photo 4

Περνώντας τώρα στο αντίτιμο που πρέπει να αποχωριστείς για να το αποκτήσεις, καταρχήν πρέπει να σου αναφέρω ότι η ελληνική αντιπροσωπεία διαθέτει το Juke σε τρεις εκδόσεις, την Action, Acenta και Techna. Η δεύτερη όμως έχει τρεις υποεκδόσεις, την Con, την Sport Pack και την Sport Pack Con. Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν η “σκέτη” Acenta και διέθετε έξι αερόσακους, ABS με EBD, ESP, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, 60/40 διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα και ράδιο-CD με τέσσερα ηχεία, ζάντες αλουμινίου 17″, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, είσοδο USB και AUX, τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, cruise control με χειρισμό στο τιμόνι, εξωτερικούς καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’υψος και, το σύστημα Nissan Dynamic Control (NDCS). Το κόστος της €21.090, όπου με το όφελος απόσυρσης πέφτει στα €19.310. Η έκδοση Acenta Sport Pack διαθέτει επίσης σε σχέση με την Acenta φιμέ κρύσταλλα παραθύρων και αναβαθμισμένες εσωτερικές επενδύσεις με κόκκινο διάκοσμο και κοστίζει €400 περισσότερα, η Acent Con έχει επιπλέον το multimedia σύστημα Nissan Connect με GPS και BlueTooth το οποίο αποτελείται από μια οθόνη αφής 5″ ενώ διαθέτει και κάμερα οπισθοπορείας και κοστίζει €900 παραπάνω, ενώ τέλος η Acenta Sport Pack Con συνδυάζει τα στοιχεία εξοπλισμού των εκδόσεων Sport και Connect για να προσφέρει ένα αισθητικό και λειτουργικό αποτέλεσμα και κοστίζει €1.180 παραπάνω από την Acenta. Όλο το τιμοκατάλογο μπορείς να τον βρεις εδώ.