GP SPAGNA F1/2013

Οι Tifosi περίμεναν πολλά περισσότερα από την αναβαθμισμένη F14 T στο grand prix του Καναδά. Για ακόμα μια φορά όμως, το μονοθέσιο που ο Ιταλικός τύπος ονόμαζε B-spec, απέτυχε να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των κόκκινων. Λογικό είναι πως η προσοχή θα στραφεί πλέον στην επόμενη χρονιά, καθώς το καλύτερο που θα μπορούσε να επιτύχει φέτος η Ferrari, είναι μια δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πολύ μακριά από την πρωτιά.

Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν στην γειτονική χώρα, ο James Allison δεν θα παραβρεθεί ούτε στο GP της Αυστρίας, για να επικεντρωθεί στην Ferrari 666 (κωδική ονομασία του μονοθεσίου του 2015). Το νέο μονοθέσιο μάλλον θα αποκτήσει push rod ανάρτηση μπροστά, αν και είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα του είδους, ενώ γίνονται και εσωτερικές ανακατατάξεις στο προσωπικό της Ferrari. Σχετικά με το φετινό πρωτάθλημα, ο Luca di Montezemolo δήλωσε:

Δεν νομίζω πως μπορούμε να κάνουμε θαύματα σε τόσο μικρά χρονικά όρια. Δουλεύουμε σκληρά για το μέλλον ξέροντας πως ότι κάναμε για φέτος, δεν ήταν αρκετό. Είμαστε σε δύσκολο σημείο, αλλά τα λόγια είναι περιττά, οι πράξεις είναι που μετράνε.

Από την άλλη, σε επίσκεψή του στη Φλωρεντία ο Montezemolo είπε πως η Ferrari θα συνεχίσει την εξέλιξή της για φέτος. Η αλήθεια μάλλον κρύβεται κάπου στη μέση, καθώς οι διαφορές ανάμεσα στα φετινά μονοθέσια και αυτά του 2015, δεν θα είναι πολύ μεγάλες. Αυτό σημαίνει συνεχής εξέλιξη κατά τη διάρκεια του 2014, με σκοπό οι εξελίξεις να μεταφερθούν και στη βάση του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς.

Mugello Ferrari

Εκτός της αναφοράς του στην πορεία της Ferrari, ο Πρόεδρος της Scuderia εκδήλωσε για ακόμη μια φορά το ενδιαφέρον του για αγώνα Formula 1 στην πίστα του Mugello.

Στην πίστα του Mugello υπάρχει ένας άξιος άνθρωπος, ο Paolo Poli, ο οποίος διαχειρίζεται την πιο όμορφη πίστα της Ιταλίας. Πρέπει να κάνουμε αρκετά πράγματα γιατί εκτός από MotoGP θέλουμε να κάνουμε και αγώνες Formula 1. Ίσως ζητώντας από την τοπική διοίκηση καλύτερη συγκοινωνία προς την πίστα και κατά επέκταση και πιο μοντέρνες εγκαταστάσεις.

Πόσο ικανοποιητική είναι η πίστα στο Mugello; Μετά τις δοκιμές του 2012 στην Ιταλική πίστα, ο Mark Webber είχε δηλώσει:

Έκανα 10 γύρους στη στεγνή άσφαλτο του Mugello σήμερα. Από πλευράς ικανοποίησης, είναι το ίδιο με το να κάνεις 1000 γύρους στο Abu Dhabi.