Test Drive: Δοκιμάζουμε πρώτοι το ανανεωμένο Suzuki Swift 1.3 DDiS

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

suzuki_swift_facelift14

Όταν πριν εννέα μήνες είχα στα χέρια μου το Suzuki Swift, ποτέ δε περίμενα ότι θα με κέρδιζε τόσο γρήγορα ένα αυτοκίνητο με τον συνολικό του χαρακτήρα. Η απήχηση και η επιτυχία του στο ελληνικό, και όχι μόνο, κοινό επισφραγίζεται, μεταξύ άλλων, τόσο από τη πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα του προηγούμενου review μας, όσο κυρίως από την δειλή αλλά σταθερή παρουσία του Swift και της Suzuki στο top 10 των μοντέλων και εταιριών σε θέμα πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

To Swift, όπως το ξέρουμε στη τελευταία του εμφάνιση παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2010, με την επίσημη πρώτη εμφάνιση του να την κάνει στην έκθεση του Παρισιού τον ίδιο χρόνο. Ως είθισται απ’όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέσο του κύκλου ζωής του κάθε μοντέλου παρουσιάζουν το γνωστό facelift με τις κύριες αλλαγές να παρουσιάζονται με χειρουργική ακρίβεια “αλά” nip/tuck στους προφυλακτήρες, στα φωτιστικά σώματα και σε άλλες μη εμφανείς στο απλό μάτι μικροαλλαγές.

Το Swift δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στο κανόνα και το περασμένο καλοκαίρι η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το ελαφρώς ανανεωμένο Swift, όπου για πρώτη φορά το είδαμε από κοντά στη περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Value for money
  • Εκπληκτικός κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Χώροι εμπρός
  • Δυναμικό οδηγικό στήσιμο
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός
  • Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Χώροι πίσω
  • Ήχος πετρελαιοκινητήρα
  • Μικρός χώρος αποσκευών
  • Ουδέτερος σχεδιασμός
  • Μαύρα πλαστικά εσωτερικού

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Suzuki_Swift_facelift25

Η Suzuki θέλοντας να συνεχίσει την εκπληκτική πορεία των 3 και πλέον εκατ. πωλήσεων του μικρού της αυτοκινήτου της, διατηρεί αυτούσιο το σχήμα του και επεμβαίνει απλά σε αυτά που περιμένεις να δεις από ένα facelift για να κρατήσει φρέσκο το ενδιαφέρον του κοινού.

Η πρώτη και εμφανέστατη αλλαγή είναι η προσθήκη LED φωτιστικών ημέρας σχήματος “L” στον εμπρός προφυλακτήρα και στη θέση που βρίσκονται οι προβολείς ομίχλης. Συνεχίζοντας, υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με περισσότερες ακμές στο κάτω μέρος του, όπου αγκαλιάζει και την καινούρια γρίλια. Τέλος, οι στιλιστικές αλλαγές κλείνουν με τους νέους πλαϊνούς καθρέπτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας, νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και το τρίτο φως φρένων με LED λυχνίες. Όλα τα άλλα είναι ίδια και απαράλλαχτα όπως τα ξέραμε από την πρώτη μας επαφή.

Suzuki_Swift_facelift17 Suzuki_Swift_facelift13

Η παραγωγή του συνεχίζει να γίνεται στο εργοστάσιο Magyar στην πόλη Esztergom της Ουγγαρίας η οποία βρίσκεται 60 χλμ βορειότερα της Βουδαπέστης, όπου συναρμολογούνται και άλλα αυτοκίνητα της εταιρίας και των “συνεταιρικών” εταιριών με την ιαπωνική εταιρία.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Suzuki_Swift_facelift22

Στα χέρια μας τη προηγούμενη εβδομάδα είχαμε ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με αυτό της πρώτης δοκιμής, που δεν είναι άλλο από τον εξαιρετικό 1.300άρι diesel της οικογένειας Multijet του Gruppo Fiat, προερχόμενο από το εργοστάσιο της Fiat Powertrain Technologies στο Bielsko-Biala της Πολωνίας. To “βιογραφικό” του συγκεκριμένου κινητήρα είναι αρκετά πλούσιο καθώς στη συγκεκριμένη έκδοση το 2005 αναδείχθηκε “Διεθνής Κινητήρας της Χρονίας” στη κατηγορία κινητήρα χωρητικότητας από 1 εως 1,4-λίτρα. Ενώ σε διάφορες εκδοχές του έχει φορεθεί σε πάνω από 33 μοντέλα της Alfa Romeo, Chevrolet, Fiat, Ford, Lancia, Opel, Suzuki και Tata, ενώ έχουν κατασκευαστεί πάνω από 5 εκ. μονάδες του. Ο συγκεκριμένος 1.248 κ.εκ τετρακύλινδρος turbo πετρελαιοκινητήρας, με κωδική ονομασία D13A, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή στον κόσμο της τεχνολογίας MultiJet, εξέλιξη του συστήματος Common Rail που ανέπτυξε ο όμιλος Fiat το 1997, και στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής φοράει τούρμπο σταθερής γεωμετρίας, σχέση συμπίεσης 16.8 και αποδίδει 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή του φτάνει τα 190 Nm με τη μέγιστη τιμή να επιτυγχάνεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Suzuki_Swift_facelift49

Από θέμα κατανάλωσης με τη προσθήκη του συστήματος Start/Stop το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι μειώθηκε στα 3,8 λίτρα/100χλμ, με τη πραγματικότητα υπό φυσιολογικό στυλ οδήγησης να μην υπερβαίνει ποτέ τα 5 λίτρα/100 χλμ. Έχοντας όμως τη πολυτέλεια της πολλαπλής προγενέστερης εμπειρίας του συγκεκριμένου κινητήρα αλλά και του εξαιρετικού πλαισίου του Swift, ακόμα και όταν φαντασιώνεσαι ότι οδηγείς τη Sport έκδοση και πιέζοντας πολύ το μοτέρ δε θα δεις κατανάλωση πάνω από τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Με το 42άρη ρεζερβουάρ του και με το cruise control κολλημένο στα περισσότερα σημεία στα 120 χλμ/ώρα, οριακά καλύπτεις την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω, αφού στον ανοιχτό δρόμο με άλλα δύο άτομα η κατανάλωση είναι στα 5,1 λίτρα/100 χλμ.

Το ενθαρρυντικό νέο όμως είναι ότι σε συνεργασία με το Start/Stop σύστημα οι εκπομπές CO2 έχουν πέσει κάτω από το όριο των 100 γρ/χλμ, 98 για την ακρίβεια, και έτσι πλέον δεν χρειάζεται να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας, γλυτώνοντας τα €98 που έπρεπε να δώσεις με το προ facelift μοντέλο. Φυσικά, μπορεί να κινείται ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο αφού παράλληλα πληροί και τις εκπομπές ρύπων του Euro 5.

Suzuki_Swift_facelift48

Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι τα γνωστά, κάτι που σημαίνει ότι στις κρύες εκκινήσεις έχει αρκετά τραχύ ήχο που εισέρχεται εύκολα στη καμπίνα, όταν όμως ζεσταθεί είναι σχεδόν αμελητέος. Επίσης, όταν περάσει τις 1.800 σ.α.λ. ζωντανεύει απότομα και στις τρεις πρώτες σχέσεις του πεντατάχυτου κιβωτίου και με σταθερό γκάζι νιώθεις χαρακτηριστικά ένα “ευχάριστο” κλώτσημα. Οι επιδόσεις του, δε, μόνο από απογοητευτικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, μιας και για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, τα 12,7 δευτ. που χρειάζονται για το 0-100 χλμ/ώρα και τα εύκολα 175 χλμ/ώρα που έχει για τελική, κάθε άλλο παρά λίγα είναι. Κατα τ’άλλα οι διαστάσεις του παραμένουν αμετάβλητες και έχει μήκος 3.850 χλστ., 1.695 χλστ. πλάτος και 1.510 χλστ. ύψος, με το απόβαρο του αυτοκινήτου είναι κατά 65 κιλά πάνω από ένα τόνο και η απόσταση από το έδαφος τα 14 εκ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Suzuki_Swift_facelift44

Περνώντας στο εσωτερικό το μόνο που διαφέρει με το παρελθόν είναι οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί των υφασμάτων των καθισμάτων. Έτσι, ο μοντέρνος σχεδιασμός παραμένει, ενώ η στιβαρότητα του ταμπλό και τα σκληρά μεν, αλλά καθόλου ψεύτικα σε αίσθηση πλαστικά, συνθέτουν μια πολύ όμορφη εικόνα. Σίγουρα θα ήθελα λίγο παραπάνω ζωντάνια, καθώς ο σκουρόχρωμος διάκοσμος το σοβαρεύει αρκετά, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Σε γενικές γραμμές είναι ένα πλήρες εσωτερικό χωρίς προβλήματα εργονομίας, με τα πάντα να βρίσκονται στη σωστή θέση. Παρόλο τη προγενέστερη εμπειρία το αρκετά μικρό κουμπί για τα αλάρμ θέλει προσπάθεια για να το πετύχεις στα γρήγορα.

Suzuki_Swift_facelift31 Suzuki_Swift_facelift40

Το μενού του ενσωματωμένου ηχοσύστηματος απαιτεί κάποια λεπτά εξάσκησης, αλλά με τα χειριστήρια του τιμονιού όλα γίνονται πιο εύκολα. Οι χώροι αποθήκευσης συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν και βρίσκονται παντού, κάνοντας την καθημερινή συμβίωση πανεύκολη, αλλά και συνάμα προβληματική γιατί μπορεί να ξεχάσεις που έχεις αφήσει τα πράγματα σου. Με ύψος 1.92 ο χώρος πάνω από το κεφάλι μου, ήταν με ευκολία 10 πόντοι δημιουργώντας ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον οδήγησης και συμβίωσης στις δύσκολες αστικές μετακινήσεις. Η θέση οδήγησης βρίσκεται εύκολα, καθώς το κάθισμα ρυθμίζεται και ύψος, με τη πλευρική στήριξη να θεωρείται επαρκής, ενώ το εξαιρετικό σε αφή δερμάτινο τιμόνι εκτός του πάνω-κάτω ρυθμίζεται και μέσα-έξω. Η ορατότητα του είναι πολύ καλή, προς το πλάι και και προς τα πίσω, αφού οι μεσαίες και πίσω κολόνες κρύβουν όσο το δυνατόν λιγότερες γωνίες χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στο παρκάρισμα, ενώ βοηθάνε και οι τεράστιοι εξωτερικοί καθρέφτες.

Suzuki_Swift_facelift18 Suzuki_Swift_facelift28

Θα χωρέσει με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες με νορμάλ ανάστημα, ενώ και ο πέμπτος αν είναι “συγκρατημένων” διαστάσεων δε θα δυσανασχετήσει έντονα. Αυτό που παραμένει κουσούρι, είναι ο μικρός χώρος των αποσκευών του, αφού στα μόλις 211 λίτρα θα χωρέσουν τα απολύτως απαραίτητα για μια μικρή εξόρμηση. Βέβαια φτάνει τα 512 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, όμως και πάλι ο μακρόστενος χαρακτήρας του, το σκαλοπάτι από την αναδίπλωση των καθισμάτων και το λίγο πιο ψηλό απ’ότι θα έπρεπε κατώφλι του χώρου κάνουν δύσκολη τη τοποθέτηση μεγάλων αντικειμένων.

Suzuki_Swift_facelift34 Suzuki_Swift_facelift36

Με το αυτοκίνητο δοκιμής να είναι η πλουσιότερη GLX με Stop/Start ο εξοπλισμός είναι υποδειγματικός που σε συνδυασμό με την τιμή με απόσυρση να φτάνει τα €14.750 καθιστούν το Swift ένα από τα must see μικρά αυτοκίνητα που δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Ο εξοπλισμός της GLX Diesel, που είναι διαθέσιμη τόσο σε πεντάθυρη όσο και σε τρίθυρη έκδοση (χωρίς Start/Stop από €13.800 με απόσυρση) έχει τα πάντα. Στον ήδη υπερπλήρη εξοπλισμό της βασική έκδοση GL, η οποία περιλαμβάνει ESP, ABS, σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης brake assist, traction control, 7 αερόσακους, ηχοσύστημα με 4 ηχεία, Air condition, στην GLX έχει ακόμα τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού, κλιματισμό, Cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματα φωτιστικά σώματα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ράδιο CD MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι σύστημα, θύρες USB, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και ελαστικά Continental ContiPremiumContact 2 διαστάσεων 185/55 και Keyless push start, που το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φέρεις απλά πάνω σου το κλειδί. Το ξεκλείδωμα, η εκκίνηση του κινητήρα και το κλείδωμα γίνονται απλά πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά στις χειρολαβές και στο Start/Stop button.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Suzuki_Swift_facelift01

Στο δρόμο τώρα το ανανεωμένο Swift διατηρεί αυτούσια τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά που είχαμε εντοπίσει και στο προηγούμενο review. Η Suzuki έχει βρει τη χρυσή τομή για τη ρύθμιση της ανάρτησης, καθώς αυτή είναι τόσο αποτελεσματική στην απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμο, αλλά εξίσου σκληρή ώστε να σου προσφέρει μια απόλαυση όταν αποφασίσεις να πιέσεις.

Η πλατφόρμα που είναι χτισμένο δείχνει από τη πρώτη στιγμή ότι έχει γερές βάσεις, ενώ σε συνδυασμό με το πολύ καλής αίσθησης τιμόνι σε ανταμείβει με την ακρίβεια και την αμεσότητα στις εντολές σου. Είναι πολύ γρήγορο καθώς χάρη στο μεταβλητό βήμα της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας και τις 2.8 στροφές από άκρη σε άκρη, και τα 9,6 μέτρα κύκλου στροφής πραγματοποιεί κάθε είδους μανούβρες με χαρακτηριστική ευκολία. Για την πέδηση, στην έκδοση GLX μόνο, εξοπλίζεται με τέσσερα δισκόφρενα, τα μπροστά αεριζόμενα διαστάσεων 272 χλστ εμπρός και 259 χλστ πίσω, πραγματοποιώντας πολύ δυνατά και ακούραστα φρεναρίσματα. Μια μικρή εξοικείωση χρειάζεται η αίσθηση που σου δίνει το πεντάλ καθώς πιάνει από αρκετά ψηλά αλλά μόλις τη συνηθίσεις νιώθεις ότι είναι σωστή.

Suzuki_Swift_facelift03

Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα ένα σαφώς πιο ευχάριστο και ομοιογενές σύνολο μέσα στο πανικό της πόλης, με τις ικανότητες του όμως να μη περιορίζονται μόνο στο αστικό κύκλο. Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ευρωπαϊκές “αυθεντίες” της κατηγορίας και μόνο στα πολλά χιλιόμετρα θα περάσει ήχος από το οδόστρωμα. Όταν θελήσεις δε να κινηθείς γρήγορα σε στριφτερές διαδρομές, απενεργοποιείς πλήρως το ESP και με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι του, σημαδεύεις και αυτό υπακούει όντας σταθερό ακόμα υψηλές ταχύτητες και με τις κλίσεις να βρίσκονται σε λογικά πλαίσια. Γενικά όσο περισσότερο ζεις μαζί του σου κερδίζει την εμπιστοσύνη και το απολαμβάνεις.

Ο κινητήρας όπως προείπα έχει ένα διασκεδαστικό κλώτσημα στις 1.800 σ.α.λ. και μέχρι τις 3.300 θα ανεβάσει πολύ εύκολα με το ταχύμετρο να γεμίζει χλμ χωρίς να το καταλαβαίνεις. Το κιβώτιο έχει κοντές τις πρώτες τρεις σχέσεις, κάτι που βοηθάνε τις ρεπρίζ, ενώ έχει εκπληκτική αίσθηση στα κουμπώματα, κάτι που σου επιτρέπει να κινείσαι άνετα, ήσυχα και οικονομικά. Στο ταξίδι μπορεί να σου φανεί η έλλειψη μιας έκτης ταχύτητας που θα μείωνε ακόμα την κατανάλωση και τον θόρυβο του κινητήρα.

Suzuki_Swift_facelift23

Οι ψυχροί αριθμοί δείχνουν ότι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο από στάση αλλά στις ρεπρίζ παίρνει το αίμα του πίσω εκμεταλλευόμενο την άφθονη ροπή. Θα συνεχίσει να επιταχύνει όσο ανεβαίνουν οι στροφές χωρίς να ασθμαίνει αισθητά αν και δεν έχει νόημα καθώς το ιδανικό εύρος λειτουργίας του είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. και από εκεί και πάνω το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκτοξεύεις την κατανάλωση στα ύψη χωρίς να κινείσαι ιδιαίτερα γρήγορα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Suzuki_Swift_facelift26

Δε κρύβω ότι πραγματικά το έχω αγαπήσει το νέο Swift και θα το τοποθετούσα στο top 3 των αυτοκινήτων πόλης. Προσφέρει ένα πλήρως ολοκληρωμένο πακέτο σε όμορφη συσκευασία και κοιτάζει χωρίς φόβο αλλά με περίσσιο θάρρος τον εντονότατο ανταγωνισμό.

Η επιλογή του γνωστού εκπληκτικού πετρελαιοκινητήρα το κάνει ακόμα πιο ακαταμάχητο και θα περνάς από τα βενζινάδικα ελάχιστες φορές το μήνα. Καλύπτει όλες τις ανάγκες μετακίνησης με ιδανικό τρόπο και -το σημαντικότερο- χωρίς κάποιο σοβαρό συμβιβασμό. Η ευχάριστη οδήγηση του και η ευκολία στη πόλη θα ικανοποιήσουν και λίγο πιο απαιτητικούς πελάτες, ενώ και τα 3 χρόνια ή 100.000 χλμ μηχανικής εγγύησης που προσφέρεται θα σε κρατήσουν ήσυχο από ενδεχόμενα προβλήματα. Ο εξοπλισμός του σε συνδυασμό με την τιμή το καθιστούν άνετα ένα από τα καλύτερα value for money.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

 Suzuki Swift 1.3 DDiS GLX 5Θ Facelift
Αριθμός κυλίνδρων 4
Αριθμός βαλβίδων 16
Κυβισμός κ.εκ. 1.248
Μέγιστη ισχύς ίπποι (kW) /σ.α.λ. 75 (55) / 4.000
Μέγιστη ροπή Nm/σ.α.λ. 190 / 1.750
Τροφοδοσία Diesel
Διάμετρος x Διαδρομή χιλιοστά 69,6 x 82
Σχέση συμπίεσης 16,8
Τύπος μετάδοσης χειροκίνητο 5 σχέσεων
Κίνηση Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 165
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα) δευτ.
Εκπομπές CO2 συνδυασμένου κύκλου (Start-Stop-Function) γρ./χλμ 98
Κατανάλωση σε κύκλο πόλης (Start-Stop-Function) λίτρα/100 χλμ. 4,4
Κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης (Start-Stop-Function) λίτρα/100 χλμ. 3,4
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο (Start-Stop-Function) λίτρα/100 χλμ. 3,8
Προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Ψεκασμός μονού σημείου
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ λίτρα 42
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας €/έτος Απαλλάσσεται
Φρένα εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω Ταμπούρα (GL) /Δίσκοι (GLX)
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα MacPherson
Ανάρτηση πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
Σύστημα διεύθυνσης Ηλεκτρική υποβοήθηση
Διάσταση ελαστικών 175/65 R15 (GL) / 185/55 R16 (GLX)
Ακτίνα στροφής μέτρα 9.6 (15”) / 10.4 (16”)
Θέσεις επιβατών άτομα 5
Απόβαρο κιλά 1.065
Μικτό βάρος οχήματος κιλά 1.560
Βάρος ρυμουλκούμενου με πέδηση κιλά 900
Βάρος ρυμουλκούμενου χωρίς πέδηση κιλά 400
Συνολικό μήκος χιλιοστά 3.850
Συνολικό πλάτος χιλιοστά 1.695
Συνολικό ύψος χιλιοστά 1.510
Μεταξόνιο χιλιοστά 2.430
Μετατρόχιο εμπρός χιλιοστά 1.490
Μετατρόχιο πίσω χιλιοστά 1.495
Απόσταση από το έδαφος χιλιοστά 140
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών, με αναδίπλωση πίσω καθίσματος λίτρα 512
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών λίτρα 211

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...
<h5>Στα συν:</h5> Value for money, Εκπληκτικός κινητήρας, Κατανάλωση, Χώροι εμπρός, Δυναμικό οδηγικό στήσιμο, Φρένα, Εξοπλισμός, Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, Πρακτικότητα/ευχρηστία, Ποιότητα κύλισης <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Χώροι πίσω, Ήχος πετρελαιοκινητήρα, Μικρός χώρος αποσκευών, Ουδέτερος σχεδιασμός, Μαύρα πλαστικά εσωτερικούTest Drive: Δοκιμάζουμε πρώτοι το ανανεωμένο Suzuki Swift 1.3 DDiS