new ŠKODA Octavia. ŠKODA is also currently building its technology and development centre in Česana near the headquarters in Mladá Boleslav.

Deliveries in 2013

The current economic climate, numerous model changes and production start-ups have had an effect on this year’s sales performance. During the first seven months of 2013 ŠKODA delivered a total of 534,300 vehicles, 5.5 per cent less than the in the same period of the previous year.

After production start of the ŠKODA Octavia at the Mladá Boleslav main plant, production in Russia is ramping up as well. Production of the new ŠKODA Rapid is currently ramped up in China, and that of the ŠKODA Octavia in India. The most intense year of ŠKODA’s model offensive is also seeing a fundamental redesign of the ŠKODA Superb and ŠKODA Yeti.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκίνησε η παραγωγή του Skoda Octavia facelift

Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, η Skoda παρουσίασε το facelift του Octavia και σήμερα η τσέχικη εταιρία έκανε γνωστό ότι ξεκίνησε η παραγωγή του best...

Skoda Epiq concept

Η Skoda παρουσίασε σήμερα το Epiq concept, ένα πρωτότυπο αστικό SUV που μας δείχνει το πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει...

Η Skoda teasάρει ένα νέο μικρό SUV για την Ινδία

Η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα μια teaser φωτογραφία ενός νέου μικρού SUV, το οποίο θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της προϊοντικής επίθεσης της στην...