Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 57

Θα ήταν άτοπο να μπεις στη καμπίνα των επιβατών και να μη περιμένεις ανάλογη τρέλα στη σχεδίαση, όπως αυτή του εξωτερικού. Μέσα είναι εξίσου τολμηρό, με το κυριότερο πράγμα που κυριαρχεί να είναι οι καμπύλες επιφάνειες παντού…και τον κουμπί των αλάρμ να κάνει μπαμ. Η μαύρη piano black λεπτομέρεια στη κεντρική κονσόλα αλλά και τα ασημένια “δαχτυλίδια” στους αεραγωγούς, στο λεβιέ των ταχυτήτων και στο πίνακα οργάνων είναι αυτά που σπάνε τη μουντή μονοτονία του γκρι σκληρού πλαστικού του ταμπλό του αυτοκινήτου δοκιμής. Η σχεδίαση του, σύμφωνα με τα λόγια της Nissan, είναι εμπνευσμένη από τις superbike μηχανές, κάτι που είναι εμφανές στο τούνελ ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα, που στην αρχή του (στη θέση του λεβιέ των ταχυτήτων) μοιάζει λες και είναι το ρεζερβουάρ μιας μηχανής.

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 43

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δεν είναι από τα ψηλά ράφια, είναι όμως ικανοποιητικά ποιοτικά και φαίνονται αρκετά συμπαγή, ενώ και η συναρμογή τους θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερη.Η εργονομία του, από την άλλη, απαιτεί κάποια λεπτά εξοικείωσης, κυρίως το σύστημα I-CON (Integrated Control). Αυτό γιατί στους ίδιους διακόπτες μπορείς να ελέγξεις τόσο το σύστημα κλιματισμού όσο και τα προγράμματα οδήγησης. Με τα τα δυο κουμπιά (Climate και D-Mode) οι διακόπτες αλλάζουν εντελώς ρυθμίσεις και πρέπει να απομνημονεύσεις τι κάνει τι.

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 49 Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 55

Τα τρία προγράμματα οδήγησης είναι το Eco, το Normal και το Sport και με αλλαγές στην απόκριση του γκαζιού, στη ροπή του κινητήρα και στην αμεσότητα του τιμονιού σε βοηθάει να έχεις τρία διαφορετικά οδηγικά στυλ. Το πρώτο είναι ιδανικό για τις χαλαρές σου βόλτες, με κύριο γνώμονα την άνεση και την οικονομία. Στο Normal είναι το ενδιάμεσο στάδιο ανάμεσα στα γκανστεριλίκια και στην οικολογία. Αυτό κυρίως που θα χρησιμοποιήσεις στις περισσότερες των περιστάσεων. Τέλος, το Sport mode το πατάς όταν έχεις ανέβει στο βουνό και έχεις μπροστά σου μια γεμάτη στροφές διαδρομή και αποζητάς το μάξιμουμ της απόδοσης όλου του συνόλου.

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 47

Κατά γενική ομολογία είναι κάτι σαν gadget που δε περιμένεις να το βρεις σε καθημερινό αυτοκίνητο αλλά στη τελική είναι αρκετά διασκεδαστικό. Το μεγάλο μείον του είναι η θέση που βρίσκεται καθώς για να δεις οποιαδήποτε ένδειξη πρέπει να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο, καθώς είναι τοποθετημένο στη βάση της κονσόλας, ενώ δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις όπου ο ήλιος με τις αντανακλάσεις του έκρυβε τα πάντα. Κατά τ’άλλα μπροστά από το τιμόνι με τα διάφορα κουμπιά του για το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και το cruise control, ο πίνακας οργάνων με τα δύο μεγάλα όργανα είναι ευανάγνωστος, ενώ η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα τους δείχνει τις πληροφορίες του trip computer.

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 56

Το Juke από χώρους είναι αποδεκτό. Οι μπροστά επιβάτες δε θα αντιμετωπίσουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, ενώ για τους πίσω υπάρχει θεματάκι. Αυτό ξεκινάει από το μικρό σχετικά άνοιγμα της πίσω πόρτας αλλά και από το πλάτος του καθίσματος. Γι’αυτό μόνο σε περίπτωση που θες να τιμωρήσεις έναν πέμπτο επιβάτη να τον βάλεις στο κέντρο. Ο χώρος για τα κεφάλια κρίνεται μέτριος, αφού η έντονα επικλινής οροφή κόβει ζωτικό χώρο, ενώ αυτό που προσωπικά απολάμβανα πίσω είναι η κλειστοφοβική αίσθηση που προκαλούν τα παραπάνω μαζί με τα μικρά πίσω παράθυρα.

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 60

Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 59 Test Drive: Nissan Juke 1.5 dCi - 62

Από θέμα χώρων αποθήκευσης, αυτοί είναι αρκετοί με θήκες μικροαντικειμένων, ποτηροθήκες και τσέπες στις πόρτες να υπάρχουν παντού. Δε θα μπορούσα να πω το ίδιο και το χώρο αποσκευών αφού έχει χωρητικότητα μόλις 251 λίτρα αλλά το πάτωμα από κάτω είναι πολύ βολικό για αντικείμενα που θες να κρύψεις ή που λερώνουν. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60:40, ο χώρος αποθήκευσης αυξάνεται στα 830 λίτρα.