Η E-Class Cabriolet που είχαμε στη δοκιμή μας ήταν η έκδοση E200. Φορά τον 2-λιτρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος χαρακτηρίζεται για την ομαλή του λειτουργία, την ελαστικότητα του και την σχετικά μειωμένη κατανάλωση.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.991 κ.εκ, τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα, απόδοσης 184 ίππων στις 5.500 σ.α.λ με 270 Nm ροπής μεταξύ 1.200-4.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας στη περίπτωση μας συνδυάζονταν με το 7G-Tronic Plus 7άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό στη λειτουργία του, με άριστη λειτουργία κατά τη διάρκεια των αλλαγών, που στο πρόγραμμα ECO δεν γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό. Ωστόσο στην επιλογή Sport, ίσως κάποιος θα ήθελε οι αλλαγές του κιβωτίου να γίνονται γρηγορότερα. Η Mercedes-Benz συνεχίζει και εδώ την επιλογή της να μην τοποθετεί τον επιλογέα των ταχυτήτων στην γνώριμη θέση, πάνω στο κεντρικό τούνελ.

 

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι. Ο επιλογέας των ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, αλλά η Mercedes-Benz, άλλαξε την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος πλέον εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Manual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα. Η αλήθεια είναι ότι αρκετές φορές έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να ακουμπήσει τη παλάμη του στον λεβιέ των ταχυτήτων, αλλά τελικά να βρίσκει αέρα. Ωστόσο γρήγορα το χέρι σου θα συνηθίσει να βρίσκεται στον πολυ-επιλογέα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ο οποίος ακριβώς μπροστά από το κεντρικό υποβραχιόνιο.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Αν για εσένα τα 184 άλογα, στο βάρους 1.735 κιλών σκάφος, σου φαίνονται λίγα, θα σου πω πως για την φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι άκρως ικανοποιητικά. Ποιος χρειάζεται περισσότερα άλογα όταν το μόνο που θέλεις να κάνεις με την Ε200 Cabriolet είναι να ανοίξεις την οροφή και να ταξιδέψεις σε κάθε σπιθαμή της Ελλάδος, με τον Ελληνικό ήλιο να λούζει το σώμα σου;