dt.common.streams.StreamServer

Μπορεί τα πράγματα να έχουν καταλαγιάσει ελαφρώς όσον αφορά στην ανάκληση της General Motors και τον χειρισμό του θέματος από την εταιρία, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι εξελίξεις δεν τρέχουν.

Πρώτα απ’ όλα, με την έναρξη της έκθεσης αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, η CEO της GM, Mary Barra, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός ακόμα group για θέματα ασφαλείας με ονομασία “Global product integrity organization”. Επικεφαλής του οργανισμού που θα εποπτεύει τα νέα προϊόντα για οτιδήποτε έχει να κάνει με την ασφάλεια, τοποθετήθηκε ο αντιπρόεδρος Global Product Development, Mark Reuss.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Η Barra, μόλις μία ημέρα νωρίτερα, απομάκρυνε δύο υψηλόβαθμα στελέχη, ένας εκ των οποίων, ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας, Selim Bingol. Η CEO, ανακοίνωσε επίσης πως η συνεργασία της εταιρίας με τον Kenneth Feinberg, τον δικηγόρο-ειδικό σε θέματα αποζημιώσεων, βαίνει καλώς και πως κάποιου είδους συμπέρασμα θα βγει μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Όμως απαντήσεις ακόμα στα καίρια ερωτήματα δεν έχουν δοθεί. Θα χρησιμοποιήσει η GM τον όρο που της εξασφαλίζει προστασία για οτιδήποτε έγινε προ-πτώχευσης; Θα αποζημιώσει τα θύματα; Θα απαντήσει στις ερωτήσεις της NHTSA ή θα συνεχίζει να πληρώνει 7.000 δολάρια πρόστιμο για κάθε μέρα που δεν απαντά. Έπειτα, ο ρόλος της NHTSA στην όλη υπόθεση, ποιος είναι; Μήπως έχει μερίδιο υπευθυνότητας; Ο κατασκευαστής του εξαρτήματος (Delphi); Τέλος, έχουνε όλοι πέσει πάνω στην Barra αλλά με βάση το χρονοδιάγραμμα, αυτή είναι η τελευταία στη σειρά. Πριν από αυτή, τη θέση του CEO είχαν οι G. Richard Wagoner Jr, Frederick Henderson, Ed Whitacre και Dan Akerson. Αυτοί δεν ήξεραν τίποτα δηλαδή; Δεν θα πρέπει να κληθούν για να δώσουν απαντήσεις όπως έγινε και με την Barra; Όπως και να έχει, οι άνθρωποι που χάθηκαν δεν γυρίζουν πίσω αλλά μέσα από αυτή την υπόθεση, ίσως δημιουργηθούν οι νόμοι και οι κανονισμοί που δεν θα επιτρέψουν να συμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.

[Πηγή: GM]