Πούλιος Κ 3

Την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013, διεξήχθη στην πίστα Drive Park στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης ο τρίτος αγώνας DriftWars North και το Autoblog.gr ήταν εκεί. Ο αγώνας αυτός ήταν προγραμματισμένος για τις 6 Οκτωβρίου, αλλά αναβλήθηκε λόγω λίγων συμμετοχών. Από ότι φαίνεται κάθε εμπόδιο για καλό, αφού οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και ρεκόρ, φτάνοντας τα 19 αυτοκίνητα στην PRO κατηγορία και 2 στην Street Legal.


Parking 8

Η ημέρα ξεκίνησε στις 10 το πρωί με την καθιερωμένη ενημέρωση των οδηγών και συνεχίστηκε εντός πίστας μία ώρα αργότερα για τα «ελεύθερα» περάσματα. Οι οδηγοί είχαν την δυνατότητα να θυμηθούν τη διαδρομή ενώ στην περίπτωση των Λαρισαίων drifters, να την μάθουν, αφού υπήρχαν άτομα που δεν την είχαν δει ούτε σε φωτογραφία που λέει ο λόγος. Από την αρχή φάνηκε πως οι συμμετέχοντες είχαν κέφια. Ποιος χρειάζεται καφέ όταν έχεις τη γλυκιά μελωδία των κινητήρων και τη μυρωδιά του καμένου λάστιχου να σε ξυπνάνε; Την ελεύθερη προπόνηση διαδέχθηκαν τα μονά βαθμολογημένα ώστε να βγούνε τα ζευγάρια για τα διπλά περάσματα…

Ευθυμιάδης 4

Εκεί, όλοι οι οδηγοί, δώσανε το 100%. Δεν ήταν λίγες οι φορές μάλιστα που χρειάστηκε να πάμε σε sudden death γιατί οι μονομαχίες κρίνονταν σε λεπτομέρειες. Τελικά, νικητής αναδείχθηκε ο Τάσος Χάρκας με το BMW E30 του αφού νίκησε στον τελικό τον Χριστοδούλου Γ. με το δικό του E30. Τρίτος, ο Γιώργος Τσιλιμπόνης με ένα ακόμα BMW E30. Αν δείτε δε την φωτογραφία της τετράδας, θα διαπιστώσετε πως τέταρτος ήταν ο Σωκράτης Πάζης με ένα ακόμα E30!

Μπότης-Χάρκας

Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους, τους διοργανωτές αλλά και τους θεατές. Μία παρένθεση πριν κλείσω. Στηρίξτε την ελληνική αγωνιστική σκηνή όσο μπορείτε ο καθένας ξεχωριστά. Καταλαβαίνω απόλυτα πως οι καιροί είναι δύσκολοι και πως τα χρήματα είναι λιγοστά αλλά αν αγαπάτε τα motorsports και σας περισσεύουν λίγα ευρώ, να στηρίζετε αυτές τις προσπάθειες. Δεν αναφέρομαι μόνο στα drift events αλλά και σε ράλλυ, σε time attacks, σε dragster και σε οτιδήποτε γίνεται και είναι της αρεσκείας σας. Οι αγωνιζόμενοι τις περισσότερες φορές δεν είναι επαγγελματίες οδηγοί αγώνων –με τη στενή έννοια της φράσης-. Δεν βγάζουν χρήματα από αυτό που κάνουν. Ίσα-ίσα, χάνουν, επειδή η ετοιμασία, το στήσιμο και η συντήρηση ενός αγωνιστικού είναι μία φοβερά δαπανηρή διαδικασία. Το κάνουν όμως επειδή γουστάρουν. Το κάνουν από τρέλα και πάθος για το άθλημα. Δείξτε τους πως θέλουμε να συνεχίσουν την προσπάθεια αυτή. Το οδηγικό επίπεδο υπάρχει. Το είδαμε και στο King of Europe και σε ευρωπαϊκά events στα οποία υπάρχουν ελληνικές συμμετοχές. Αν όμως δεν δείξουμε πως είμαστε δίπλα τους και τους στηρίζουμε δεν θα ανθίσουν ποτέ αυτές οι διοργανώσεις.

Podium 3