Jenson Button climbs from his car on the grid.

Το κακό φετινό ξεκίνημα για τη McLaren μπορεί εύκολα να φανεί αν κοιτάξουμε τη βαθμολογία των κατασκευαστών: η βρετανική ομάδα βρίσκεται στην 6η θέση τής βαθμολογίας μετά από 5 αγώνες, όντας μάλιστα η τελευταία από τις 4 ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρα Mercedes-Benz (Mercedes AMG, Force India, Williams και McLaren). Η MP4-29 έχει εμφανές πρόβλημα με την αεροδυναμική απόδοση, κάτι που με τη σειρά του δυσκολεύει τη διαχείριση και τη σωστή λειτουργία των ελαστικών.

Επόμενος σταθμός στο ταξίδι της Formula 1 είναι το Πριγκιπάτο τού Μονακό, μια πολύ ιδιαίτερη πίστα, στην οποία απαιτείται εξαιρετική μηχανική πρόσφυση, σταθερότητα στα περάσματα πάνω από τα kerbs και φυσικά οδηγική ικανότητα. Η αεροδυναμική απόδοση δεν είναι τόσο σημαντική, και αυτό κάνει τον Jenson Button να ελπίζει πως η ανταγωνιστικότητα του βρετανικού μονοθεσίου θα είναι ανώτερη.

Υπάρχει, ωστόσο, κάτι ακόμα, και αυτό δεν είναι άλλο από τον Mercedes-Benz PU106A Hybrid, που βρίσκεται στην πλάτη τής MP4-29. Είναι ο καλύτερος κινητήρας στο grid (όχι μόνο δυνατότερος), έτσι αναπτερώνονται ακόμα περισσότερο οι ελπίδες τού Button για κάτι καλό στον 6ο αγώνα τής σεζόν.

Υπάρχει πολύ μικρότερη αεροδυναμική επίδραση στο Μονακό και το μονοθέσιο ψάχνει για πρόσφυση, επομένως πιστεύω ότι η επιρροή τού κινητήρα θα είναι μεγαλύτερη. Με μικρότερη σημασία τής αεροδυναμικής, ελπίζω ότι θ’ απολαύσουμε έναν καλύτερο αγώνα απ’ ό,τι σε Κίνα και Ισπανία. Το Μονακό είναι από κάθε άποψη μια ειδική περίπτωση, κι ελπίζω να έχουμε ένα καλό Σαββατοκύριακο: θα πρέπει να πάρουμε το μέγιστο από το μονοθέσιο στις κατατακτήριες και στον πρώτο γύρο, για να έχουμε μια αξιόλογη παρουσία.

Προφανώς, δεν έχω οδηγήσει ποτέ ένα turbo μονοθέσιο Formula 1 στο Μονακό και απολαμβάνω την ευκαιρία. Περισσότερο από τους υπόλοιπους φετινούς αγώνες, αισθάνομαι ότι θα φανεί η διαφορά μεταξύ τής παλιάς και της νέας Formula 1. Είμαι έτοιμος για την πρόκληση και όλη η ομάδα έχει κάνει σπουδαία δουλειά με αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα, και το Μονακό δεν αποτελεί εξαίρεση.

Μόλις στους 2 από τους 5 φετινούς αγώνες έχει βαθμολογηθεί η McLaren, με την ανταγωνιστικότητα της MP4-29 ν’ ακολουθεί φθίνουσα ακολουθία στο διάστημα των 5 πρώτων αγώνων. Η μηδενική συγκομιδή βαθμών είναι φαινόμενο των τελευταίων τριών αγώνων και η πίεση στους ώμους των τεχνικών στο Woking έχει αυξηθεί κατά πολύ, ειδικά αν συμπεριλάβουμε και την περσινή κακή χρονιά.