Ξεκίνησε η κατασκευή του BMW i3 [w/video]

Σχετικά άρθρα

BMW i3 Production Start (95)

Η BMW ξεκίνησε τη κατασκευή του νέου i3 το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τη περασμένη Τρίτη και εμείς είχαμε ήδη μια πρώτη επαφή με αυτό.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας στο οποίο η BMW επένδυσε 400 εκατ. ευρώ και δημιούργησε 800 νέες θέσεις εργασίας, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη κατασκευή του. Το σασί του είναι κατασκευασμένο από CFRP και στην Ελλάδα ξεκινά από τις 36.150 ευρώ και μηχανικά εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής, ο οποίος ζυγίζει 50 κιλά. Συνδυάζεται με ένα μονοτάχυτο κιβώτιο με τα 0-60 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 150 χλμ/ώρα. Έχει αυτονομία μεταξύ 130 με 160 χλμ.

Οι μπαταρίες μπορούν να φορτίσουν κατά 80% μέσα σε μισή ώρα με χρήση ταχυφορτιστή (50 kW), ενώ με χρήση απλής οικιακής πρίζας, οι μπαταρίες φορτίζουν 100% μέσα σε 8 ώρες, ενώ με τον οικιακό φορτιστή BMW i Wallbox, οι μπαταρίες φορτίζουν πλήρως μέσα σε 6 ώρες.

BMW i3 Production Start (87)

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα διάκτινο τιμόνι, δύο ψηφιακές οθόνες, ξύλινες επενδύσεις, ο διακόπτης του iDrive και μεταλλικά διακοσμητικά. Ζυγίζει 1.195 κιλά χάρη στο CFRP σασί του, έχοντας αναλογία βάρους 50:50 μπροστά-πίσω. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών (5) συνδέσμων πίσω, ενώ πατά στη γη με ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 155/70.

Υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού Loft, Lodge και Suite, ζάντες 19″ και 20″. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει air condition, οθόνη 6,5″ του συστήματος iDrive και συνδέσεις USB, Bluetooth και κάρτας SIM. Στον επιπλέον εξοπλισμό μεταξύ άλλων συναντάμε θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα, ηλεκτρική ηλιοροφή, GPS και αυτόματος κλιματισμός.

BMW i3 Production Start (88)

Οι πρώτες παραδώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του Οκτώβρη, με την BMW να έχει ήδη δεχτεί περισσότερες από 100.000 αιτήσεις για test drive του αυτοκινήτου. H BMW αναφέρει πως μέσα στο 2013 θα πουληθούν σε όλο τον κόσμο περισσότερα από 150.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF καθώς και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

http://www.youtube.com/watch?v=AXsdzGXG1Ro&feature=player_embedded

[Πηγή: BMW]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Παραγωγή του BMW i3. Δέσμευση σε μια βιώσιμη διαδικασία παραγωγής.

Λειψία/Μόναχο. Το BMW Group σηματοδοτεί μία νέα εποχή στην παραγωγή αυτοκινήτων με την έναρξη μαζικής παραγωγής του BMW i3. Το παγκοσμίως πρώτο premium ηλεκτρικό όχημα που σχεδιάστηκε ειδικά γι αυτό το είδος του συστήματος κίνησης είναι το αποτέλεσμα μιας συνολικής προσέγγισης με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων σε αστικές περιοχές. Εξαιρετικά υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας και αποδοτικής χρήσης πόρων έχουν επιτευχθεί επίσης με την επιλογή υλικών και τις μεθόδους παραγωγής. Είναι η πρώτη φορά που πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) χρησιμοποιείται στη μαζική παραγωγή αυτοκινήτων. Η δομή αμαξώματος του BMW i3 αποτελείται αποκλειστικά από αυτό το ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό, αντισταθμίζοντας το πρόσθετο βάρος των μπαταριών του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Με την εκβιομηχάνιση της διαδικασίας παραγωγής του CFRP, το BMW Group γίνεται η πρώτη εταιρία παγκοσμίως που κάνει τη χρήση του εν λόγω υλικού στην παραγωγή οχημάτων οικονομικά βιώσιμη.

Μόνο στο εργοστάσιο της Λειψίας, περίπου 400 εκατομμύρια Ευρώ έχουν επενδυθεί σε νέες δομές και μηχανήματα για την παραγωγή των μοντέλων BMW i και έχουν δημιουργηθεί 800 νέες θέσεις εργασίας. Στο πλαίσιο του δικτύου παραγωγής του BMW i πολλά βασικά εξαρτήματα για το BMW i3 κατασκευάζονται επίσης σε εργοστάσιο και κοινοπραξίες του BMW Group στο Moses Lake των ΗΠΑ και στις πόλεις Wackersdorf, Landshut και Dingolfing της Γερμανίας. Η εταιρία έχει επενδύσει συνολικά περίπου 600 εκατομμύρια στο δίκτυο παραγωγής του BMW i δημιουργώντας πάνω από 1.500 θέσεις εργασίας.

Η μαζική παραγωγή του BMW i3 εγκαινιάστηκε σήμερα παρουσία του πρωθυπουργού του κρατιδίου της Σαξονίας, Stanislaw Tillich, του Δημάρχου της Λειψίας Burkhard Jung, και του Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG για την παραγωγή, Harald Krüger. Το πρώτο BMW i3 που πέρασε τη γραμμή παραγωγής θα χρησιμοποιηθεί σαν lead car στον Διεθνή Μαραθώνιο του Βερολίνου στις 29 Σεπτεμβρίου και παραδόθηκε στο Γερμανό Μαραθωνοδρόμο Jan Fitschen.

Παραδόσεις του BMW i3 σε πελάτες στη Γερμανία και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο, ενώ το λανσάρισμα του αυτοκινήτου σε ΗΠΑ, Κίνα και άλλες αγορές θα ακολουθήσει στις αρχές του 2014.

«Η σημερινή μέρα αποτελεί ορόσημο στην εξέλιξη της εταιρίας μας» δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της BMW, Harald Krüger. «Γράφουμε ιστορία με το BMW i3. Εκτός του ότι είναι το πρώτο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στο δρόμο, επαναπροσδιορίζουμε πλήρως την έννοια της βιωσιμότητας σε σχέση με την προσωπική μετακίνηση χάρη σε επαναστατικές τεχνολογίες και διαδικασίες.» Πράγματι, ολόκληρη η αλυσίδα αξιών είναι σταθερά δεσμευμένη στη βιωσιμότητα και απόδοση: «Καταναλώνουμε 50% λιγότερη ενέργεια και 70% λιγότερο νερό, και προμηθευόμαστε την ηλεκτρική ενέργεια για την παραγωγή των μοντέλων BMW i μηδενικών εκπομπών CO2 από τις ανεμογεννήτριες του εργοστασίου,» πρόσθεσε ο Krüger. Αυτή η τεράστια μείωση στην κατανάλωση ενέργειας και νερού οφείλεται κυρίως στην κατάργηση της παραδοσιακής μεθόδου βαφής που χρησιμοποιείται στα ατσάλινα και αλουμινένια αμαξώματα.

Ο Stanislaw Tillich δήλωσε ευτυχής που το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του αυτοκινήτου γράφεται στο κρατίδιο που ηγείται: «Είμαι περήφανος που έχουμε ένα τόσο καινοτόμο κατασκευαστή αυτοκινήτων εδώ στη Σαξονία και που η BMW κατασκευάζει το i3 στο εργοστάσιό της εδώ, στη Λειψία. Αυτό αποδεικνύει ότι η Σαξονία είναι μία ελκυστική τοποθεσία για τα ερευνητικά και εκπαιδευτικά ινστιτούτα της, την υποδομή και, το κυριότερο, για τους εξαιρετικά καταρτισμένους και ενθουσιώδεις ανθρώπους της.»

Ο Δήμαρχος της Λειψίας, Burkhard Jung επικρότησε τα παραπάνω: «Το εργοστάσιο της BMW ήταν ευτύχημα για την πόλη μας από την αρχή και εξακολουθεί να λειτουργεί σαν ατμομηχανή ανάπτυξης με νέες θέσεις εργασίας. Καθώς η BMW το χρησιμοποιεί σαν βάση παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων της, οι προοπτικές για την περιοχή είναι εξαιρετικά ευοίωνες.»

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...