James Allison

Ο μέχρι προσφάτως τεχνικός της Lotus επέστρεψε στο Maranello μετά από σχεδόν μια δεκαετία. Θεωρεί πως πολλά πράγματα έχουν αλλάξει, με το πάθος όμως να παραμένει ίδιο στην Ιταλική ομάδα.

Μετά από 9 χρόνια έχω ανάμικτα συναισθήματα επιστρέφοντας στην Ferrari. Υπάρχει σίγουρα ενθουσιασμός αλλά ταυτόχρονα και νοσταλγία, καθώς αυτή είναι η ομάδα με την οποία μοιράζομαι τόσες χαρούμενες αναμνήσεις από τις νίκες της περίοδο 2000-2004. Ακόμα είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις γνωστά πρόσωπα που ήταν εκπαιδευόμενοι, την τελευταία φορά που ήμουν εδώ, ενώ τώρα είναι επιβλέποντες στον τομέα τους. Πάνω απ’ όλα όμως νιώθω αποφασισμένος να κάνω σωστά την δουλειά μου μαζί με όλους τους υπόλοιπους για να επιστρέψουμε με αυτήν την ομάδα στις νίκες

Μετά από 9 χρόνια χωρισμού, μπορώ να διακρίνω πολλές αλλαγές στην Scuderia. Η ομάδα είναι μεγαλύτερη και πιο πολύπλοκη, αλλά ο χαρακτήρας και το συναίσθημα είναι γνώριμο με το που περνάς την πόρτα. Νιώθεις την δίψα για νίκη

F1 Grand Prix of Hungary - Ferrari Pit Wall

Ο βρετανός προσλήφθηκε από την Ferrari για να δυναμώσει το τεχνικό τμήμα της ομάδας και παρόλο που τα αποτελέσματα της εργασίας του δεν θα φανούν πριν το τέλος της χρονιάς, ο ίδιος έχει ήδη αναλάβει πλήρως την θέση του στην ιστορική εταιρία. Σχολιάζοντας τους τελευταίους αγώνες δηλώνει:

Οι αγώνες της Κορέας και της Ιαπωνίας ήταν απογοητευτικοί για εμάς, καθώς το αυτοκίνητό μας δεν μαχόταν για την νίκη. Παρά ταύτα η ομάδα λειτούργησε πολύ καλά στην πίστα με στρατηγική και πονηριά καθώς και οδηγούς που μπορούν να τερματίσουν σε καλές θέσεις. Αυτά όμως τα αποτελέσματα δεν αποτελούν στόχους της ομάδας, οπότε πρέπει να βελτιωθούμε στους εναπομείναντες αγώνες

Η πίστα της Ινδίας δημιουργεί πολλές προκλήσεις, με αρκετές ευθείες, μερικές αργές αλλά και γρήγορες στροφές. Είναι λίγο σαν την Κορέα, ελαφρώς πολύπλοκη, γιατί θέλεις το μονοθέσιο να είναι καλό παντού, τόσο σε ευθεία όσο και σε αργές στροφές

Απαιτούνται πολλά από το αυτοκίνητο, χρειάζονται όσα και σε κάθε άλλη πίστα. Σταθερότητα κατά το φρενάρισμα, σωστό στήσιμο σε γρήγορες και αργές στροφές, καλή πρόσφυση στην έξοδο των αργών και καλή τελική ταχύτητα. Αυτά φυσικά ζητούνται για κάθε πίστα από κάθε μονοθέσιο αλλά με την ποικιλομορφία της Ινδίας το αυτοκίνητο φτάνει στα όριά του. Είναι παρόμοια με την Suzuka.

[Πηγή: GMM]