Ford Fiesta Facelift Greek Presenantion

Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στο μαύρο γυαλιστερό φιλέτο σ’όλο το μήκος της κεντρικής κονσόλας, τις κόκκινες λεπτομέρειες, στα νέα σπορ καθίσματα καθώς και στη δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και το λεβιέ του χειροφρένου, ενώ τέλος, προαιρετικά, μπορείς να τοποθετήσεις σπορ πεντάλ.

Κατά τ’άλλα η εικόνα είναι γνώριμη χωρίς κάποιες αλλαγές, με τον πλέον άσπρο/μπλε φωτισμό του καντράν, που πρωτοείδαμε στο Focus, να είναι ξεκούραστος στις βραδινές βόλτες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι από τα ψηλά ράφια με τη συναρμογή τους να παραμένει καλή αλλά όχι άριστη. Όλο το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό, ενώ η μόνη μικρή παραφωνία αποτελεί το πλαστικό που πλαισιώνει τη κεντρική οθόνη αλλά και αυτά στις πόρτες.

Με το που κάθεσαι στο κάθισμα γρήγορα συνειδητοποιείς την εκπληκτική θέση οδήγησης, βγαλμένη λες και από WRC. Κάθεσαι σχετικά σχετικά χαμηλά, με τα καθίσματα να είναι τύπου ημι-bucket, αλλά αργότερα να καταλαβαίνεις ότι οι μηχανικοί της Ford έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στην άνεση των καθημερινών μετακινήσεων και στα ξεκούραστα ταξίδια και λιγότερο στη πλευρική στήριξη. Η τελευταία, όχι ότι δεν είναι καλή αλλά επουδενί δεν συγκρίνεται με τα κορυφαία bucket του Swift Sport, που ουσιαστικά αποτελεί και το κύριο ανταγωνιστή του Fiesta. H περιμετρική ορατότητα είναι καλή και παρά τα σχετικά πλατιά πίσω κολονάκια δε θα δυσκολευτείς ιδιαίτερα να παρκάρεις το αυτοκίνητο.

Ford Fiesta 2013 new interior

Οι χώροι του Sport δε διαφέρουν σε τίποτα από αυτούς της κλασσικής πεντάθυρης έκδοσης και θα βολέψει άνετα τέσσερις ενήλικες, χωρίς να γίνονται ιδιαίτερες παραχωρήσεις από του πίσω, καθώς ο χώρος είναι επαρκείς για δύο φυσιολογικού αναστήματος, χωρίς να νιώθουν κλειστοφοβικά, παρά τα μικρά παράθυρα αφού υπάρχει άφθονος χώρος για τα κεφάλια. Οι μεγάλες πόρτες δε, διευκολύνουν τη ζωής τους καθώς δε χρειάζεται να είναι δάσκαλοι yoga για να επιβιβαστούν/αποβιβαστούν στις πίσω θέσεις. Αντίστοιχα, ο χώρος αποσκευών των 290 λίτρων του είναι εξίσου μεγάλος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος.

H Ford προικίζει το Fiesta με το σύστημα SYNC, το οποίο όπως ξέρουμε έχει εξελιχθεί από την Microsoft. Η εξοικειώση σου γίνεται πολύ γρήγορα και κερδίζει άμεσα τους gadgetόβιος χρήστες του αυτοκινήτου. Τα πολλά κουμπιά συνεχίζουν να είναι κουραστικά στο μάτι και απαιτούν να ασχοληθείς κάποια λεπτά μαζί τους, ώστε να απομνημονεύσεις τις λειτουργίες του και να πηγαίνει το χέρι αυτόματα.

Σε ένα ακόμα σημείο που παίρνει πραγματικά άριστα το Fiesta Sport είναι στη τιμή του. Με €14.210 (συμπεριλαμβανομένου του όφελους απόσυρσης) που ζητάει η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford αγοράζεις ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της αγορας με υπερπλούσιο εξοπλισμό. Αυτός διαθέτει ABS με EBD και ESP, traction control, Emergency Brake Assist (EBA), Hill Launch Assist HLA), 7 αερόσακους (οδηγού/συνοδηγού/πλευρικούς/κεφαλής/γονάτων οδηγού), κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα My Key, σύστημα Ηλεκτρικής Υποβοήθησης Τιμονιού (EPAS), LED φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα και ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, πίσω αεροτομή, air conditioning, ράδιο-CD συμβατό με MP3, θύρες USB και Aux, χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, σπορ καθίσματα με ρύθμιση για την στήριξη της μέσης του οδηγού, υφασμάτινη επένδυση οροφής και δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και λαβή χειροφρένου.

Με μια ματιά
Εμφάνιση
8
Οδική συμπεριφορά
8.5
Επιδόσεις
8
Κατανάλωση
7
Τιμή
8
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροΟ Adrian Newey είχε ευκαιρία να πάει στην Ferrari
Επόμενο άρθροSpy Photos: Jaguar XJ facelift 2015