Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η Mercedes-Benz ανανέωσε τη γκάμα της E-Class στις αρχές του 2013 ώστε να κρατήσει ζεστό το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού της κατηγορίας των μεγάλων πολυτελών οικογενειακών.

Στα χέρια μας για μια εβδομάδα η Mercedes-Benz Hellas μας έδωσε την ανοικτή, την cabriolet έκδοση της E-Class, ώστε με τον ερχομό της άνοιξης, να πάρουμε μια γερή δόση από τον αέρα που προσφέρει, τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά, στους επιβάτες της.

Η γερμανική εταιρία, πιστή στην επιλογή της να προσφέρει τα πολυτελή τετραθέσια μοντέλα της με μαλακή υφασμάτινη οροφή, δεν θα μπορούσε να κάνει την E-Class Facelift να αποτελεί την εξαίρεση. Και γιατί να το κάνει άλλωστε, όταν η υφασμάτινη οροφή της προσφέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια τέτοια, χωρίς να απαιτούνται οι συμβιβασμοί μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής, όπως ο επιπλέον χώρος αποθήκευσης στον χώρο αποσκευών, η μετατόπιση προς τα πάνω του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου, αλλά και το πρόσθετο βάρος, με την E-Class Cabriolet, να ζυγίζει μόλις 120 κιλά περισσότερα από την E-Class Coupe.

Στα συν

  • Σχεδίαση
  • Άνεση/Πολυτέλεια
  • Εξοπλισμός
  • Κινητήρας/Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Όχι τόσο γρήγορες αλλαγές στο Sport mode
  • Μη καλή πίσω ορατότητα με κλειστή την οροφή λόγω του αλεξήνεμου

[/nextpage]

[nextpage title=”Εμφάνιση” ]

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Μπορεί κάποιος να μην χαρακτηρίσει πανέμορφη την ανανεωμένη E-Class; Όχι είναι η απάντηση. Μαγνητίζοντας κάθε βλέμμα από όπου και αν περνά, η E-Class Cabriolet, είναι ένα γοητευτικά κομψό, ανοικτό, πολυτελές τετραθέσιο όχημα, προσθέτοντας ένα μεγάλο συν σε όσους θέλουν να προβούν στην αγορά ενός τέτοιου μοντέλου.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η ανανεωμένη γενιά διαθέτει νέα μπροστά φωτιστικά σώματα, νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέο καπό, νέα γρίλια, νέο πίσω προφυλακτήρα, νέα πίσω φωτιστικά σώματα, φουσκωμένα φτερά και νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Αποτέλεσμα των αλλαγών ήταν να δημιουργηθεί ένα σαγηνευτικό αυτοκίνητο, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.28, τον καλύτερο της κατηγορίας του, με την εξαιρετική μαλακή –αδιάβροχη φυσικά- υφασμάτινη οροφή πάχους 23,5 mm, να χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική ηχομόνωση και την άριστη συναρμογή. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν βαμμένο σε λευκό μεταλλικό περλέ χρώμα “diamond bright” το οποίο ιριδίζει όταν οι ακτίνες του ήλιου πέφτουν πάνω του, ενώ φορούσε ζάντες 18” με ελαστικά της Dunlop, διαστάσεων 235/40/18 μπροστά και 255/35/18 πίσω.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Έχει μήκος 4.703 mm, πλάτος 1.786 mm, ύψος 1.398 mm, με το μεταξόνιο της να φτάνει τα 2.760 mm. Το μπροστά μετατρόχιο μετρά 1.583 mm και το πίσω 1.541 mm. Το αυτοκίνητο δοκιμής φορούσε τα νέα εξαιρετικής ομορφιάς και απόδοσης LED (LED Intelligent Light System τα ονομάζει η Mercedes-Benz). Πρώτη φορά οδηγώ αυτοκίνητο με πλήρως LED φωτιστικά σώματα, με αυτά της E-Class να διαχέουν εξαιρετικά το γαλάζιο-λευκό φως που παράγουν, φωτίζοντας κάθε γωνιά του δρόμου.

Η διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος γίνεται μέσω του διακόπτη που βρίσκεται στο μπροστά μέρος του κεντρικού υποβραχιονίου. Η οροφή ανοιγοκλείνει είτε όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, είτε όταν κινείται με ταχύτητες έως 40 χλμ/ώρα, και η διαδικασία, απαιτεί 20 δευτερόλεπτα ώστε να ολοκληρωθεί.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Η E-Class Cabriolet που είχαμε στη δοκιμή μας ήταν η έκδοση E200. Φορά τον 2-λιτρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος χαρακτηρίζεται για την ομαλή του λειτουργία, την ελαστικότητα του και την σχετικά μειωμένη κατανάλωση.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.991 κ.εκ, τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα, απόδοσης 184 ίππων στις 5.500 σ.α.λ με 270 Nm ροπής μεταξύ 1.200-4.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας στη περίπτωση μας συνδυάζονταν με το 7G-Tronic Plus 7άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό στη λειτουργία του, με άριστη λειτουργία κατά τη διάρκεια των αλλαγών, που στο πρόγραμμα ECO δεν γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό. Ωστόσο στην επιλογή Sport, ίσως κάποιος θα ήθελε οι αλλαγές του κιβωτίου να γίνονται γρηγορότερα. Η Mercedes-Benz συνεχίζει και εδώ την επιλογή της να μην τοποθετεί τον επιλογέα των ταχυτήτων στην γνώριμη θέση, πάνω στο κεντρικό τούνελ.

 

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι. Ο επιλογέας των ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, αλλά η Mercedes-Benz, άλλαξε την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος πλέον εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Manual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα. Η αλήθεια είναι ότι αρκετές φορές έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να ακουμπήσει τη παλάμη του στον λεβιέ των ταχυτήτων, αλλά τελικά να βρίσκει αέρα. Ωστόσο γρήγορα το χέρι σου θα συνηθίσει να βρίσκεται στον πολυ-επιλογέα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ο οποίος ακριβώς μπροστά από το κεντρικό υποβραχιόνιο.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Αν για εσένα τα 184 άλογα, στο βάρους 1.735 κιλών σκάφος, σου φαίνονται λίγα, θα σου πω πως για την φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι άκρως ικανοποιητικά. Ποιος χρειάζεται περισσότερα άλογα όταν το μόνο που θέλεις να κάνεις με την Ε200 Cabriolet είναι να ανοίξεις την οροφή και να ταξιδέψεις σε κάθε σπιθαμή της Ελλάδος, με τον Ελληνικό ήλιο να λούζει το σώμα σου;

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Σε ένα αυτοκίνητο της αξίας της E-Class απαιτείς από το εσωτερικό να είναι ποιοτικό, άνετο και στιβαρό. Όλα τα παραπάνω τα έχει σε υπερθετικό βαθμό η Ε200 Cabriolet. Με το που ανοίγεις την άνευ πλαισίου πόρτα του οδηγού, αντικρίζεις το επανασχεδιασμένο κοφτό, δερμάτινο, με αλουμινένια διακοσμητικά, πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ το μάτι σου στη συνέχεια, πηγαίνει στις μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα διαθέτοντας 8 ρυθμίσεις.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Το πολυτελές εσωτερικό ολοκληρώνεται από την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τα αλουμινένια διακοσμητικά, με το αναλογικό ρολόι που βρίσκεται στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας να δίνει μια ρετρό νότα που θα αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η ανανεωμένη E-Class διαθέτει επίσης  νέο πίνακα οργάνων, με τρία στρόγγυλα στοιχεία. Στο κέντρο βρίσκεται το κοντέρ, όπου μέσα του υπάρχει μια ψηφιακή έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη που προβάλει πληροφορίες από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από τον υπολογιστή ταξιδιού, αλλά και από το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος που εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο δοκιμής. Στα αριστερά συναντάμε τα στοιχεία της ένδειξης της θερμοκρασίας και του ρεζερβουάρ, ενώ στα δεξιά υπάρχει το στροφόμετρο του κινητήρα.

Η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής κινείται στα ανώτατα επίπεδα που πρέπει, με την ανοικτή E-Class να μπορεί να μεταφέρει με περίσσεια άνεση 4 ενήλικες. Χώρος για πέμπτος δεν υπάρχει, αφού στη μέση του πίσω καθίσματος υπάρχει μια κονσόλα η οποία φιλοξενεί δύο ποτηροθήκες.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Ανοικτή Mercedes-Benz χωρίς το σύστημα Airscarf δεν γίνεται. Πρόκειται για ένα σύστημα που ρίχνει στον αυχένα των επιβατών ζεστό αέρα, έτσι ώστε να χαίρονται την ανοικτή οροφή, ακόμη και όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος απαιτεί από εσένα να ντυθείς βαριά. Το σύστημα διαθέτει ρυθμιζόμενους αεραγωγούς ενσωματωμένους στα προσκέφαλα των μπροστά καθισμάτων που διοχετεύουν ζεστό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού.

Το Aircap είναι ένα σύστημα που ενεργοποιείται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και παραμένει σε λειτουργία ακόμη και μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το σύστημα διαχέει τον αέρα δεξιά και αριστερά της καμπίνας των επιβατών, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τους στροβιλισμούς. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν ανεμοθραύστη ο οποίος βρίσκεται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που ανυψώνεται κατά σχεδόν 6 εκατοστά και ένα αλεξήνεμο το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα προσκέφαλα των πίσω επιβατών. Χάρη σε αυτό το σύστημα, μειώνονται αισθητά οι στροβιλισμοί στη καμπίνα, όταν η υφασμάτινη οροφή είναι ανοικτή.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Χάρη στα συστήματα Aircap και AirScrarf, τα οποία βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό, μπορεί κανείς να ταξιδέψει με την οροφή ανοικτή, χωρίς ο αέρας να χαλά την κώμη του, ειδικά όταν τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα είναι κλειστά. Στη τελευταία περίπτωση μπορείς να κινηθείς με ταχύτητα που ξεπερνά ακόμη και τα 140 χλμ/ώρα, με τον αέρα να μην γίνεται αντιληπτός στο εσωτερικό της καμπίνας.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά ενώ το κάθισμα προσφέρει άριστη πλευρική στήριξη. Ο καθένας βρίσκει εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος και με τα καθίσματα να στηρίζουν άψογα το σώμα, χωρίς να κουράζουν ακόμη και μετά από ώρες ταξιδιού.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200) Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, με την οροφή κλειστή ανέρχεται στα 390 λίτρα, ενώ μετά την αναδίπλωσή της μειώνεται στα 300 λίτρα. Χαρακτηριστικό του χώρου τον αποσκευών είναι το μεγάλος βάθος, αλλά το ύψος είναι μειωμένο, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. Όμως κακά τα ψέματα. Πόσες φορές ένας κάτοχος ενός τέτοιους αυτοκινήτου θα χρειαστεί να μεταφέρει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τέτοια αντικείμενα;

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Η E-Class εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουση, ενώ ο κατάλογος συνεχίζεται με τα Distronic Plus με Steering Assist, το Brake Assist Plus με Junction Assist, το Attention Assist, το σύστημα Pre-Safe και το ενεργό καπό.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Φυσικά διαθέτει σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής, με τον αισθητήρα μόλις αντιληφθεί ανατροπή του οχήματος, να ενεργοποιεί ακαριαία τις δύο μπάρες διαμέτρου 35 mm, που βρίσκονται μέσα στα πίσω προσκέφαλα, ενώ μετά ενεργοποιούνται και τα δύο roll bars που βρίσκονται πίσω από τα προσκέφαλα. Εκτός από τις μπάρες, η Mercedes έχει ενισχύσει τόσο τις μπροστά όσο και τις μεσαίες κολόνες, ενώ εξοπλίζει την ανοικτή E-Class και με αερόσακους οροφής (είναι το πρώτο cabriolet της με τέτοιους αερόσακους). Συνολικά η E-Class Cabriolet διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό της 7 αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα και ζώνες με προεταντήρες, δημιουργώντας ένα ασφαλές εσωτερικό σε περίπτωση που γίνει “το κακό”.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Σπορ δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις τη συμπεριφορά της. Touring όμως ναι, με το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ανάρτηση, να προσδίδει ευελιξία στις στροφές, άνεση σε κάθε είδους οδόστρωμα και αψεγάδιαστη οδική συμπεριφορά.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Το σύστημα διεύθυνσης είναι όσο πρέπει βαρύ, με πολύ καλή ανατροφοδότηση στον οδηγό, ο οποίος πολύ δύσκολα θα καταφέρει να δει την ουρά της E-Class να παρουσιάζει υπερστροφικές τάσεις. Χαρακτηρίζεται από μια ουδετερότητα στις αντιδράσεις της, αλλά παραμένει πάντα άμεση, χωρίς να παίρνει 10 στον τομέα την αίσθησης.

Τα φρένα της, αποτελούμενα από τρυπητούς αεριζόμενους δίσκους μπροστά, και δισκόφρενα πίσω, φρενάρουν απολύτως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Όσο άνετη είναι ανάρτηση του στις κάθετες ανωμαλίες, άλλο τόσο είναι και στον στριφτερό επαρχιακό δρόμο. Κλίσεις δεν θα δεις, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να σου μεταφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας, κινούμενος γρηγορότερα από όσο περίμενες.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Πόσο καταναλώνει ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας; Η Mercedes-Benz δίνει μέση κατανάλωση στο πισωκίνητο μοντέλο της 6,1 λίτρα/100 χλμ με το νούμερο στη πραγματικότητα να είναι κατά 2 περίπου λίτρα μεγαλύτερο. Στα σχεδόν 1500 χλμ που διανύσαμε με αυτή, ο δείκτης μέσης κατανάλωσης έγραψε 8,4 λίτρα/100 χλμ, πράγμα που σημαίνει πως με ένα ντεπόζιτο 66 λίτρων μπορείς να διανύσεις κοντά στα 785 χιλιόμετρα μέχρι να σταματήσεις για ανεφοδιασμό.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Στη πόλη θα δεις το δείκτη να κολλά κοντά στα 9-10 λίτρα/100 χλμ ενώ στην εθνική οδό μπορείς να δεις ακόμη και μέσες καταναλώσεις της τάξεως των 7,0-7,2 λίτρων ανά 100 χλμ. Ο Euro 6 κινητήρας εκπέμπει 148 γρ/χλμ CO2 κάνοντας τη να πληρώνει 251,6 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Ζώντας με την Mercedes-Benz E200 Cabriolet για μια εβδομάδα έχω να πω, πως το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο στο να καταπίνει αβίαστα τα χιλιόμετρα κάθε ταξιδιού. Με ανοικτή την οροφή και με τα συστήματα Aircap και Airscarf σε λειτουργία, θα αναγκαστείς να κλείσεις την υφασμάτινη οροφή μόνο στις περιπτώσεις που η βροχή κάνει την εμφάνιση της.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Ένα καθαρά ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, με εξαιρετική ποιότητας κύλισης, άριστη λειτουργία ανάρτησης, καλό βενζινοκινητήρα και κυρίως μια εμφάνιση “που σκοτώνει”, η ανανεωμένη E-Class Cabriolet παίζει δυνατά στη κατηγορία της. Υπάρχουν €60.800 λόγοι (€58.000 με απόσυρση, €85.500 στη δική μας περίπτωση) για να πάρεις την απόφαση το να την κάνεις δική σου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

Κινητήρας και επιδόσεις

Διάταξη κυλίνδρων / αριθμός

Εν σειρά 4

Κυβισμός κινητήρα (cc)

1991

Ονομαστική ισχύς [kW (hp) / rpm] [1]

135/5500 (135/5500)

Ονομαστική ροπή (Nm / rpm) [1]

270/1.200–4000 (300/1200–4000)

Αναλογία συμπίεσης

9,8 : 1

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

8,6 (8,2)

Μέγιστη ταχύτητα (km/h)

235 (235)

Κατηγορία εκπομπών

Euro 6 (Euro 6)

Λειτουργία ECO start/stop

Ν (ναι)
Καύσιμο και κατανάλωση

Καύσιμο

Καύσιμο Premium

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / με ρεζέρβα (Ι)

66/8

Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση στην πόλη (l/100km) [2]

8,5–8,3 (8,2–7,8)

Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση εκτός πόλης (l/100km) [2]

5,4–5,2 (5,3–5,1)

Μικτή κατανάλωση καυσίμων (l/100km) [2]

6,5–6,4 (6,4–6,1)

Μικτές εκπομπές CO2 (g/km) [2]

152–150 (148–142)

Τιμή Cd

029
Μετάδοση ισχύος

Σύστημα κίνησης

Κίνηση στους πίσω τροχούς

Κιβώτια ταχυτήτων

Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (7G-TRONIC PLUS)

Αναλογίες μηχανικής μετάδοσης

4,99/2,82/1,78/1,25/1,00/0,82/R 4,54

Αναλογίες αυτόματης μετάδοσης

4,38/2,86/1,92/1,37/1,00/0,82/0,73/R1 3,42/R2 2,23

Τελικός λόγος μετάδοσης

2,87 (3,07)
Πλαίσιο (κανονικό) & τροχοί

Εμπρός άξονας

N/A

Πίσω άξονας

N/A

Ανάρτηση, εμπρός / πίσω

Ελατήρια, αποσβεστήρες κραδασμών διπλού σωλήνα με SDD/ελατήρια, αποσβεστήρες κραδασμών αερίου μονού σωλήνα με SDD

Εμπρός ελαστικά / ζάντες

235/45 R 17

Πίσω ελαστικά / ζάντες

235/45 R 17

Εμπρός φρένα

Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι

Πίσω φρένα

Δίσκοι, συμπαγείς
Διαστάσεις & βάρη

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

390

Κύκλος στροφής (m)

11,15

Καθαρό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [3]

1705/470 (1735/470)

Μικτό βάρος (kg)

2175 (2205)

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

Επιτρεπόμενο βάρος ρυμουλκούμενου χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

750/1800

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
<h5>Στα συν:</h5>Σχεδίαση, Άνεση/Πολυτέλεια, Εξοπλισμός, Κινητήρας/Επιδόσεις, Οδική συμπεριφορά <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Όχι τόσο γρήγορες αλλαγές στο Sport mode, Μη καλή πίσω ορατότητα με κλειστή την οροφή λόγω του αλεξήνεμουTest Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz E-Class Cabriolet
Autoblog.gr