131218_Sutil_Seatfit_Hinwil-8

Ο Adrian Sutil είχε περάσει όλη του την καριέρα στη Formula 1 στην ίδια ομάδα. Το ντεμπούτο του έγινε το 2006, στο ρόλο του δοκιμαστή για την τότε Midland, πριν προαχθεί σε επίσημος οδηγός ένα χρόνο μετά, για λογαριασμό της Spyker που είχε εξαγοράσει τη Midland. Το 2008 ο Vijay Mallya πήρε το πλειοψηφικό πακέτο της ομάδας, μετονομάζοντας τη σε Force India, σώζοντας ουσιαστικά από αφανισμό την ιστορική Jordan και ο Sutil παρέμεινε για όλα αυτά τα χρόνια (με ένα διάλειμμα το 2012) στο κόκπιτ των μονοθέσιων της ομάδας.

Μπορεί για πολλούς η αλλαγή παραστάσεων μετά από τόσο καιρό να φαντάζει κάτι δύσκολο, για το Sutil όμως, είναι γεμάτη θετικά στοιχεία. Παράλληλα, ο Γερμανός αποκάλυψε πως βρισκόταν σε συζητήσεις με τη νέα του ομάδα, τη Sauber, από το 2012, τονίζοντας πως για το 2014 η Ελβετική ομάδα αποτελούσε την πρώτη του προτίμηση.

Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σε μια νέα ομάδα, ένα νέο περιβάλλον, φρέσκια ενέργεια και φυσικά για εμένα, μια νέα πρόκληση.

Είναι πολύ κοντά στο σπίτι όπου ζω, μου αρέσει να είμαι στην Ελβετία ούτως ή άλλως, και αυτό σημαίνει ότι μπορώ να πάω στο εργοστάσιο με το αυτοκίνητο, κάτι που πιθανότατα θα μας ωφελήσει κατά τη διάρκεια της σεζόν, αφού θα μπορώ να αποφύγω κάποια ταξίδια.

Από την αρχή της σεζόν είχαμε συνομιλίες και ήμουν σε επαφή με την κυρία Kaltenborn ήδη από το Φεβρουάριο του 2012, όταν δεν δεν έτρεχα καν. Έτσι, είχαμε επαφή για λίγο και ήταν απλά θέμα χρόνου να βρεθεί από κοινού λύση. Φέτος ήταν ξεκάθαρο για μένα, ως προς το αν ήθελα άλλον ένα χρόνο στη Force India ή τη Sauber. Η Sauber ήταν η προτίμησή μου και έτσι ήμουν ευτυχής που η πρώτη προτεραιότητα πραγματοποιήθηκε και είμαι σε μια νέα ομάδα με μια νέα πρόκληση.

Έχουμε καλούς στόχους (για το 2014), η ομάδα είναι μια σταθερή, ιστορική ομάδα και απολαμβάνω να δουλεύω μαζί τους.

131218_Sutil_Seatfit_Hinwil-6

Ποιοι είναι όμως οι στόχοι του Sutil για τη νέα σεζόν;

Κανείς δεν ξέρει τι είναι ρεαλιστικό, δεν ξέρουμε πώς πρόκειται να είναι το αυτοκίνητο. Είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση για να την απαντήσω τώρα.

Για μένα κάθε χρόνο ο στόχος είναι να τα πάω καλύτερα από ότι το προηγούμενο έτος και καλύτερα από την υψηλότερη θέση μου στο πρωτάθλημα, που ήταν η ένατη του 2011. Είναι αυτό που θέλω να βελτιώσω, οπότε ένατος ή καλύτερα είναι ο στόχος.

Εάν υπάρχει η περίπτωση να κερδίσω ένα βάθρο, θα προσπαθήσω να το κάνω, γιατί δεν έχω ανέβει ποτέ σε ένα στη Formula 1 και θέλω απελπισμένα να το κάνω. Για μένα αυτός είναι ο απώτερος σκοπός και δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν πρόκειται να συμβεί ή όχι, όλα εξαρτώνται από το πακέτο του αυτοκινήτου και πώς θα προχωρήσουμε. Είναι πιο σημαντικό ο καθένας να είναι εστιασμένος, δεσμευμένος και πρόθυμος για την επιτυχία το επόμενο έτος.

Οι φετινές αλλαγές ενδέχεται να ανακατέψουν την τράπουλα, αν και με τα υπέρογκα ποσά που φαίνεται να δαπανούν οι μεγάλες ομάδες, κάτι τέτοιο φαντάζει δύσκολο. Ο Sutil πιστεύει πως η αξιοπιστία, ή σωστότερα η έλλειψη αξιοπιστίας, και η ανάγκη για εξοικονόμηση καυσίμου, μπορούν να δημιουργήσουν χαοτικούς αγώνες και να προσφέρουν ευκαιρίες στις μικρότερες ομάδες.

Φυσικά, κάτι τέτοιο θα πρέπει να αναμένεται (εννοεί τις πολλές εγκαταλείψεις). Είναι μια νέα σεζόν, με εντελώς νέα αυτοκίνητα και νομίζω ότι οι πρώτες αγώνες με την εξοικονόμηση στα καύσιμα πρόκειται να είναι μια πρόκληση.

Καμία ομάδα δεν ξέρει πόσο μπορεί να πιέσει, όπως επίσης και οι οδηγοί πρέπει να βρούμε το σωστό τρόπο για να πιέσουμε, αλλά και να εξοικονομήσουμε καύσιμα στο σωστό χρόνο, ώστε να μεγιστοποιήσουμε το πακέτο. Στους πρώτους αγώνες πρόκειται να είναι πολύ δύσκολο, κάποιος θα κάνει λάθος και για κάποιους θα υπάρξει μια μεγάλη ευκαιρία.

[Πηγή: Sky F1 | Photo Copyrights: Sauber F1 Team]