renault4

Περίπου έναν μήνα έχει μπροστά της η Renault μέχρι να καταφέρει να κάνει τον Energy F1-2014 να δουλέψει στο 100%. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι θα υπάρξει μια στιγμιαία τεράστια βελτίωση, καθώς οι Γάλλοι βελτιώνουν σταδιακά το power unit τους, που τους έχει προβληματίσει αρκετές φορές από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν.

Στην Ισπανία, το γαλλικό power unit ήταν μία εκ των αναβαθμίσεων για τις Red Bull, Lotus, Toro Rosso και Caterham (όσες το χρησιμοποιούν δηλαδή) και ο επί κεφαλής εργασιών πίστας τής Renault Sport F1, Remi Taffin, λέει ότι ο Energy F1-2014 βρίσκεται ήδη στο 90% των δυνατοτήτων του.

Σε γενικές γραμμές, κάναμε καλή πρόοδο αυτό το Σαββατοκύριακο με την ενέργεια και τη διαχείριση καυσίμου, και η οδηγική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί. Θα έλεγα ότι έχουμε καλύψει το 90% τού δρόμου για την ανάκαμψη τώρα, με τις τελικές βελτιώσεις να είναι καθ’ οδόν. Θα τις δοκιμάσουμε την άλλη εβδομάδα και είμαστε σίγουροι ότι θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα στο Μονακό.

1188564-24851817-1600-900

Ο χθεσινός αγώνας ήταν ο καλύτερος για τη Red Bull, παίρνοντας 27 βαθμούς. Το ίδιο ισχύει και για τη Lotus, η οποία σκόραρε τους πρώτους της βαθμούς. Ο Taffin πιστεύει ότι αυτό οφείλεται κατά ένα ποσοστό και στη βελτιωμένη έκδοση του power unit τους, αλλά και πως η διαφορά μεταξύ των τριών κατασκευαστών κινητήρων είναι μικρότερη από ποτέ.

Είχαμε ένα βάθρο για τον Daniel και μια δυνατή τέταρτη θέση για τον Sebastian, και αυτό ήταν ό,τι θα μπορούσαμε να ελπίζουμε για την Ισπανία. Επίσης, η Lotus έδειξε τον πραγματικό της ρυθμό, αλλά δυστυχώς η Toro Rosso και η Caterham δεν είχαν την ταχύτητα και ήταν δύσκολο να βελτιωθούν.

Προφανώς, η Mercedes έχει ένα πολύ καλό πακέτο και είναι μπροστά, αλλά υπάρχει πολύ μικρή διαφορά μεταξύ των υπολοίπων τεσσάρων ομάδων, και είδαμε μερικές μεγάλες μάχες. Αυτό δείχνει ότι ο αγώνας για τους κινητήρες είναι πολύ πιο κλειστός σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες.