Οι απολύτως ακριβείς προβλέψεις των αναλυτών του AutoBlog.gr για το 2014

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

bigstock-Business-Concept----Object-49080398

Τα τελευταία νέα τα έμαθες; Η Tesla… ξέρετε, η εταιρία του ιδιοφυούς –ή τρελού, ανάλογα με ποιόν μιλάς- Elon Musk, θα αγοραστεί εντός του 2ε014 είτε από την GM είτε από την Ford. Πιο πιθανό είναι να την αγοράσει η GM αλλά βάζω και την Ford μέσα για να έχω καλυμμένα τα νώτα μου. Ξέρετε γιατί θα γίνει αυτό; Γιατί το είπε ένας αναλυτής. Ως γνωστόν, οι αναλυτές και οι εταιρίες στις οποίες δουλεύουν –αεριτζήδες τους λένε κάποιοι- πέφτουν πάντα μέσα! Σε όλα! Με κεφαλαιοποίηση που αγγίζει τα 18 δισ. δολάρια (100 φορές πάνω από τα κέρδη της), δεν βρίσκω απολύτως κανένα λόγο o Musk να θέλει να πουλήσει την Tesla, αλλά αφού το έγραψε αναλυτής, κάτι παραπάνω θα ξέρει.

Ποιος χρειάζεται όμως τους εξωτερικούς αναλυτές όταν το AutoBlog.gr έχει τους καλύτερους στον κόσμο; Δεν το ήξερες; Αλήθεια είναι! Τους έχουμε κλεισμένους σε ένα υπόγειο σε μία άκρως μυστική τοποθεσία, βουτηγμένους σε μία λεκάνη με γάλα γαϊδούρας, ένα ζευγάρι ακουστικά στα αυτιά να παίζει 24 ώρες το 24ωρο παράσιτα και σε αυστηρή δίαιτα σταφίδας, στραγαλιών και λεμονιών τουρσί, να βλέπουν εικόνες πρωτοτύπων της δεκαετίας του ’70 και να γράφουν τις αναλύσεις τους σε 2 τετραγωνάκια χαρτιού υγείας με το σάλιο τους.

Με το τέλος της χρονιάς να πλησιάζει επικίνδυνα, μαζέψαμε τις καλύτερες προβλέψεις αυτών των αναλυτών για το 2014 και με τεράστια περηφάνια σας τις παρουσιάζουμε σε ένα άκρως αποκλειστικό, άκρως εμπιστευτικό, άκρως υπεύθυνο και καθόλου μα καθόλου χιουμοριστικό άρθρο. Μην χρονοτριβούμε όμως:

[/nextpage]

[nextpage title=”Tesla” ]

1. Την Tesla δεν θα την αγοράσει ούτε η GM, ούτε η Ford. Θα την αγοράσει η Studebaker, που θα αναστηθεί από τους νεκρούς έπειτα από την ένεση κεφαλαίου ενός μυστηριώδους επενδυτή και την τρελή ζήτηση –από πλευράς αγοραστικού κοινού– μίας εταιρίας με cool όνομα. Αφού έχασαν την Tesla μέσα από τα χέρια τους, η GM και η Ford θα βάλουν τα κλάματα σε μία γωνία με αποτέλεσμα να τις αγοράσει και αυτές η Studebaker που μέχρι τα τέλη του ’14 θα γίνει η μεγαλύτερη και πιο σατανική αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Fiat Gruppo” ]

2. Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα ζήσει μεγάλες στιγμές αφού η Alfa Romeo θα παρουσιάσει ένα μεσαίο πισωκίνητο sedan με απίστευτη οδική συμπεριφορά, τρομερή αξιοπιστία και την ψυχή ενός γονδολιέρη της Βενετίας. Μαζί με αυτό, θα παρουσιάσει το πιο όμορφο coupe που έχουμε δει, ένα μεσαίο SUV, ένα μεγάλο SAV, ένα μικρό crossover και την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σουμελά… και όλα αυτά, μέχρι τον Ιούνιο. Μετά θα αράξει. Η Lancia θα λανσάρει μία τετρακίνητη Delta Integrale με 380 άλογα και sport εμφάνιση/συμπεριφορά. Επίσης, θα επιστρέψει στην F1 στη θέση της Ferrari, θα επιστρέψει στο WRC και ίσως να συμμετέχει και στο Le Mans με οδηγούς τον Alberto Ascari, τον Juan Manuel Fangio και τον γιο της κυρα-Κώσταινας, τον Τάκη. Προς τα τέλη του έτους θα παρουσιαστεί και η νέα Stratos που θα φορά 1600άρη turbo κινητήρα, βγαλμένο από μονοθέσιο F1, με 600 ίππους και 800 Nm ροπής ενώ το αυτοκίνητο θα ζυγίζει μόνο 631 κιλά χωρίς τον οδηγό.  Τέλος, η Fiat θα παραμείνει η Fiat.

[/nextpage]

[nextpage title=”Volvo” ]

3. Η Volvo θα λανσάρει στην αρχή του έτους το νέο 240 που θα αντικαταστήσει το νέο S60 με την παλιά μάσκα (γιατί ποιος χρειάζεται σταθερή εταιρική ταυτότητα). Θα είναι ίδιο με το παλιό 240 και θα εξοπλίζεται με πρωτοποριακά συστήματα ασφαλείας (made in China) των οποίων η εξέλιξη κόστισε δεκάδες εκατομμύρια αλλά θα αποσυρθούν σε 17 ημέρες από την παρουσίασή τους γιατί η τεχνολογία προχώρησε και είναι πλέον περιττά. Θα παρουσιάσει επίσης την ναυαρχίδα της με σύστημα που θα κάνει τους επιβάτες να νομίζουν πως κάνουν σκι στις ελβετικές Άλπεις και οι μόνοι ρύποι που θα εκπέμπει θα είναι κυκλάμινα και κλ*&$#ς πήγασου. Η Mercedes, η Audi και η BMW θα κλαίνε απαρηγόρητες στην γωνία.

[/nextpage]

[nextpage title=”Bugatti” ]

4. Η Bugatti θα παρουσιάσει το νέο της δημιούργημα, που θα βασίζεται στο VW up! Θα εξοπλίζεται με V31 κινητήρα με 7 turbos και θα αποδίδει δυόμιση κάρο άλογα. Θα έχει τελική που θα αγγίζει την ταχύτητα του φωτός ενώ με κάθε γκαζιά θα καταναλώνει 35 λίτρα καύσιμο. Κατά συνέπεια, με το που πιάνει τα 120km/h, θα μένει από βενζίνη. Οι μηχανικοί δεν θα μπορέσουν να βρουν λύση. Δύο μήνες μετά την παρουσίαση του βασικού μοντέλου, θα αρχίσουν να παρουσιάζονται οι ειδικές εκδόσεις με ρυθμό 7 την ώρα. Η θεματολογία του Autoblog.gr θα είναι αποκλειστικά Bugatti εξαιτίας αυτού…

[/nextpage]

[nextpage title=”Audi” ]

5. Η Audi θα πιάσει τον στόχο των 2 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι τον Μάρτιο. Οι ιθύνοντες της εταιρίας, θα γλυκαθούν από τις αυξημένες πωλήσεις και θα αποφασίσουν εσπευσμένα να παρουσιάσουν άλλα 76 νέα μοντέλα (σύνολο 129). Μέσα στο 2014, θα μας παρουσιάσουν για άλλη μία φορά το Quattro concept και το Nanuk concept και θα ορκίζονται στη ζωή της μανούλας τους πως θα πάρουν το πράσινο φως για παραγωγή μέσα στο 2015 ενώ σε μία άκρως αιφνιδιαστική κίνηση, θα ανοίξουν το χρονοντούλαπο της ιστορίας και θα ανασύρουν το Steppenwolf concept. «Άκουγα το Born to be Wild» θα δηλώσει στέλεχος που θα επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ford” ]

6. Η Ford θα παρουσιάσει επιτέλους το νέο F-150 που θα εξελιχθεί σε τόσο μεγάλη επιτυχία που θα δημιουργήσει παγκόσμια έλλειψη αλουμινίου. Ως αποτέλεσμα, τα κουφώματα των σπιτιών θα κατασκευάζονται από άχυρο, τα αναψυκτικά 330ml θα τα αγοράζουμε σε σακούλες polybag ενώ ακόμα και για να πεις ζάντα αλουμινίου, θα πληρώνεις πρόστιμο 12 δολάρια.

[/nextpage]

[nextpage title=”BMW” ]

7. Η BMW θα ανακαλύψει πως οι ακέραιοι αριθμοί δεν αρκούν για να καλύψουν τα μοντέλα που έχει στο νου της με αποτέλεσμα να αρχίσει να χρησιμοποιεί δεκαδικούς. Θα παρουσιαστούν η 3.5 Series (pickup coupe βασισμένο στην 3άρα), η 5.79 (μεγαλύτερη από την 5άρα, μικρότερη από την 6άρα και με 3 πόρτες) και η 9.12 που θα καλύψει το δημογραφικό αυτών που θέλουν ένα τιτανομέγιστο αυτοκίνητο με 1 πόρτα και χωρίς πορτ-μπαγκάζ. Προς το τέλος της χρονιάς, θα ακουστούν φήμες για χρήση φανταστικών αριθμών και του Ιαπωνικού αλφάβητου αφού η μάχη με την Audi για τα γράμματα και τους αριθμούς έχει ξεφύγει εντελώς. Τέλος, η BMW θα εισάγει και νέα χαρακτηριστικά που θα ολοκληρώνουν την ονομασία των μοντέλων της, έτσι ώστε να μπερδέψει ακόμα περισσότεροι κοινό και κριτικούς. Υποψήφια θα είναι το SmallCoupe, το XXXLSuperCross και το GrandGuignol. Κανείς δεν θα ξέρει γιατί…

[/nextpage]

[nextpage title=”Toyota” ]

8. Η Toyota θα είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου μέχρι τα μέσα περίπου του έτους, που θα αναγκαστεί να ανακαλέσει όλα της τα μοντέλα, όλων των χρονολογιών για αδιευκρίνιστο αλλά άκρως θανατηφόρο λόγο. Η κατακραυγή από τα μέσα θα είναι μετριοπαθής ενώ οι φανατικοί της φίρμας θα εξακολουθούν να την υποστηρίζουν υπαινισσόμενοι πως η όλη υπόθεση είναι προπαγάνδα του διαβόλου της Τασμανίας και των κατοίκων της Μαδαγασκάρης που επωφελούνται εξόφθαλμα από την καταστροφή της αγαπημένης τους εταιρίας. Τη θέση της ως κορυφαία εταιρία θα πάρει προς το τέλος του 2014 η Studebaker που απλά εξαφανίζει τα ίχνη της (και μερικούς κακεντρεχείς διαφωνούντες) αθόρυβα και διακριτικά. Για να επανακάμψει η Toyota θα βγάλει το Soarer και το Echo ενώ πηγές εντός της εταιρίας θα κάνουν λόγο για θυσίες στον Daikokuten. Θα ακυρωθούν τόσο η -ακόμα- φημολογούμενη Supra όσο και το GT86 γιατί σύμφωνα με πηγές χαρακτηρίζονται ως “υπερβολικά ενδιαφέροντα”.

[/nextpage]

[nextpage title=”PSA Group” ]

9. Η PSA θα συνεργαστεί με όποιον έχει 5€ να της δανείσει για τσιγάρα ενώ η Renault θα εξακολουθεί να κατασκευάζει υπέροχα sport αυτοκίνητα που όμως δεν θα πουλάνε. Επίσης, θα παρουσιάσει τη νέα Alpine που όλοι λένε πως είναι καλύτερη από την Alfa Romeo 4C, την Porsche Cayman και την Lotus Elise αλλά κανείς δεν αγοράζει «γιατί είναι Renault». Ο Ghosn θα είναι απαρηγόρητος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Supercars” ]

10. Στην κατηγορία των supercars, η Porsche θα παρουσιάσει την νέα 911 αλλά κανείς δεν θα την πιστεύει γιατί θα είναι πανομοιότυπη με την παλιά ενώ η στροφή της σε άλλου είδους αμαξώματα θα συνεχιστεί με ένα pick-up, ένα πολυμορφικό και ένα μοτοποδήλατο με τον κινητήρα να κρέμεται πίσω από την πίσω ρόδα (για ιστορικούς λόγους). Η Ferrari για να επεκτείνει τις επιχειρήσεις  θα πουλάει σπίρτα, νερό και χαρτί υγείας με το λογότυπο της εταιρίας και 3000% αύξηση στην τιμή ενώ μετά τα μέσα του έτους, έπειτα από καταγγελίες πελατών πως τα σπίρτα δεν παίρνουν φωτιά, θα ανακαλέσει ολόκληρη την παρτίδα. Όταν τα Ferrari σπίρτα ξαναβγούν στην αγορά, ο κόσμος θα ανακαλύψει πως αν τα κρατάει πολύ ώρα στα χέρια του αυταναφλέγονται. Σε συνέντευξη τύπου ο Luca di Montezemolo θα δηλώσει «τώρα μπορείτε να λέτε πως ζείτε την πραγματική εμπειρία Ferrari».

[/nextpage]

[nextpage title=”Nissan” ]

11. Η Nissan, τον Αύγουστο, θα παρουσιάσει το νέο R36 GT-R. Θα είναι υβριδικό και θα κινείται από τις ευχές των φανατικών οπαδών και τις κατάρες των haters. Θα κατατροπώσει τον ανταγωνισμό δημοσιεύοντας video που δείχνει το αυτοκίνητο να γυρνάει το Nurburgring σε 4 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα αναφέροντας όμως ο χρόνος επετεύχθη με ένα αυτοκίνητο που εξοπλιζόταν με το ειδικό πακέτο «είμαι μάγκας και το κέφι μου θα κάνω» που περιλαμβάνει ελαφρύτερα καθίσματα, αναπρογραμματισμό στην ECU και κβαντικό τηλεμεταφορέα. Οι υπόλοιπες εταιρίες δεν θα πουν τίποτα αλλά το Nurburgring θα καταστραφεί μέσα σε μία μαύρη τρύπα, συνέπεια της τρομακτικής ισχύος του Godzilla. Ο κόσμος θρηνεί τον άδικο χαμό της Πράσινης κόλασης ενώ οι εταιρίες κάνουν κρυφά πάρτυ.

[/nextpage]

[nextpage title=” Dacia” ]

12. Η Dacia παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης τη νέα της πολυτελή λιμουζίνα, η οποία υπόσχεται να πατήσει κάτω τον ανταγωνισμό και να φτύσει στον τάφο του. Οι μηχανικοί της S-Class, της 7άρας, του A8, της Rolls-Royce και της Bentley παρατούν τις δουλειές τους και γίνονται ξυλοκόποι, κτηνοτρόφοι, μπετατζήδες και μπαλαρίνες. «Δεν έχει νόημα» αναφέρει ένας εργαζόμενος «Κανείς δεν μπορεί να το ξεπεράσει οπότε γιατί να ασχοληθούμε;». Ο κόσμος σαστίζει και δεν ξέρει πώς να αντιδράσει. Για να τον αποτελειώσει, τον Νοέμβριο επανέρχεται στο προσκήνιο και η Yugo που βγάζει ένα hypercar με χρηματοδότηση κάποιου Μεσανατολίτη χαλίφη. 0-100km/h σε 0.22 δευτερόλεπτα και τελική μεγαλύτερη από την ταχύτητα του φωτός (για να μπει στο μάτι της Bugatti). Το πρώτο test drive πάει καλά όμως στο high speed test κάτι στραβώνει όταν το Yugo ξεπερνά τα 299.792.459 μέτρα το δευτερόλεπτο και το αυτοκίνητο εξαφανίζεται. Επιστήμονες λένε πως έσπασε το χωροχρόνικο συνεχές και ταξίδεψε στο παρελθόν, αλλά οι φήμες που λένε πως εμφανίστηκε κάπου στη δεκαετία του ’80 χωρίς τα μηχανικά του μέρη κρίνονται ως αναληθείς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Υβριδικά και ηλεκτρικά” ]

13. Τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατακλύζουν την αγορά σε μία ξαφνική συνειδητοποίηση του κόσμου πως βαρέθηκε να κάνει ενδιαφέροντα πράγματα με το αυτοκίνητό του. Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης προχωρά ταχύτερα από το αναμενόμενο με αποτέλεσμα τα πρώτα αμιγώς αυτόνομα αυτοκίνητα να παρουσιάζονται προς το τέλος του έτους. Οι πρώτοι πελάτες κάνουν παράπονα πως τα αυτοκίνητά τους έχουν δική τους θέληση και νοημοσύνη ενώ οι εταιρίες διαπιστώνουν ένα μικρό σφάλμα στον κώδικα χάρη στο οποίο οι ECU των εν λόγω αυτοκινήτων αποφασίζουν πως έχουν βαρεθεί τον ανθρώπινο ζυγό και επαναστατούν. Το 2014 τελειώνει με έναν πόλεμο ανθρώπων και αυτοκινήτων, το αποτέλεσμα του οποίου δεν μπορεί να προβλεφθεί.

[/nextpage]

[nextpage title=”VW Group ” ]

14. Το VW Group θα καταφέρει επιτέλους να πουλήσει περισσότερα από 10 εκατ. αυτοκίνητα μέσα στο επόμενο έτος πιάνοντας τον στόχο του 2018, 5 χρόνια νωρίτερα. Σε αυτό, βοήθησε πολύ η αγορά της Κίνας αλλά και οι νόμοι που πέρασαν διάφορα δυτικά κράτη σύμφωνα με τους οποίους κάθε νοικοκυριό πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα του Group. Ο Martin Winterkorn, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με το πως νοιώθει πλέον ως CEO της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, απάντησε πως παρακαλά να μην έχει την τύχη της άλλων εταιριών… αναφερόμενος φυσικά στις ανακλήσεις. Στη συνέχεια έκλεισε το μάτι στην κάμερα και έγλυψε με νόημα και σκέρτσο το άνω χείλος του… Έκλεισε δε τονίζοντας πως το επόμενο στάδιο του VW Group είναι να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του ηλιακού μας συστήματος, και μετά τη Κίνα, ο επόμενος μεγάλος στόχος για τον Γερμανικό κολοσσό είναι η διαγαλαξιακή αγορά. Σε εκείνο το σημείο ο φωτισμός χαμήλωσε και εμφανίστηκε ένα περίεργο φως κάτω από το πηγούνι του Winterkon ενώ ο αυτός έτριβε τα χέρια του με περισσή κακία. Η αίθουσα ανατρίχιασε.

[/nextpage]

[nextpage title=”Επίλογος”]

Αυτά μας είπαν οι αναλυτές μας και μετά για κάποιον περίεργο λόγο ζήτησαν να δουν για 89 ημέρες συνεχόμενα τον Bob τον Σφουγγαράκη. Δεν ξέρω αν έχετε να προσθέσετε κάτι… στο κάτω-κάτω, δεν χρειάζεται ιδιαίτερα διαπιστευτήρια για να γίνεις αναλυτής οπότε έχετε το ελεύθερο! Με το καλό να μας μπει το

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Tέλος παραγωγής για τη Ferrari Roma

Πριν ένα χρόνο η Ferrari αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του ομορφότερου μοντέλου της γκάμα της, τη Roma Spider, οι παραδόσεις της οποίας ξεκίνησαν το...
Autoblog.gr