ku-bigpic

Τι μπορείς να κάνεις αν θέλεις όσο τίποτε άλλο να αποκτήσεις ένα Juke R αλλά η Nissan αποφασίζει να πατήσει τα όνειρά σου μέχρι να χάσουν μία διάσταση κατασκευάζοντας μόνο 25 κομμάτια τα οποία πουλάει στη εξωφρενική τιμή των 450.000€; Φτιάχνεις το δικό σου. Αυτό ακριβώς έκανε μία ομάδα τρελών Ρώσων που έφτιαξε το δικό της ανεπίσημο Juke R. Μάλιστα, δεν σταμάτησε εκεί, αλλά το προσφέρει σε 4 διαφορετικές εκδόσεις σε τιμή υποπολλαπλάσια από αυτή της Nissan.

Για να κάνουμε μία μικρή αναδρομή στην –πρόσφατη- ιστορία, να θυμίσουμε πως το Juke-R ήταν ένα project του οποίου την χρηματοδότηση είχε αναλάβει η Nissan. Το αυτοκίνητο προοριζόταν ως one-off, ως πείραμα, «τι θα γίνει αν ενώσεις ένα GT-R με ένα Juke» φάση αλλά η απήχηση που είχε από το κοινό, ανάγκασε τη Nissan να το βγάλει σε εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή. Όπως είπα, 25 κομμάτια 450.000€ έκαστο. Όμως ο Shpilli Villi και η ομάδα του, είδαν τη δυναμική που έχει το μοντέλο και αποφάσισαν να κάνουν το δικό τους.

Η ιδέα πίσω από το project είναι να προσφέρουμε στους πελάτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα μοναδικό όχημα, χωρίς να πληρώσουν παράλογα χρηματικά ποσά για ένα από τα 25 Juke-R που έκανε η Nissan. Οι πελάτες, μπορούν να παραδώσουν το δικό τους GT-R για τη μετατροπή ή να παραγγείλουν ένα ολοκληρωμένο όχημα. Και οι δύο επιλογές κοστίζουν ένα ποσοστό αυτών που ζητάει η Nissan.

ku-xlarge (1)

Αν αναρωτιέστε για τις δυνατότητες αυτού του custom Juke-R, σταματήστε. Φοράει τα ίδια πράγματα με το «αυθεντικό» και η ομάδα από τη Ρωσία έχει την τεχνογνωσία για να πετύχει τη μετατροπή. Εκτός αυτού, όπως είπα, προσφέρεται σε 4 εκδόσεις: από τα 550 άλογα έως τα 1.000+. Ενδιαφέρον έχει η απάντηση του Misha Charoudin της SV Tuning όταν ο δημοσιογράφος τον ρωτάει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την κατασκευή

Το πιο δύσκολο μέρος; Πιθανότητα οτιδήποτε έχει να κάνει με τη γεωμετρία. Αυτός ο αχυρώνας σε ρόδες, με την αεροδυναμική τούβλου και την ισχύ ενός πυρηνικού αντιδραστήρα πρέπει να είναι όσο πιο ασφαλής γίνεται με κάθε έννοια της λέξης. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σταθερό στις ευθείες, με ταχύτητες που φτάνουν τα 300km/h και στην πίστα που μπορεί να στρίψει με πολλά G’s. Τέλος, η όλη κατασκευή πρέπει να προστατεύει επαρκώς σε περίπτωση σύγκρουσης, ακόμα και μετά τις μετατροπές. Επιπλέον, η διάταξη ψύξης ήταν ένα θέμα καθώς το αμάξωμα του Juke δεν προσφέρει επαρκή χώρο για να τοποθετηθούν όλα τα εξαρτήματα, για να μην μιλήσω για την τροφοδοσία τους με αέρα.

Το εντυπωσιακό είναι πως το Nissan Juke-R της SV Tuning έχει αποφοιτήσει από το να κοντράρεται με Veyron, Porsches κτλ στο Unlim 500 και αυτό το Σαββατοκύριακο θα τρέξει στο Gymkhana GRiD, απέναντι στον Ken Block στη Μαδρίτη.

Τι μας κάνει να νομίζουμε πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί; Πρώτα απ’ όλα είμαστε ατρόμητοι Ρώσοι! Δεύτερον, είναι ένα βελτιωμένο Juke-R από τη Ρωσία. Τέλος, δείτε το video. Πέρα από τα «ποιος την έχει μεγαλύτερη», θα πάμε να διασκεδάσουμε, να κάνουμε νέους φίλους και να αποκτήσουμε εμπειρίες τόσο σε προσωπικό όσο και τεχνικό επίπεδο. Πάμε να παραγάγουμε θέαμα ασχέτως αποτελεσμάτων.

Δεν ξέρω αν συμπαθείτε ή όχι το Juke-R. Αλλά μου αρέσει πολύ η νοοτροπία των Ρώσων. Για να μην αναφέρω το ότι οι μετοχές τους ανέβηκαν τόσο πολύ ώστε θα συμμετάσχουν σε μία διοργάνωση επιπέδου Gymkhana GRiD. Μπορεί να μην είναι Formula 1 αλλά έχει δημοτικότητα και προβολή σε πολλές χώρες.ku-xlarge (2)

[Photo Credits: SV Tuning]