193489

Το φετινό Le Mans είναι δύο εβδομάδες πριν την έναρξη του και μπορώ να πω ότι τον περιμένω εναγωνίως. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τον πολλά υποσχόμενο ανταγωνισμό, καθώς εκτός από την πολυπόθητη επιστροφή της Porsche και οι υπόλοιπες ομάδες δείχνουν εξαιρετικά δυνατές μέχρι στιγμής.

Porsche-919-Hybrid

Η Porsche θέλοντας να μας βάλει για τα καλά στο κλίμα του 24ώρου αγώνα αλλά και να μας δείξει ενδελεχώς τον πολύπλοκο τρόπο λειτουργίας ενός υβριδικού αγωνιστικού ετοίμασε το παρακάτω video. Η 919 Hybrid είναι ίσως το πιο σύνθετο αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ με εξαιρετικά προηγμένα συστήματα ανάκτησης ενέργειας και κίνησης, με την γερμανική εταιρία να υπόσχεται ότι το πιο αποτελεσματικό αγωνιστικό της.

Σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς, η ποσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας που κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει ανά γύρο στο Le Mans ως επιπλέον ώθηση είναι περιορισμένη, με τους κανόνες να προσδιορίζουν τέσσερις κατηγορίες επιπέδων ενέργειας, που κυμαίνονται από 2 έως 8 megajoules (MJ).

Porsche-919-Hybrid

Η 919 Hybrid ανήκει στην κατηγορία των 6 megajoule, πράγμα που σημαίνει ότι το πρωτότυπο LMP1 μπορεί να χρησιμοποιήσει ακριβώς 1,67 κιλοβατώρες (kWh) ενέργειας στα 13,63 χιλιόμετρα του γύρου, και αυτό γιατί η 1 κιλοβατώρα ισοδυναμεί με 3,6 megajoules. Αυτό σημαίνει ότι η 919 Hybrid παράγει και χρησιμοποιεί 581,2 kWh κατά τη διάρκεια των 348 γύρων του Circuit de la Sarthe. Για να καταλάβεις την ποσότητα της συγκεκριμένης ενέργειας, αυτή μπορεί να φωτίσει μια λάμπα 60 watt για 9.687 ώρες ήτοι 403 μέρες.

Porsche-919-Hybrid

Η ανάκτηση θερμοδυναμικής ενέργειας του 919 Hybrid από τα καυσαέρια είναι μοναδική στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), καθιστώντας το μοναδικό αυτοκίνητο που ανακτά ενέργεια όχι μόνο όταν τα φρένα, αλλά και όταν επιταχύνει, με τα δύο συστήματα να μετατρέπουν την κινητική και θερμική ενέργεια σε ηλεκτρική, με αυτή να αποθηκεύεται σε μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου.

Porsche-919-Hybrid

Τέλος, ο 2-λιτρος V4 turbo κινητήρας βενζίνης παράγει περισσότερα από 500 άλογα και σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν επιτρέπεται να κάψει περισσότερα από 4,78 λίτρα καυσίμου ανά γύρο στο Le Mans.