IAA-5368

Η έκθεση της Φρανκφούρτης άνοιξε τις πύλες της την περασμένη Τρίτη και εμείς σου μεταφέραμε τα πάντα από εκεί, μέσα από τα 130+ άρθρα και τις 7.000+ φωτογραφίες που ανεβάσαμε μέσα σε μόλις 48 ώρες.

Η εταιρία ερευνών Kantar Media, αφού εξέτασε όλο το web και τα social media (51.000 άρθρα και 110.000 social media posts) κατέληξε στα αυτοκίνητα εκείνα που έκαναν το μεγαλύτερο buzz κατά το διάστημα από 12 Αυγούστου έως και 11 Σεπτεμβρίου.

Στις πρώτες θέσεις δημοσιεύσεων σε site ενημέρωσης βρέθηκαν τα:

1. Mercedes S-Class (5,17%)
2. BMW i3 (5,16%)
3. BMW i8 (4,9%)

Ακολούθησαν τα Audi Sport Quattro Concept (4,1%) και A3 (4,0%). Η έρευνα ωστόσο δεν μπορούσε να ξεχωρίζει τις διαφορετικές εκδόσεις της S-Class που είδαμε στη Φρανκφούρτη (S63 AMG, S500 plug-in, S-Class Concept Coupe, S500 Intelligent Drive) όπως και τις εκδόσεις του A3 (ultra, sedan, e-tron, g-tron, cabriolet)

Στις πρώτες θέσεις δημοσιεύσεων σε site κοινωνικής δικτύωσης βρέθηκαν τα:

1. BMW i8 (3,3%)
2. Jaguar C-X17 Concept (3,1%)
3. Audi Sport Quattro Concept (2,5%)

Στη τέταρτη θέση βρέθηκε το μοναδικό hypercar της έκθεσης, η Porsche 918 Spyder.

Στις 5 πρώτες θέσεις σε ότι αφορά τις εταιρίες στα site ενημέρωσης βρέθηκαν:

1. Volkswagen (8,4%)

2. BMW (8,3%)

3. Audi (7,6%)

4. Mercedes-Benz (6,8%)

5. Porsche (4,4%)

Στις αντίστοιχες 5 πρώτες θέσεις δημοσιεύσεων σε site κοινωνικής δικτύωσης βρέθηκαν:

1. Audi (10,8%)

2. BMW (9,7%)

3. Volkswagen (7,8%)

4. Porsche (4,6%)

5. Mercedes-Benz (4,5%).

Σε ότι αφορά το τι διαβάσετε εσείς περισσότερο στο AutoBlog.gr τις ημέρες της έκθεσης τα στατιστικά μας έδειξαν:

1. Renault Megane Facelift

2. Alfa Romeo Giulietta Facelift

3. Nissan X-Trail 2014

4. Subaru WRX Concept

5. Volkswagen Golf R

[Πηγή: Autonews]