Test_Drive_Peugeot_308_eHDI_09

O Carlos Tavares, ο CEO της PSA Peugeot Citroën ανακοίνωσε πρόσφατα το πλάνο του για το πως θα κάνει τον Γαλλικό όμιλο ξανά κερδοφόρο. Στόχος του Πορτογάλου είναι να κάνει την Peugeot μια μάρκα για το ευρύ κοινό, η οποία θα πουλά τα μοντέλα της, σε αντίστοιχη τιμή με τα παρόμοια μοντέλα της Volkswagen.

Σήμερα η Peugeot, πουλά τα μοντέλα της στην Ευρώπη κατά 6,5% φθηνότερα σε σχέση με την Volkswagen, με τον στόχο του Tavares να είναι το ποσοστό αυτό να μειωθεί στα 4,7% έως το 2016, και να πέσει μεταξύ 0 και 3% έως το 2020. Ο CEO της Γαλλικής εταιρίας δηλώνει πως τα νέα μοντέλα της, όπως τα 308, 2008 και 208, μπορούν να συγκριθούν με τα αντίστοιχα μοντέλα της Volkswagen, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και από τεχνολογικής πλευράς.

Η Peugeot σήμερα έχει στη γκάμα της 25 μοντέλα, και θέλει έως το 2016 να έχει 16, με τον αριθμό αυτό να μειώνεται περαιτέρω, στα 13 έως το 2022. Επίσης η Peugeot και η Citroen θα μειώσουν την εσωτερική επικάλυψη των μοντέλων τους και θα εστιάσουν σε αυτά που είναι πιο δημοφιλείς στο ευρύ κοινό. Η Peugeοt δεν θα βγάλει στην αγορά νέο 108, με το πρόσφατα παρουσιασμένο μοντέλο, να σταματά το 2020, με την πώληση μικρών αυτοκινήτων πόλεων να την επωμίζεται η Citroen, ενώ δεν θα υπάρξουν νέα 807, 207 CC, 308 CC και 4008. Στη κόψη του ξυραφιού βρίσκονται και τα 3008 και 5008, των οποίων οι πωλήσεις μέχρι σήμερα δεν είναι οι αναμενόμενες και έτσι αν το κοινό τους γυρίσει την πλάτη, η Peugeot θα τα βάλει και αυτά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Στόχος της Peugeot είναι να προσφέρει μοντέλα στην Β, C και D κατηγορία, προσφέροντας αυτοκίνητα σε hatchback, sedan και wagons εκδόσεις, ενώ θα βγάλει στην αγορά και δύο crossover, τα οποία θα κατασκευαστούν πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα ΕMP2 και θα τοποθετηθούν στην C και D κατηγορία.