Σε ένα αυτοκίνητο της αξίας της E-Class απαιτείς από το εσωτερικό να είναι ποιοτικό, άνετο και στιβαρό. Όλα τα παραπάνω τα έχει σε υπερθετικό βαθμό η Ε200 Cabriolet. Με το που ανοίγεις την άνευ πλαισίου πόρτα του οδηγού, αντικρίζεις το επανασχεδιασμένο κοφτό, δερμάτινο, με αλουμινένια διακοσμητικά, πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ το μάτι σου στη συνέχεια, πηγαίνει στις μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα διαθέτοντας 8 ρυθμίσεις.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Το πολυτελές εσωτερικό ολοκληρώνεται από την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τα αλουμινένια διακοσμητικά, με το αναλογικό ρολόι που βρίσκεται στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας να δίνει μια ρετρό νότα που θα αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η ανανεωμένη E-Class διαθέτει επίσης  νέο πίνακα οργάνων, με τρία στρόγγυλα στοιχεία. Στο κέντρο βρίσκεται το κοντέρ, όπου μέσα του υπάρχει μια ψηφιακή έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη που προβάλει πληροφορίες από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από τον υπολογιστή ταξιδιού, αλλά και από το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος που εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο δοκιμής. Στα αριστερά συναντάμε τα στοιχεία της ένδειξης της θερμοκρασίας και του ρεζερβουάρ, ενώ στα δεξιά υπάρχει το στροφόμετρο του κινητήρα.

Η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής κινείται στα ανώτατα επίπεδα που πρέπει, με την ανοικτή E-Class να μπορεί να μεταφέρει με περίσσεια άνεση 4 ενήλικες. Χώρος για πέμπτος δεν υπάρχει, αφού στη μέση του πίσω καθίσματος υπάρχει μια κονσόλα η οποία φιλοξενεί δύο ποτηροθήκες.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Ανοικτή Mercedes-Benz χωρίς το σύστημα Airscarf δεν γίνεται. Πρόκειται για ένα σύστημα που ρίχνει στον αυχένα των επιβατών ζεστό αέρα, έτσι ώστε να χαίρονται την ανοικτή οροφή, ακόμη και όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος απαιτεί από εσένα να ντυθείς βαριά. Το σύστημα διαθέτει ρυθμιζόμενους αεραγωγούς ενσωματωμένους στα προσκέφαλα των μπροστά καθισμάτων που διοχετεύουν ζεστό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού.

Το Aircap είναι ένα σύστημα που ενεργοποιείται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και παραμένει σε λειτουργία ακόμη και μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το σύστημα διαχέει τον αέρα δεξιά και αριστερά της καμπίνας των επιβατών, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τους στροβιλισμούς. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν ανεμοθραύστη ο οποίος βρίσκεται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που ανυψώνεται κατά σχεδόν 6 εκατοστά και ένα αλεξήνεμο το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα προσκέφαλα των πίσω επιβατών. Χάρη σε αυτό το σύστημα, μειώνονται αισθητά οι στροβιλισμοί στη καμπίνα, όταν η υφασμάτινη οροφή είναι ανοικτή.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Χάρη στα συστήματα Aircap και AirScrarf, τα οποία βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό, μπορεί κανείς να ταξιδέψει με την οροφή ανοικτή, χωρίς ο αέρας να χαλά την κώμη του, ειδικά όταν τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα είναι κλειστά. Στη τελευταία περίπτωση μπορείς να κινηθείς με ταχύτητα που ξεπερνά ακόμη και τα 140 χλμ/ώρα, με τον αέρα να μην γίνεται αντιληπτός στο εσωτερικό της καμπίνας.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά ενώ το κάθισμα προσφέρει άριστη πλευρική στήριξη. Ο καθένας βρίσκει εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος και με τα καθίσματα να στηρίζουν άψογα το σώμα, χωρίς να κουράζουν ακόμη και μετά από ώρες ταξιδιού.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200) Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, με την οροφή κλειστή ανέρχεται στα 390 λίτρα, ενώ μετά την αναδίπλωσή της μειώνεται στα 300 λίτρα. Χαρακτηριστικό του χώρου τον αποσκευών είναι το μεγάλος βάθος, αλλά το ύψος είναι μειωμένο, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. Όμως κακά τα ψέματα. Πόσες φορές ένας κάτοχος ενός τέτοιους αυτοκινήτου θα χρειαστεί να μεταφέρει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τέτοια αντικείμενα;

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η E-Class εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουση, ενώ ο κατάλογος συνεχίζεται με τα Distronic Plus με Steering Assist, το Brake Assist Plus με Junction Assist, το Attention Assist, το σύστημα Pre-Safe και το ενεργό καπό.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Φυσικά διαθέτει σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής, με τον αισθητήρα μόλις αντιληφθεί ανατροπή του οχήματος, να ενεργοποιεί ακαριαία τις δύο μπάρες διαμέτρου 35 mm, που βρίσκονται μέσα στα πίσω προσκέφαλα, ενώ μετά ενεργοποιούνται και τα δύο roll bars που βρίσκονται πίσω από τα προσκέφαλα. Εκτός από τις μπάρες, η Mercedes έχει ενισχύσει τόσο τις μπροστά όσο και τις μεσαίες κολόνες, ενώ εξοπλίζει την ανοικτή E-Class και με αερόσακους οροφής (είναι το πρώτο cabriolet της με τέτοιους αερόσακους). Συνολικά η E-Class Cabriolet διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό της 7 αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα και ζώνες με προεταντήρες, δημιουργώντας ένα ασφαλές εσωτερικό σε περίπτωση που γίνει “το κακό”.