Κάποιος θα μπορούσε να πει πως αυτό το άτυπο συγκριτικό είναι εξαιρετικά άδικο για το Audi R8. Εν μέρει, θα συμφωνήσω. Κάθε σύγκριση πολιτικού αυτοκίνητου με καθαρόαιμο αγωνιστικό, είναι άδικη. Ακόμα και αν το πολιτικό αυτοκίνητο είναι το Audi R8 με τον εξαιρετικό ατμοσφαιρικό V10 στο κέντρο, να συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για να περάσει την δύναμη στον δρόμο και από τους τέσσερις τροχούς. Όμως τα ελαστικά, είναι “φυσιολογικά”, η πολυτέλεια και οι ευκολίες άφθονες και το βάρος αρκετό.
Από την άλλη, το Renault Clio Cup, ενώ βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο αυτοκίνητο παραγωγής, που σημαίνει πως ενώ χρησιμοποιεί τον ίδιο turbo 1600άρη αλλά με ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη, είναι ένα αγωνιστικό: slick ελαστικά, σκληρή, χαμηλή ανάρτηση, σπαρτιατικό εσωτερικό, rollcage και μεγαλύτερα φρένα, χωρίς όμως υποβοήθηση ή ABS. Επίσης, το κιβώτιο είναι ένα σκληροπυρηνικό σειριακό και όχι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη που φορά το απλό Clio RS. Όμως, έχει περίπου 320 άλογα λιγότερα και προσπαθεί να περάσει την ισχύ από δύο τροχούς και μάλιστα τους “λάθος”. Τι λες; Θα καταφέρει το entry-level αγωνιστικό να κερδίσει το Γερμανικό supercar;