P Zero Red supersoft and Yellow soft tyres

Με την έναρξη του πρωταθλήματος να έρχεται -επιτέλους- το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο, ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 ανακοίνωσε τις γόμες που θα χρησιμοποιηθούν στα πρώτα τέσσερα Grands Prix. Η Pirelli δοκίμασε κάποια νέα ελαστικά στα τεστ του Μπαχρέιν, μαζεύοντας πολλά χρήσιμα δεδομένα και για τις νέες πιο ανθεκτικές γόμες που θα χρησιμοποιήσει φέτος.

Ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, μίλησε μετά το τέλος των χειμερινών τεστ για την πρόοδο που έγινε στον τομέα των ελαστικών. Η Ιταλική φίρμα θέλει όσο τίποτε άλλο, να αποφύγει το περσινό φιάσκο με τα συνεχή κλαταρίσματα και παρόλο που η FIA υπαγόρευσε ουσιαστικά τη δημιουργία των περσινών ελαστικών, η Pirelli δεν ήταν άμοιρη ευθυνών ως προς τις άσχημες εικόνες που παρακολουθήσαμε και κυρίως ως προς τη μετέπειτα στρατηγική της που αλλοίωσε το πρωτάθλημα.

Το συμπέρασμα που μπορούμε να εξαγάγουμε μέχρι στιγμής, είναι ότι τα ελαστικά του 2014 είναι πιο συνεπή και φθείρονται λιγότερο από τους προκατόχους τους, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση. Επίσης, εκπληρώσαμε άλλο έναν από τους στόχους μας, κάνοντας ένα ακόμα βήμα ως προς την μείωση των “marbles” μέσα στην πίστα.

Αγώνας Ημε/νια
Αυστραλία 16-Μαρ Μεσαία (λευκό σιρίτι) Μαλακή (κίτρινο σιρίτι)
Μαλαισία 30-Μαρ Σκληρή (πορτοκαλί σιρίτι) Μεσαία (λευκό σιρίτι)
Μπαχρέιν 6-Απρ Μεσαία (λευκό σιρίτι) Μαλακή (κίτρινο σιρίτι)
Κίνα 20-Απρ Μεσαία (λευκό σιρίτι) Μαλακή (κίτρινο σιρίτι)

Η μεσαία και η μαλακή γόμα, ταιριάζουν με τις αναμενόμενες συνθήκες αγώνα στην Αυστραλία, το Μπαχρέιν και την Κίνα, παρέχοντας αυτό που περιμένουμε να είναι η σωστή ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και τη στρατηγική, με δύο έως τρία pit-stop ανά αυτοκίνητο.

Το πιο τραχύ οδόστρωμα και οι θερμότερες συνθήκες της Μαλαισίας, μας οδήγησαν στον ορισμό της σκληρής και μεσαίας γόμας για εκεί, όπως κάναμε και πέρυσι.

Ευχή όλων μας να μην επαναληφθούν οι περσινές άσχημες καταστάσεις και τα νέα ελαστικά να καλύψουν τις προσδοκίες των ομάδων, της FIA, της Pirelli και των θεατών.

[Πηγή: f1.com| Photo Copyrights: Pirelli]