Σπορ δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις τη συμπεριφορά της. Touring όμως ναι, με το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ανάρτηση, να προσδίδει ευελιξία στις στροφές, άνεση σε κάθε είδους οδόστρωμα και αψεγάδιαστη οδική συμπεριφορά.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Το σύστημα διεύθυνσης είναι όσο πρέπει βαρύ, με πολύ καλή ανατροφοδότηση στον οδηγό, ο οποίος πολύ δύσκολα θα καταφέρει να δει την ουρά της E-Class να παρουσιάζει υπερστροφικές τάσεις. Χαρακτηρίζεται από μια ουδετερότητα στις αντιδράσεις της, αλλά παραμένει πάντα άμεση, χωρίς να παίρνει 10 στον τομέα την αίσθησης.

Τα φρένα της, αποτελούμενα από τρυπητούς αεριζόμενους δίσκους μπροστά, και δισκόφρενα πίσω, φρενάρουν απολύτως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Όσο άνετη είναι ανάρτηση του στις κάθετες ανωμαλίες, άλλο τόσο είναι και στον στριφτερό επαρχιακό δρόμο. Κλίσεις δεν θα δεις, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να σου μεταφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας, κινούμενος γρηγορότερα από όσο περίμενες.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα. Πόσο καταναλώνει ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας; Η Mercedes-Benz δίνει μέση κατανάλωση στο πισωκίνητο μοντέλο της 6,1 λίτρα/100 χλμ με το νούμερο στη πραγματικότητα να είναι κατά 2 περίπου λίτρα μεγαλύτερο. Στα σχεδόν 1500 χλμ που διανύσαμε με αυτή, ο δείκτης μέσης κατανάλωσης έγραψε 8,4 λίτρα/100 χλμ, πράγμα που σημαίνει πως με ένα ντεπόζιτο 66 λίτρων μπορείς να διανύσεις κοντά στα 785 χιλιόμετρα μέχρι να σταματήσεις για ανεφοδιασμό.

Mercedes-Benz E-Class Cabliolet (E200)

Στη πόλη θα δεις το δείκτη να κολλά κοντά στα 9-10 λίτρα/100 χλμ ενώ στην εθνική οδό μπορείς να δεις ακόμη και μέσες καταναλώσεις της τάξεως των 7,0-7,2 λίτρων ανά 100 χλμ. Ο Euro 6 κινητήρας εκπέμπει 148 γρ/χλμ CO2 κάνοντας τη να πληρώνει 251,6 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.