mclaren-logo_100428164_h

Η McLaren το 2013, πριν το προβλεπόμενο, παρουσίασε κέρδη. Τώρα, σχεδιάζει το μέλλον ώστε η κερδοφορία αυτή να μην σταματήσει. Ποια είναι όμως τα σχέδια της McLaren για τα χρόνια που έρχονται;

Πρώτα απ’ όλα, θέλει να μεγαλώσει τα περιθώρια κέρδους της, ώστε να συναγωνίζονται με αυτά της Porsche ή της Ferrari. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Mike Flewitt, αυτό θα γίνει μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Η Ferrari αυτή τη στιγμή, λειτουργεί με περιθώριο κέρδους 15.6% ενώ η Porsche βρίσκεται λίγο ψηλότερα με 18%.

Το απόλυτο όνειρο μας θα ήταν 10% επιστροφή από τις πωλήσεις

Δήλωσε ο Flewitt. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, θα παίξει και η χρήση της υπάρχουσας τεχνολογίας σε διάφορα μοντέλα. Για παράδειγμα, όπως γνωρίζουμε, η P13 θα χρησιμοποιεί μία εκδοχή του ανθρακονημάτινου chassis της 650S και της P1. Το μοντέλο αναμένεται επίσης να χρησιμοποιεί μία λιγότερο δυνατή έκδοση του 3.8 λίτρων twin-turboV8 που κινεί τα μοντέλα της φίρμας. “Βασικά, έχεις μικρότερο περιθώριο σε αυτό το αυτοκίνητο, αλλά μεγαλύτερο στην 650S” εξήγησε ο Flewitt.

Έπειτα, θέλει να αυξήσει την παραγωγή στα 3.500-4.000 αυτοκίνητα μέχρι το 2016. Πώς θα το κάνει αυτό; Λανσάροντας ένα νέο μοντέλο ή μία νέα έκδοση υπάρχοντος μοντέλου, κάθε χρόνο μέχρι το 2019. Γνωρίζουμε πως το 2015, η McLaren θα παρουσιάσει το πιο προσιτό της supercar που θα κοστίζει περίπου 145.000€ και θα τοποθετείται τιμολογιακά αλλά και από πλευράς επιδόσεων, κάτω από την 650S. Εκτός όμως από αυτό, η εταιρία επιβεβαίωσε πως θα βγάλει στην αγορά ένα ακόμα ολοκαίνουριο μοντέλο, ανάμεσα από την 650S και την P1, το 2016. Για τα υπόλοιπα δύο χρόνια ο Flewitt δεν έκανε κάποια δήλωση επί του θέματος ωστόσο απέκλεισε την πιθανότητα κάποιου SUV ή κάποιου τετραθέσιου οχήματος.

Τέλος, η McLaren θέλει να αυξήσει τις εκθέσεις της. Μέχρι στιγμής, έχει 50 αντιπροσωπείες σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά στόχος είναι η προσθήκη 20 επιπλέον μέσα στο 2014 και 30 μέσα στο 2015 και το 2016.