Test Drive: Δοκιμάζουμε για 1,5 μήνα και 4300 χλμ το Fiat 500 Sport 1.3 Multijet II

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]Fiat 500 Sport

Το Fiat 500 βρίσκεται στην αγορά από το 2007 και παρότι κουβαλά σχεδόν 7 χρόνια στη πλάτη του, δείχνει ακόμη φρέσκο και ποθητό στα μάτια του αγοραστικού κοινού.

Η ελληνική εισαγωγική εταιρία της Fiat μας παραχώρησε όχι για μια εβδομάδα, αλλά για σχεδόν 1,5 μήνα την Sport έκδοση του 500 ώστε να βγάλουμε τα δικά μας συμπεράσματα για την καθημερινή χρηστικότητα του μικρού λιλιπούτειο μοντέλου της στην ζωηρή εκδοχή του.

Διανύοντας περισσότερα από 4.300 χλμ εντός και εκτός πόλης, το 500S με την δυνατή έκδοση του 1.3 Multijet II turbodiesel κινητήρα των 95 ίππων (διαθέσιμο και με τον 0.9 Twinair βενζίνης 85 ίππων) μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την συμβίωση του. Παρότι κουβαλούσε στη πλάτη του σχεδόν 18.250 χλμ (13.950 – 18.250) όταν το αφήσαμε, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα, πως το 500S είναι το καλύτερο 500αράκι που έχει βγάλει ποτέ η Fiat.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Σχεδίαση
  • Κατανάλωση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
  • Κόστος χρήσης

Στα μείον

  • Χώροι πίσω επιβατών
  • Συμπεριφορά στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες
  • Νωχελικός κινητήρας κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εξωτερικό” ]

Ξεχωριστό

Το Fiat 500S ξεχωρίζει αμέσως με την εμφάνιση του. Και αυτό γιατί η Fiat φρόντισε να το ντύσει με νέο επιθετικό bodykit. Αποτελούμενο από νέους σπορ προφυλακτήρες με μεγάλες εισαγωγές αέρα με κυψελοειδή πλαστικά, νέα πλαϊνά μαρσπιέ και πίσω αεροτομή, το σπορ 500αράκι θυμίζει κάτι από τα γρήγορα αδερφάκια του (Abarth), δίνοντας έτσι μια σπορ νότα στο αισθητικό κομμάτι.

Fiat 500 Sport

Το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλιζόταν επίσης με ανθρακι ζάντες 16” (κόστους €270), σκούρες επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες και φιμέ πίσω παράθυρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό

Fiat 500 Sport

Στο εσωτερικό το 500S διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 500 με την τοποθέτηση των σπορ bucket ημι-δερμάτινων καθισμάτων με τις κόκκινες ραφές να δημιουργούν όμορφη αντίθεση, με το νέο δερμάτινο και πιο παχύ τιμόνι, τον χρωμιομένο επιλογέα ταχυτήτων με κόκκινες ραφές, με το κόκκινο λογότυπο “500S”, την μαύρη οροφή αλλά και, τέλος, του ασημί ματ χρώματος στο ταμπλό.

Fiat 500 Sport Fiat 500 Sport

Ο βασικός εξοπλισμός του πλήρης, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό, αφού συναντάμε επτά αερόσακους, κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα με RadioCD/MP3 Player, σύστημα Blue & Me με χειριστήρια στο τιμόνι, σπορ ζάντες αλουμινίου 15”, σπορ καθίσματα και δερμάτινο τιμόνι και το σύστημα Start & Stop.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι όμορφος, η συναρμογή των καλής ποιότητας πλαστικών στιβαρή, με τριγμούς και άλλες αστοχίες να μην κάνουν την εμφάνισή τους. Τα πλαστικά δείχνουν να αντέχουν στον χρόνο και στις φθορές, με τους χώρους των μπροστά επιβατών να κρίνονται άκρως ικανοποιητικοί. Δεν μπορείς να πεις όμως το ίδιο και για τους πίσω, μιας και οριακά βολεύονται δύο ενήλικες στα πίσω καθίσματα. Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 185 λίτρα, ο οποίος μεγαλώνει αρκετά με την αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων, τα οποία πέφτουν σε ποσοστό 50:50.

Fiat 500 Sport

Fiat 500 Sport Fiat 500 Sport

Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την θέση οδήγησης, η οποία θα μπορούσε ωστόσο να είναι καλύτερη, αφού κάθεσαι σχετικά ψηλά (χαρακτηριστικό γνώρισμα του 500). Το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο μόνο καθ’ύψος , με το το bucket κάθισμα να αγκαλιάζει σωστά το σώμα του οδηγού και με την ορατότητα του αυτοκινήτου να κρίνεται άκρως ικανοποιητική.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κάθημερινά” ]

Καθημερινή συμβίωση

Fiat 500 Sport

Πως είναι να ζεις τη καθημερινότητά σου με το Fiat 500S; Σου δίνει στυλ, φινέτσα και έναν Ιταλικό αέρα, σε ικανοποιήσει στις μετακινήσεις σου εντός και εκτός πόλης. Στα όρια της πόλης η υπόθεση παρκάρισμα αποτελεί παιχνιδάκι αφού το μήκους 3.546 mm σκάφος του, θα χωρέσει να παρκάρει με άνεση σε κάθε μικρό χώρο που θα βρεις διαθέσιμο. Αυτό που χρίζει προσωπικής επισήμανσης είναι η κρεμαργιέρα με την ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive, που εξοπλίζει το 500αράκι η Fiat. Με κύκλο στροφής 9,3 μέτρα, θα περίμενε κανείς πως το 500 θα ήταν ιδιαίτερα ευέλικτο αλλά υπήρξαν αρκετές φορές που βρέθηκα να βάζω όπισθεν για να πραγματοποιήσω επιτόπιες μανούβρες.

Fiat 500 Sport

Το υπέροχο σε αίσθηση δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, είναι αρκετά βαρύ με πολύ καλή πληροφόρηση. Αν είσαι από αυτούς που κουράζεσαι με τα βαριά σε αίσθηση τιμόνια, τότε με την ενεργοποίηση του κουμπιού “City” το τιμόνι ελαφραίνει, κάνοντας τον χειρισμό του μέσα στη πόλη παιχνιδάκι. Το σύστημα απενεργοποιείται μόνο του, μόλις η ταχύτητα στο κοντέρ ξεπεράσει τα 40 χλμ/ώρα, κάνοντας την επιλογή ενεργοποίησης του άκρως αρεστή και ικανοποιητική για τα δικά μου γούστα, στις ανάγκες της καθημερινότητας.

Ακολούθως, σε ότι αφορά τους διαθέσιμους αποθηκευτικούς χώρους, αυτοί είναι αρκετοί, αλλά όχι τόσο χρηστικοί. Αυτό οφείλεται στο γεγονός της ιδιαίτερης εργονομίας του εσωτερικού, με την κεντρική κονσόλα να διαθέτει το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό αλλά και τους διακόπτες των παραθύρων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Σπορ καρδιά…από diesel

Fiat 500 Sport

Κάτω από το μικρό καπό του 500 Sport φωλιάζει ο γνωστός 1.300αρης (1.248 κ.εκ) turbodiesel Multijet II κινητήρας στη δυνατή εκδοχή του με τα 95 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 200 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας διαθέτει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, σχέση συμπίεσης 16,8:1 και πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro5. Φορά φίλτρο μικροσωματιδίων DPF και εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο άμεσο ψεκασμό “Common Rail”, με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler. Όλα τα παραπάνω επιτυγχάνουν ομοιόμορφο και καλύτερο ψεκασμό στον θάλαμο καύσης που του προσδίδουν δύναμη απλωμένη στο εύρος στροφών.

Fiat 500 Sport

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό 5-τάχυτο κιβώτιο με τον χρωμιομένο λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων να είναι τοποθετημένος ψηλά, πάνω στη κεντρική κονσόλα και όχι στο κεντρικό τούνελ. Διαθέτει πολύ καλή αίσθηση, με ακριβείς αλλαγές και σύστημα Start/Stop, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και λειτουργεί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις θα παρατηρήσεις μια πολύ μικρή καθυστέρηση να ξεκινήσει το μοτέρ. Για τα 0-100 χλμ η Fiat ανακοινώσει χρόνο 10,7 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 180 χλμ/ώρα. Οι εκπομπές ρύπων CO2 μόλις που ανέρχονται στα 95 γρ/χλμ CO2, πράγμα που σημαίνει πως το 500 Sport με τον diesel κινητήρα απαλλάσσεται από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας.

Η ροπή του 1,3 MultiJet II πετρελαιοκινητήρα κρίνεται άκρως ικανοποιητική όταν οι στροφές ξεπερνούν τις 2.000 σ.α.λ. Με πολύ καλή απόκριση στο γκάζι, ο κινητήρας μόλις ξεπεράσει τις 2.000 σ.α.λ επιταχύνει σβέλτα τον λιλιπούτειο 500αράκι. Το συγκεκριμένο μοτέρ ξεχωρίζει για την δύναμη του στις μεσαίες στροφές καθώς και στις πολύ καλές ρεπρίζ, ενώ στις χαμηλές στροφές (έως 2.000 σ.α.λ) ο κινητήρας φαίνεται να δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές με περίσσεια άνεση. Στα ψηλά ο κινητήρας ξεφουσκώνει και δεν υπάρχει νόημα να το πιέσεις πάνω από τις 4.500 σ.α.λ. γιατί απλούστατα είναι εκτός ιδανικού εύρους λειτουργίας, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι θα αρνηθεί.

Fiat 500 Sport

Το Fiat 500 Sport είναι πραγματικά σπορ και το δείχνει. Μπορεί ο κινητήρας μέχρι τις 2.000 σ.α.λ να μην σε εκπλήσσει, αλλά από εκεί και μετά και μέχρι ο δείκτης του στροφόμετρου να φτάσει τις 4.500 σ.α.λ, ο κινητήρας κινεί σβέλτα το 500αρακι, αποδεικνύοντας και θυμίζοντας σε όλους μας, πως για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο σπορ, δεν χρειάζονται μόνο οι επιδόσεις, αλλά το όλο πακέτο.

Μαθαίνοντας το αυτοκίνητο και οδηγώντας το συνετά, κάνοντας αλλαγές έως το πολύ μέχρι και τις 2.500 σ.α.λ, επιτυγχάνεις την μέγιστη οικονομία στη κατανάλωση του πετρελαίου, ενώ κινείσαι και γρήγορα. Από την άλλη, αν αποφασίσεις να πιέσεις στα όρια στροφών των 1.300αρη Multijet II το μόνο που θα καταφέρεις είναι να αδειάσεις το ντεπόζιτο από καύσιμο, προσθέτοντας στα αυτιά σου και τον έντονο ήχο που παράγει ο κινητήρας στις υψηλές στροφές λειτουργίας του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κατανάλωση” ]

fiat 500s

Η Fiat δίνει μικτή κατανάλωση εντός και εκτός πόλης 3,9 λίτρα/100 χλμ, με τον υπολογιστή ταξιδιού να μας δείχνει μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ καθ’όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας. Το νούμερο αυτό, μπορεί να μειωθεί περαιτέρω αν προσπαθήσεις να οδηγήσεις ακόμη πιο οικονομικά. Έτσι με ένα ρεζερβουάρ των 35 λίτρων θα μπορέσεις να διανύσεις περισσότερα από 700 χλμ μέχρι να κάνεις στάση ανεφοδιασμού.

Στα αρνητικά του κινητήρα, ο κλασικός τραχύς ήχος που παράγει ο Multijet II ειδικά όταν είναι κρύος. Αναγκαία υποχώρηση που κάνει κάποιος όταν επιλέγει diesel κινητήρα, αφού αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των diesel κινητήρων. Το κροτάλισμα του είναι έντονο και ιδιαίτερα αισθητό μέσα στη πόλη, με την κατά τα άλλα καλή ηχομόνωση του 500 να μην μπορεί να το καλύψει, μεταφέροντας έτσι τον ήχο μέσα στη καμπίνα. Ο ήχος ωστόσο καλύπτεται εν μέρη από μια μπάσο χροιά που βγαίνει από την χρωμιομένη τραπεζεοιδή απόληξη της εξάτμισης.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Στο δρόμο

Fiat 500 Sport

Η ανάρτηση του Fiat 500S διαφοροποιείται από αυτή των απλών εκδόσεων. Με σαφή σπορ προσανατολισμό, η ανάρτηση του 500S είναι αρκετά σφιχτή, προσδίδοντας άψογο πάτημα στις στροφές, με μικρές κλίσεις αμαξώματος, ενώ καταπίνει και τις περισσότερες εγκάρσιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, φιλτράρωντας αρκούντως ικανοποιητικά το τραχύ ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων. Ωστόσο δεν μπορεί να απορροφήσει τις μεγάλες ανωμαλίες, με το κοπάνημα στις περιπτώσεις αυτές να είναι αισθητό. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις πως η ανάρτηση του κάνει παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, αφού ισορροπεί αρμονικά ανάμεσα στο δίπτυχο άνεση-κρατήματα. Στις στροφές απολαμβάνεις τα κρατήματα του, τις μικρές κλίσεις, την ακρίβεια στο πλασάρισμα και τα μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης.

Fiat 500 Sport

Με άνεση μπορεί να χαρακτηριστεί πως είναι το πιο καλοστημένο 500 που έχει βγάλει η Fiat. Στην εθνική το 500αρακι είναι στιβαρό, χωρίς να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης ακόμη και όταν κινείσαι με πολλά χλμ στο κοντέρ, δίνοντας την εντύπωση μάλιστα πως οδηγείς μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Οι στροφές στον επαρχιακό δρόμο είναι βούτυρο στο ψωμί του 500S. Η πρόσφυση κινείται σε ανώτατα επίπεδα για τη κατηγορία και το μέγεθος του, με το ESP (το οποίο δεν βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό – κόστος €350 και δεν απενεργοποιείται) να βρίσκεται εκεί, όταν και αν το χρειαστείς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κόστος χρήσης” ]

Κόστος χρήσης

Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο, εκτός από την αρχική αγορά, πρέπει να γνωρίζεις και πόσο θα σου κοστίσει η συντήρησή του. Βγάζοντας από τη συνάρτηση πως το 500 Sport με τον Multijet II δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αλλά και σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση του, σκέφτεσαι μόνο τα κόστη των service. Το 500αράκι χρειάζεται service κάθε 30.000 χλμ, με το μικρό να κοστίζει κοντά στα 100 ευρώ και το μεγάλο λίγο πάνω από €310.

Service Ανταλλακτικά Εργασία Σύνολο
30.000χλμ 48,68 € 52,90 € 101,58 €
60.000χλμ 177,69 € 133,40 € 311,09 €
90.000χλμ 43,50 € 52,90 € 96,40 €

Και τι γίνεται σε ένα ενδεχόμενο τρακάρισμα; Ο μπροστά προφυλακτήρας κοστίζει 465 ευρώ, το μπροστά φτερό 261 ευρώ, ο πίσω προφυλακτήρας 402 ευρώ, ενώ αν χρειαστεί να αλλάξεις πίσω φτερό, τότε θα χρειαστείς να πληρώσεις 1.044 ευρώ.

Ανταλλακτικά Εργασία Σύνολο
Εμπρός προφυλακτήρας 429,51 € 35,70 € 465,21 €
Εμπρός φτερό 219,07 € 42,15 € 261,22 €
Πίσω φτερό 736,65 € 307,75 € 1.044,40 €
Πίσω προφυλακτήρας 367,18 € 35,25 € 402,43 €
Προβολέας Εμπρός 92,15 € 8,00 € 100,15 €
Προβολέας Πίσω 62,24 € 8,00 € 70,24 €

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

Τιμή

To Fiat 500S είναι διαθέσιμο με τον 1.200αρη κινητήρα με τα 69 άλογα, τον 0.9 TwinAir με τα 85 άλογα και με τον 1.3 Multijet 16v με τα 95 άλογα. Η τιμή του αυτοκινήτου δοκιμής ξεκινά από τις 15.900 ευρώ, η οποία με την προωθητική ενέργεια 1.000 ευρώ και με το όφελος απόσυρσης έχει τελική αρχική τιμή τα 13.940 ευρώ αντίστοιχα. Ωστόσο το αυτοκίνητο δοκιμής διαθέτοντας τις 16άρες ζάντες, τον αυτόματο κλιματισμό (€470), αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (€270) αλλά και το ESP κοστίζει €17.340, η οποία μειώνεται στα €14.380 με την προωθητική ενέργεια και το όφελος απόσυρσης.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

Fiat 500 Sport

Η σπορ έκδοση του Fiat 500 με τον diesel κινητήρα ταιριάζει γάντι σε όποιον αναζητά εμφάνιση, στυλ, σπορ στήσιμο και οικονομία. Τοποθετημένο ανάμεσα στα απλά 500 και στα γρήγορα Abarth, το Fiat 500S είναι ένα όμορφο, fun to drive αυτοκίνητο πόλης, το οποίο ωστόσο μπορεί να κινηθεί γρήγορα και στις στριφτερές επαρχιακές διαδρομές, χωρίς να χρειάζεσαι να κάνεις στενό φίλο τον βενζινοπώλη της γειτονιάς.

Πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη γκάμα του 500, με την τιμή για πολλούς να αποτελεί τροχοπέδη για την αγορά του. Οι 14.000 ευρώ που απαιτούνται για να το κάνει κάποιος όμως δικό του, μπορεί να αγγίζει τις τιμές ενός μικρομεσαίου αυτοκίνητου στις entry-level εκδόσεις του, αλλά το μικρό Fiat θα σε αποζημιώσει για την επιλογή σου, ειδικά αν γνωρίζεις πολύ καλά τους λόγους που θέλεις να το κάνεις δικό σου.

Fiat 500 Sport Fiat 500 Sport

Όμορφο, σπορ, trendy, στυλάτο, fun to drive, ευκολοδήγητο, οικονομικό, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, ειδικά όταν πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο 500αρακι που υπάρχει σήμερα στην αγορά.

Χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του, με το τιμόνι να είναι πολύ καλό σε αίσθηση όπως και η λειτουργία του κιβώτιου. Ένας άκρως σπορ αυτοκίνητο πόλης που δεν σταματά να σου προσφέρει χαμόγελο, είτε όταν το οδηγείς μέσα στη πόλη, είτε όταν οδηγείς σε έναν αυτοκινητόδρομο ή σε κάποιον επαρχιακό δρόμο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

500 1.3 MTJ 95hp Sport
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 5+ με DPF
Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
Καύσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός 1248
Μέγιστη ισχύς HP (kW) / σ.α.λ. 95 (70) / 4000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή Nm (kgm) / σ.α.λ. 200 (20,4) / 1500 σ.α.λ.
Σύστημα χρονισμού κινητήρα 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (πιανόλα με κοκοράκια και υδραυλικά ωστήρια)
Σχέση συμπίεσης 16,8:1
Τροφοδοσία καυσίμου Άμεσος ψεκασμός “Common Rail” Multijet ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Κύκλος στροφής (m) 9.3
Τύπος Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση – Dualdrive
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h (2 άτομα + 20 κιλά) 10.7
Μέγιστη Ταχύτητα: Km/h 180
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Χωρητικότητα μπαταρίας (Ah) 63
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μεταξόνιο (mm) 2300
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm) 1413/1407
Μήκος / Πλάτος (mm) 3546/1627
Υψος (χωρίς φορτίο) (mm) 1488
Χώρος αποσκευών VDA (dm3) ελαχ. 185
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Εμπρός Ανεξάρτητη διάταξη μεταξύ των τροχών, τύπου McPherson με κάτω ψαλίδια στηριγμένα σε ένα υποπλαίσιο, αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη στα αμορτισέρ
Πίσω Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω ημιάκαμπτου στρεπτού άξονα
ΤΡΟΧΟΙ (std εξοπλισμός)
Ζάντες αλουμινίου 195/45 R 16 (Continental ContiPremiumContact2)
ΒΑΡΗ – ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
Βάρος κενού οχήματος (κιλά) 980
Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο (κιλά) 830
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 35
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (Οδηγία ΕΕ 1999/100)
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km) 3.3
Αστικός κύκλος (λίτρα/100km) 5
Εκπομπές ρύπων – CO2 (gr/km) 95
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 3.9
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ
Κιβώτιο ταχυτήτων, αριθμός σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων + όπισθεν
Κίνηση Εμπρός
ΦΡΕΝΑ : Δ (Δίσκοι) με ABS + EBD με ESP
Εμπρός: Ø mm Δ 257 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Ø mm Τ 180

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Citroen C3 Aircross

H Citroen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας -δεύτερης- γενιάς του C3 Aircross, το λανσάρισμα του οποίου -με βάση το σημερινό...

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...
<h5>Στα συν:</h5>Σχεδίαση, Κατανάλωση, Οδική συμπεριφορά, Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, Κόστος χρήσης <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Χώροι πίσω επιβατών, Συμπεριφορά στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες, Νωχελικός κινητήρας κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.Test Drive: Δοκιμάζουμε για 1,5 μήνα και 4300 χλμ το Fiat 500 Sport 1.3 Multijet II