Jim-Federico

Η διαδικασία των συζητήσεων μεταξύ General Motors και ανθρώπων που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, έχουν επηρεαστεί από την ανάκληση του κατασκευαστή για την μίζα κάποιων αυτοκινήτων, έχουν ξεκινήσει. Ο δικηγόρος της GM, Kenneth Feinberg, συναντήθηκε με τον Robert Hilliard, τον δικηγόρο που εκπροσωπεί περίπου 300 άτομα και οικογένειες θυμάτων (εντός ή εκτός εισαγωγικών), στο γραφείο του πρώτου. Με εξαίρεση τη δήλωση του Hilliard ότι ο Feinberg “προσπάθησε να με πείσει πως θα κάνουν το σωστό”, δεν έχουν διαρρεύσει περισσότερες πληροφορίες για το τι ειπώθηκε στη συνάντηση. Ωστόσο η δήλωση αυτή, δείχνει πως ο Hilliard πιστεύει πως η GM θα αναλάβει την υπευθυνότητα για τα ατυχήματα που προκλήθηκαν από την ελαττωματική μίζα και προκάλεσαν τραυματισμούς ή θανάτους, ασχέτως με το πότε έγιναν αυτά τα ατυχήματα (πριν ή μετά το 2009).

Εν τω μεταξύ, ο Jim Federico, Global Engineering Chief της General Motors, παραιτήθηκε από τη θέση του σε ηλικία 56 ετών. Η παραίτηση του Federico, ανακοινώθηκε μέσω ενός e-mail που διέρρευσε στον τύπο. Ο υψηλόβαθμος μηχανικός, ηγήθηκε της εξέλιξης αρκετών best sellers του κατασκευαστή, μεταξύ των οποίων τα: Opel Insignia/Buick Regal, Chevrolet Malibu, Chevrolet Cruze, Chevrolet Sonic, Opel Mokka, Chevrolet Sparxx κ.ά. Όμως, παρά το σημαντικό έργο που παρήγαγε κατά τη θητεία του στην GM, η παραίτηση του σημαδεύεται από την εμπλοκή του στο σκάνδαλο της ανάκλησης.

Τέλος, σε μία είδηση σχετική με την GM και πιο ειδικά με την CEO της, Mary Barra, ο Warren Buffett, ένας από τους πλουσιότερους και πιο πετυχημένους ανθρώπους στον κόσμο, επήνεσε τους χειρισμούς της Barra στο θέμα της ανάκλησης. Για την ακρίβεια, είπε πως η Barra βρίσκεται σε δύσκολη θέση, αλλά όχι επειδή έφερε τον εαυτό της σε αυτή την δύσκολη θέση. Μάλιστα, ο Buffett λέγεται πως αποκάλεσε την CEO “δυναμίτη” και πως είπε σε δημοσιογράφους πως  (η GM) “δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερο στέλεχος”.