Test Drive: Δοκιμάζουμε την Porsche Cayman S [w/video]

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

test_drive_porsche-cayman_s44

Η Cayman δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού από τη πρώτη κιόλας γενιά που βρήκε τη θέση της στη γκάμα της Porsche το 2005 κέρδισε τις εντυπώσεις και το ενδιαφέρον του κοινού.

Σκοπός της δεν είναι άλλος από το να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της Boxster και της κλασικής 911. Με τη νέα γενιά, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2012 στην έκθεση του Los Angeles, η Cayman ήρθε να αλλάξει τα πάντα, και να αμφισβητήσει ακόμα και την υπεροχή της μεγαλύτερης αδερφής της. Αυτό όμως που παρέμεινε, είναι το σημείο αναφοράς των sportcars με το εξαιρετικά ισορροπημένο και ζυγισμένο πλαίσιο. Οι γραμμές του αμαξώματος δένουν αρμονικά, και τα εμπρός φωτιστικά σώματα δείχνουν εμφανή επιρροή από την 918 Spyder Concept. Είχαμε μεν προϊδεαστεί από την Boxster, αλλά το σύνολο με την σταθερή οροφή πήγε την λίμπιντο σε δυσθεώρητα ύψη.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Δύναμη κινητήρα
  • PDK
  • Επιδόσεις
  • Πλαίσιο
  • Χώροι
  • Σχεδιασμός
  • Άνεση

Στα μείον

  • Λειτουργία Start/Stop
  • Κουμπιά PDK στο τιμόνι

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Porsche-Cayman_S46

Το νέο μοντέλο έχει πιο ξεχωριστή σχεδίαση, καθώς διαθέτει νέες αναλογίες, παραμένει ωστόσο ξεκάθαρα ένα σπορ coupé της Porsche. Το μεγαλύτερο κατά 6 εκατοστά μεταξόνιο και οι τροχοί νέας σχεδίασης 19 ιντσών τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το design της καθορίζεται από ακριβείς γραμμές και αυστηρά σχηματισμένες αιχμές, ενώ ιδιαίτερα χαρακτηριστικές είναι οι δυναμικές εσοχές στις πόρτες, οι οποίες διοχετεύουν αέρα απευθείας στην εισαγωγή του κινητήρα, μέσω πλαϊνών εισαγωγών.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S57

Κοιτώντας την από μπροστά, η νέα Cayman S χαρακτηρίζεται από τις επιβλητικές εισαγωγές αέρα ψύξης, των οποίων το μέγεθος αυξάνεται στις πλευρές του αυτοκινήτου. Εξίσου μοναδικό στη νέα γενιά του σπορ coupe είναι το μεγάλο πίσω καπό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο που περιλαμβάνει και το τζάμι, καθώς και όλο το πίσω μέρος με τα ιδιαίτερα καμπυλωτά και φουσκωμένα λες και τους έχουν κάνει εμφύτευση σιλικόνης, φτερά, ενώ η S διαφοροποιείται οπτικά, με την ύπαρξη της διπλής απόληξης της εξάτμισης.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S69

Η νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη λεπτή αεροτομή, δημιουργεί μια ενιαία γραμμή με τα φωτιστικά σώματα όταν βρίσκεται σε κατάσταση “ύπνου” και ανασηκώνεται στα 120 χλμ/ώρα για να δημιουργήσει την απαραίτητη αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη, ενώ υπάρχει επίσης η επιλογή να την ανεβάσεις “χειροκίνητα” με το ειδικό κουμπάκι στη κονσόλα. Σε σύγκριση με αυτή της Boxster, ανυψώνεται περισσότερο και σχηματίζει μεγαλύτερη γωνία. Το αποτέλεσμα των παραπάνω δείχνει ότι το σχεδιαστικό τμήμα της Porsche δημιούργησε ένα άκρως αεροδυναμικό και σφηνοειδές σχήμα με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.30 Cd. Το άσπρο χρώμα, αποτελεί ένα από τα βασικά της Porsche, καθώς πολλά μοντέλα της, και ιδιαίτερα τις hardcore εκδόσεις, τα έχει “προμοτάρει” με αυτό. Σε προκαλεί, να χαζέψεις όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, και δεν ήταν λίγες οι φορές που έπιασα τον εαυτό μου να ακουμπάει τη Cayman για να νιώσω τις καμπύλες της. Το αυτοκίνητο διαθέτει “μαγνήτη” καθώς απ’όπου και αν πέρασα οι περαστικοί, ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλου έριχναν παραπάνω από ένα βλέμμα. Ειδικά, στο κέντρο της Αθήνας όπου έγινε και μέρος της φωτογράφησης αποτέλεσε κεντρική ατραξιόν.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S49

Από θέμα διαστάσεων, παρά την αύξηση του μεταξονίου αλλά και των μετατροχίων η Cayman διατήρησε με μικρές διαφορές το μέγεθος της. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πλάτος είναι ακριβώς ίδιο παρά το μεγαλύτερο κατά 4 εκατ. μετατρόχιο εμπρός και 1,2 πίσω. Έτσι, έχει μήκος 4.380 χλστ., πλάτος 1.801 χλστ και ύψος μόλις 1.295 χλστ.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S67

Οι μηχανικοί της Porsche έκαναν ξανά τα μαγικά τους και το νέο διθέσιο είναι το τρίτο σπορ μοντέλο της εταιρίας, μετά την 911 (991) και την Boxster, που κατασκευάστηκε με τεχνικές μείωσης βάρους στο αμάξωμα και με εκτενή χρήση αλουμινίου στο σασί. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα 40% καλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και μειωμένο βάρος κατά 30 κιλά. Τα παραπάνω νούμερα έχουν συνήθως αντιστρόφως ανάλογη σύνδεση και σε συνδυασμό με τις ελάχιστα μεγαλύτερες διαστάσεις αποδεικνύουν το τεχνολογικό υπόβαθρο της Porsche.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Porsche-Cayman_S76

Πάμε τώρα στο μοτέρ, το οποίο βρίσκεται καλά κρυμμένο, πολύ χαμηλά και κάτω από ένα σκληρό κάλυμμα ανάμεσα στη καμπίνα και στον πίσω χώρο αποσκευών. Η πρόσβαση του είναι αδύνατη καθώς δεν υπάρχει κάποιο άνοιγμα, παρά μόνο δυο τάπες, μια για το ψυκτικό μέσο και μια για τα λάδια του κινητήρα. Ο κινητήρας είναι γνωστός τόσο από την Boxster, όσο και την 911 Carrera, με διαφορετική ιπποδύναμη ώστε για να γίνει πιο διακριτικός ο διαχωρισμός μεταξύ των μοντέλων.

Έτσι, ο 6-κύλινδρος boxer ατμοσφαιρικός 3,4-λίτρων αποδίδει 325 ίππους στις 7.400 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής διαθέσιμη ανάμεσα στις 4.500 σ.α.λ. και 5.800 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι είναι κατά 10 ίππους δυνατότερος σε σχέση με τους 315 της Boxster και έχει 25 λιγότερους από τη βαρύτερη 911. Με βάρος αμαξώματος τα 1350 κιλά (με το PDK) ο συντελεστής κιλών/ίππο ανέρχεται στα 4.15, νούμερο άκρως εκρηκτικό. Τα παραπάνω γενναιόδωρα νούμερα αντικατοπτρίζονται και από τις επιδόσεις καθώς το 100άρι το καλύπτει αβίαστα σε μόλις 4,9 δευτ., (0,3 αργότερα από την 911) με τη τελική του ταχύτητα να γεμίζει σχεδόν όλο το ταχύμετρο και να φτάνει τα 281 χλμ/ώρα. Όταν, δε, εξοπλίσεις το αυτοκίνητο με το έξτρα Sport Chrono πακέτο, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτ., με το χρόνο στο Nurburgring να είναι 7:55, μια βελτίωση 11 δευτερολέπτων.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S72

Ο κινητήρας διαθέτει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης VarioCam της Porsche, και πιο συγκεκριμένα αυτός της S της δοκιμής μας, έχει ένα κλαπέτο που βελτιώνει την πλήρωση των κυλίνδρων με αέρα, προσφέροντας έτσι υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, καθώς και μια πιο ομαλή καμπύλη ροπής όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Η Porsche έχει δώσει μεγάλη σημασία στη ροή του αέρα και την εισαγωγή του κινητήρα, ώστε αυτός να ρέει ομαλά και επομένως αποτελεσματικά. Ο κύριος λόγος για τη μείωση των στροβιλισμών στις εισαγωγές είναι ότι πλέον στις οπές ένθεν και ένθεν του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο είσοδοι αέρος. Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί αισθητήρας πίεσης του εισαγόμενου αέρα, αντί του συμβατικού αισθητήρα hot-film, ο οποίος παρενοχλούσε την ομαλή ροή του αέρα.

Γι’ αυτό που υπερηφανεύεται η Porsche είναι ότι παρά την αύξηση της ιπποδύναμης, ο κινητήρας της Cayman καίει 15% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, προσφέροντας βελτιωμένες οδηγικές επιδόσεις. Αυτό γίνεται εξαιτίας του άμεσου ψεκασμού βενζίνης, της θερμικής διαχείρισης, της ανάκτησης του ηλεκτρικού συστήματος αλλά και του start/stop, του οποίου η λειτουργία δεν είναι όσο ομαλή θα έπρεπε. Βασικά συστατικά για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας είναι το ηλεκτρικό σύστημα ανάκτησης της ενέργειας και η ελεγχόμενη θερμική διαχείριση της ψύξης του κινητήρα. Στο πρώτο, η μπαταρία φορτίζεται κατά το φρενάρισμα και το coasting, με αποτέλεσμα να μπορεί να μειωθεί η ανάγκη του ρεύματος από το δυναμό όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, κάτι που τελικά μειώνει το φορτίο του κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Κατά συνέπεια, η Porsche για την Cayman S με το PDK δηλώνει μέση κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ. Στη πραγματικότητα με φυσιολογικούς ρυθμούς οδήγησης, μπορείς να κινηθείς με 10-11 λίτρα/100 χλμ. Φυσικά, όταν μπαίνεις σε επιθετικούς ρυθμούς μπορείς να δεις νούμερα της τάξεως των 15-16 λίτρων/100 χλμ, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον υποψήφιο αγοραστή, όπως επίσης και τα 188 γρ/χλμ των εκπομπών CO2, που αναλογούν σε €479,4 τέλη κυκλοφορίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Porsche-Cayman_S03

Ανοίγοντας τη πόρτα, παίρνεις τη πρώτη αίσθηση της στιβαρότητας του πλαισίου. Με το που κάθεσαι, συνειδητοποιείς πόσο χαμηλά είσαι και αυτομάτως αισθάνεσαι σαν το σπίτι σου. Κουμπώνεις μέσα στο κάθισμα, το οποίο, κλείνοντας τα μάτια σε προϊδεάζει για “ειδικές” διαδρομές. Κοιτάς γύρω σου και βλέπεις ότι τα πάντα επικεντρώνονται σε ένα στόχο, το πάντρεμα σπορ αισθητικής με την άνεση και την πολυτέλεια. Το υπερυψωμένο τούνελ, αποτελεί συνέχεια της κεντρική κονσόλας και δημιουργεί μια πιο “σφικτή” αίσθηση και νιώθεις ακόμα πιο δεμένος στο κάθισμα. Παράλληλα, οι περισσότεροι διακόπτες βρίσκονται στη προέκταση του χεριού, με αποκορύφωμα το λεβιέ του PDK, που προσφέρεται για γρήγορες και σπορ αλλαγές. Όλοι οι υπόλοιποι διακόπτες είναι άριστα και εργονομικά τοποθετημένοι, αν και κάποιοι του συστήματος κλιματισμού είναι λίγο πιο δύσκολα προσβάσιμοι. Το μοναδικό πταίσμα του εσωτερικού είναι οι διακόπτες του PDK στο τιμόνι. Και λέω διακόπτες καθώς δυστυχώς δεν διέθετε τα γνωστά αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι. Το μειονέκτημα των παλιών αυτών διακοπτών είναι ότι και οι δύο κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά, δηλαδή όποιο από τους δύο επιλέξεις μπορείς να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις ταχύτητα, όπου με πίεση προς τα μέσα ανεβάζει και προς τα έξω κατεβάζει και εύκολα μπερδεύεσαι. Στον πρόσθετο εξοπλισμό όμως, η Porsche δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει τιμόνι με paddles. Αυτό που δε λογίζεται ως μειονέκτημα αλλά σήμα κατατεθέν είναι η θέση του διακόπτη εκκίνησης της μηχανής που βρίσκεται παραδοσιακά αριστερά από το τιμόνι.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S06

Ο σπορ χαρακτήρας της Cayman, εκτός από τα bucket καθίσματα, ενισχύεται περαιτέρω και από το κλασικό πλέον ταχύμετρο-ρολόι στη κορυφή της κονσόλας, που σε προκαλεί να βάλεις το αυτοκίνητο στη πίστα και να κατεβάζεις χρόνους. Από την άλλη, τα υλικά έχουν επιλεγεί προσεκτικά ώστε να εξασφαλιστεί η εξαιρετική και κομψή ενσωμάτωση στο εσωτερικό διάκοσμο. Το αποτέλεσμα είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού, με τη απτή πολυτέλεια να δείχνει πόσο έχουν επιστήσει τη προσοχή τους οι ιθύνοντες της Porsche και σε αυτόν τον τομέα. Οι αλουμινένιες λεπτομέρειες στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, αλλά και οι δερμάτινες επενδύσεις σε επιλεγμένα σημεία, όπως στη στεφάνη του τιμονιού, στο λεβιέ ταχυτήτων, στις πόρτες και στα υποβραχιόνια δικαιολογούν το όνομα της γερμανικής φίρμας. Το μεγαλύτερο προσόν όμως του αυτοκινήτου είναι η ευκολία που προσφέρει σε καθημερινή χρήση. Χωρίς ίχνος υπερβολής μπορεί κάλλιστα να καλύψει όλες τις ανάγκες δύο ατόμων, τόσο εξαιτίας της άνετης και ομαλής οδηγικής εμπειρίας όσο και από θέμα πρακτικότητας. Ο λόγος είναι η ύπαρξη δύο αποθηκευτικών χώρων, άλλο ένα θετικό στην τοποθέτηση του κινητήρα στη μέση. Έτσι, ο εμπρός χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 150 λίτρα και είναι επενδυμένος με μαύρη μοκέτα, και το πίσω πορτ παγκάζ το οποίο αποτελείται από το ράφι επάνω από το κάλυμμα του κινητήρα και το χώρο αποσκευών. Συνολικά περίπου 275 λίτρα είναι διαθέσιμα και μπορούν να δεχτούν τις αποσκευές για μεγάλο ταξίδι. Η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται, εκτός από τη μοκέτα στο χρώμα του εσωτερικού, του αυτοκινήτου και στην ένθετη επένδυση της μπάρας θόλων από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Test_Drive_Porsche-Cayman_S39

Και πάμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης. Πως είναι να οδηγείς μια Cayman S; Με απλά λόγια, αν έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις μια Cayman S, πήγαινε αύριο το πρωί να υπογράψεις την επιταγή. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά άνετο και εύκολο στην οδήγηση, κάτι που εξασφαλίζουν οι compact διαστάσεις του, και το μεγαλύτερο μεταξόνιο εκτός από καλύτερο πάτημα στο δρόμο έχει προσφέρει και μεγάλους χώρους για τους δύο επιβάτες. Το πάτημα της είναι εξωπραγματικά σταθερό, με την πλευρική και διαμήκη σταθερότητα να σε γεμίζουν πολλά κιλά αυτοπεποίθησης. Με την κατανομή των βαρών 46/54 εμπρός- πίσω, τα μεγαλύτερα μετατρόχια και μεταξόνιο, σε ξεγελούν όταν κινείσαι με γραμμές, ότι η δύναμη της βαρύτητας είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι είχες συνηθίσει. Ένα αβαντάζ του νέου πλαίσιο είναι ότι εξαιτίας της ακαμψίας του η ανάρτηση δε χρειάζεται να είναι τόσο σκληρή, και αυτό μεταφράζεται σε άνετες και χαλαρές διαδρομές κατά τη καθημερινή χρήση.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S56

Σε ανοιχτές καμπές διατηρείς εύκολα μεγάλες ταχύτητες με την πρόσφυση να είναι τεράστια, αλλά αυτό που είναι πραγματικά ξεχωριστό είναι όταν επιτίθεσαι σε μέσης και χαμηλής ταχύτητας στροφές. Εκεί απολαμβάνεις ακόμη περισσότερη πρόσφυση και σταθερότητα για να επιταχύνει χωρίς περιττές απώλειες, χάρη στο Porsche Torque Vectoring. Από την άλλη με το Porsche Stability Management (PSM) απενεργοποιημένο, είναι εξίσου εύκολο να σπάσεις την πρόσφυση και να driftάρεις όποτε το επιλέξεις. Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το χαμηλό κέντρο βάρους σε βοηθάνε στην επίτευξη άκρως απολαυστικών γωνιών και το χαμόγελο που ζωγραφίζεται μένει ανεξίτηλο. Είναι πραγματικά σπάνιο ένα αυτοκίνητο που έχει τέτοιο κράτημα και τέτοια ισορροπία, παράλληλα να κάνει τόσο εύκολα προσβάσιμη τη χαρά της απόλυτα ελεγχόμενης πλαγιολίσθισης. Αυτό που σου μένει στο τέλος της ημέρας είναι ότι το κεντρομήχανο layout είναι το Α και το Ω στην οδήγηση. Ακολουθώντας τη τάση της εποχής, όπως είχε ήδη κάνει στις Boxster και 911, το σύστημα διεύθυνσης πλέον διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση. Μέχρι στιγμής τίποτα δε μπορεί να συγκριθεί με την υδραυλική και απευθείας σύνδεση του τιμονιού με τις ρόδες, αλλά τουλάχιστον το τιμόνι της Cayman θέτει τα νέα στάνταρτ για την συγκεκριμένη επιλογή. Ο λόγος που έχουμε περάσει στην εποχή των ηλεκτρικών συστημάτων είναι καθαρά για θέμα οικονομίας και packaging. Tα συμβατικά υδραυλικά συστήματα αντλούσαν ισχύ από τον κινητήρα, ενώ με τα ηλεκτρικά, ο κινητήρας του ηλεκτρομηχανικού συστήματος χρησιμοποιεί ενέργεια μόνο όταν πραγματικά χρειάζεται.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S07

Κατά τ’ άλλα, το τιμόνι της Cayman έχει μεταβλητή σχέση μετάδοσης και εξαιρετικά ακριβή και άμεση απόκριση. Η αίσθηση που σου χαρίζει είναι αρκετά φυσική και σε στεγνό οδόστρωμα ξέρεις ανά πάσα στιγμή τι γίνεται στους εμπρός τροχούς από άποψη διαθέσιμης πρόσφυσης, ενώ εμπιστοσύνη σου παρέχει και στην πολύ κακή ελληνική βρεγμένη άσφαλτο. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ελαστικά διαστάσεων 235/40 εμπρός και 265/40 πίσω, πάντα με τις όμορφες πεντάμπρατσες ζάντες.

test_drive_porsche-cayman_s14

Ένα sportscar δε θα ήταν ολοκληρωμένο αν δεν σταματούσε εξίσου εντυπωσιακά όπως επιταχύνει. Σε αυτό το τομέα η Porsche ήταν πάντα πρωτοποριακή και στην Cayman S συναντάμε τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα διαστάσεων 330 χλστ. εμπρός και 299 πίσω με τετραπίστονες αλουμινένιες monobloc δαγκάνες στον μπροστά άξονα. Η αίσθηση του πεντάλ αλλά και η αποτελεσματικότητα τους στα λίγα ή πολλά χλμ είναι εξαιρετική και δεν “κουράστηκαν” όσο και αν τα πίεσα, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί αν δε πατήσεις πίστα.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S55

Και φτάνουμε στο τελευταίο κομμάτι του παζλ, που ολοκληρώνει την Cayman S. Αυτό δεν είναι άλλο από το PDK, που προέρχεται από το εξαιρετικά εύηχο Porsche Doppelkupplung. Τα πλεονεκτήματα του είναι εξόφθαλμα. Οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται χωρίς ίχνος διακοπής στη ροή της ενέργειας, ενώ έχοντας επιλεγμένα τα Sport και Sport+ προγράμματα οδήγησης, αλλάζει η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και οι αλλαγές του κιβωτίου πραγματοποιούνται σε σημαντικά μικρότερους χρόνους, παρέχοντας με αυτό το τρόπο καλύτερη και πιο βίαιη επιτάχυνση, ενώ κρατάνε και μια ταχύτητα κάτω, για να επιτεθείς στην επόμενη στροφή έχοντας τις κατάλληλες στροφές. Από τις εφτά σχέσεις του PDK, οι πρώτες έξι είναι σφικτές και παρέχουν τις απόλυτες επιταχύνσεις, με την τελική ταχύτητα να επιτυγχάνεται με την 6η, καθώς η έβδομη λειτουργεί ως overdrive και ελαττώνει την κατανάλωση στον ανοιχτό δρόμο κρατώντας χαμηλά τις στροφές του κινητήρα.

Test_Drive_Porsche-Cayman_S43

Δε θα μπορούσα παρά να αφήσω για το τέλος τον ήχο του κινητήρα. Βρισκόμενος ακριβώς πίσω από τη πλάτη σου, όσο εξαιρετική ηχομόνωση παρέχεται από τον θόρυβο του δρόμο και της αεροδυναμικής, τόσο αυτός ο θεσπέσιος χαρακτηριστικός ήχος των boxer της Porsche γεμίζει την καμπίνα και γουστάρεις να βυθίζεις το πόδι στο πάτωμα για να ακούσεις ξανά και ξανά αυτόν τον ήχο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

test_drive_porsche-cayman_s35

Με κόστος €112.000 η Cayman S είναι ίσως το πιο “φθηνό” και ταυτόχρονα απόλυτα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της αγοράς, αλλά δε παύει να είναι εξαιρετικά μεγάλο το χάσμα σε σχέση με τις τιμές της Ευρώπης, που εκεί το καθιστούν χωρίς δεύτερη σκέψη best buy. Απόλαυσε το video που σου ετοιμάσαμε, και είμαι σίγουρος ότι θα αισθανθείς κι εσύ το δέος της υπεροχής της Cayman S.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Η Porsche καταργεί τις 718 Boxster και 718 Cayman στην Ευρώπη

Η Porsche καταργεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση τις τρέχουσες γενιές των 718 Boxster και 718 Cayman για τον ίδιο λόγο που κατήργησε και την προηγούμενη...
<h5>Στα συν:</h5> Δύναμη κινητήρα, PDK, Επιδόσεις, Πλαίσιο, Χώροι, Σχεδιασμός, Άνεση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Λειτουργία Start/Stop, Κουμπιά PDK στο τιμόνιTest Drive: Δοκιμάζουμε την Porsche Cayman S [w/video]
Autoblog.gr