F1 Grand Prix of China

Το ρυθμός εξέλιξης θα είναι και φέτος ο καθοριστικός παράγοντας για την τελική έκβαση του φετινού πρωταθλήματος, αλλά αυτό δεν αφορά μόνο τις ομάδες: οι κατασκευαστές κινητήρων (Mercedes, Ferrari και Ranault) πιέζουν όσο πιο σκληρά μπορούν για βελτιώσουν με τη σειρά τους τα power units, και φυσικά ο Mercedes-Benz PU106A Hybrid παραμένει το δυνατότερο και καλύτερο power unit μέχρι στιγμής.

Στους 4 πρώτους αγώνες, τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης έδειξε η Renault, καθώς δε θα πρέπει να ξεχνάμε τα σοβαρά προβλήματα που καλούνταν ν’ αντιμετωπίσουν οι Γάλλοι. Ο Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας τής Renault Sport F1, έχει πει πως θα πλησιάσουν το 100% στο Καναδικό Grand Prix (6-8 Ιουνίου), και φυσικά η βελτίωση θα πρέπει να είναι σταδιακή.

Σύμφωνα με τον Taffin, το Circuit de Catalunya θα είναι ακόμα μία πίστα στην οποία ο Renault Energy F1-2014 θα είναι καλύτερο απ’ ό,τι πριν, κάτι που αναμένεται να δώσει ώθηση στις Red Bull, Lotus, Toro Rosso και Caterham, οι οποίες τον έχουν στα μονοθέσιά τους.

Το Ισπανικό Grand Prix θα είναι το δεύτερο στάδιο βελτιώσεων στην απόδοση που ξεκινήσαμε στην Κίνα. Αν και δεν υπάρχουν πολλές ορατές βελτιώσεις, υπάρχουν σημαντικές βελτιώσεις στο λογισμικό, το οποίο θα βελτιώσει περαιτέρω την οδηγική συμπεριφορά, συνεπώς και την συνολική απόδοση. Για ακόμα μία φορά, έχουμε κάνει ένα επιπλέον βήμα στη διαχείριση της ενέργειας και στην αποτελεσματικότητα, έτσι είμαστε αισιόδοξοι ότι η ανοδική μας τάση θα συνεχιστεί και στη Βαρκελώνη.

Remi-Taffin

Ένα ακόμα θετικό για την Renault και τις ομάδες της είναι ότι η ισπανική πίστα δεν έχει πολύ μεγάλες απαιτήσεις από τον κινητήρα. Φυσικά, δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι φέτος οι ομάδες δεν επισκέφθηκαν τη Βαρκελώνη για τις χειμερινές δοκιμές, ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που προβληματίζει τον Γάλλο.

Η πίστα έχει μέτριες απαιτήσεις. Παρόλο που δεν έχουμε επισκεφθεί φέτος την πίστα στις δοκιμές, είναι σχετικά εύκολη στην προετοιμασία και δεν περιμένουμε εκπλήξεις. Με το διάλειμμα των 3 εβδομάδων, έχουμε κάνει τεράστια πρόοδο και αυτό το GP μπορεί να δείξει ότι ο “αγώνας των κινητήρων” είναι πιο κλειστός, δεδομένου ότι είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικό στα μέσα χαρακτηριστικά των πιστών όλης της σεζόν.

Είναι σχετικά εύκολο ν’ ανακτήσεις ενέργεια στη Βαρκελώνη, εξαιτίας των κλειστών στροφών, όπως είναι η στροφή 10 και το chicane, όπου οι οδηγοί φρενάρουν δυνατά. Και τα δύο θα δώσουν μια ευκαιρία στην MGU-K να επαναφορτίσει, ενώ η ευθεία εκκίνησης-τερματισμούς επιτρέπει στην MGU-H να μην αδειάσει εντελώς τις μπαταρίες. Με την ποικιλία στροφών, η κατανάλωση καυσίμου δεν αναμένεται να είναι πρόβλημα.

[Πηγή: Renault Sport F1]