karl-thomas-neumann-becomes-opel-management-board-chairman-gm-europe-president-and-gm-vice-president-54654_1

Μόλις μία βδομάδα και κάτι μετά τις δηλώσεις του Dan Akerson πως δεν βλέπει επικαλύψεις ανάμεσα στην Chevrolet και την Opel στην Ευρώπη, έρχεται ο CEO της Opel, Karl-Thomas Neumann να διαφωνήσει.

Υπάρχει μεγάλο περιθώριο για βελτίωση στην εμπορική τοποθέτηση της Opel και της Chevrolet

Δήλωσε ο Neumann. Και συνέχισε λέγοντας:

Για να φτάσουμε καλύτερα στα target groups μας, πρέπει να διαχωρίσουμε τις μάρκες όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό.

Όταν πιέστηκε για λεπτομέρειες για το πώς θα γίνει αυτός ο διαχωρισμός, ο Neumann είπε πως θα μιλήσει όταν έρθει η ώρα ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων να πλασαριστεί η Opel πιο upmarket ώστε να ανοίξει ο δρόμος για την Chevrolet ως entry-level, στα μάτια του αγοραστικού κοινού, μοιάζουν παρεμφερώς τοποθετημένες και αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει κάπως.

Ο Neumann ανέλαβε τα ηνία της Opel τον Μάρτιο που μας πέρασε και ήδη η μάρκα έχει κάνει μεγάλα βήματα στην αναδόμηση της. Το μερίδιο αγοράς της Opel στην Ευρώπη είναι σταθερό στο 6.8% τους πρώτους 10 μήνες του έτους (όσο ήταν και το 2012) και αν κρατηθεί εκεί, θα είναι η πρώτη φορά σε 15 χρόνια που δεν θα πέσει σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Φυσικά η εταιρία έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της καθώς προβλέπει πως και το 2014 θα είναι δύσκολο έτος αλλά αυτή η σταθεροποίηση είναι κάτι που δεν υπήρχε πριν και μόνο ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο CEO είπε πως η Opel έχει την πλήρη στήριξη της GM που σχεδιάζει να επενδύσει 4 δις ευρώ στις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις της μέχρι το 2016. Να θυμίσουμε πως η GM έχει χάσει 18 δις ευρώ στην Ευρώπη από το 1999 και ελπίζει να «ρεφάρει» μέχρι τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε.

[Πηγή: Automotive News]