DTM 1994: Ποτέ μην τα βάζεις με ένα θυμωμένο Ιταλό…

Σχετικά άρθρα

10405846_1455574728014079_459510793_n

Βρισκόμαστε στο 1994, στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς για το DTM, ο οποίος πραγματοποιείται στην πίστα του Alemannering, μια πίστα στη βιομηχανική περιοχή του Singen στο κρατίδιο της Βάδης-Βυρτεμβέργης. Στην ουσία, πρόκειται για τους δημόσιους δρόμους οι οποίοι και φιλοξένησαν αγώνες από το 1991 έως και το 1995. Η μήκους 2,8 χιλιομέτρων διαδρομή αποτελείται από 8 στροφές, 7 από τις οποίες είναι 90 μοιρών και από ένα hairpin 180 μοιρών. Επίσης, έχει και ένα chicane στο τέλος μιας από τις ευθείες. Το οποιοδήποτε λάθος κοστίζει και στέλνει τον οδηγό στις μπαριέρες και στον τοίχο…

Να σας βάλω στο σημείο αυτό στο κλίμα του αγώνα και τι έχει προηγηθεί. Σε αυτή την κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος, ο Klaus Ludwig, οδηγός της Mercedes, είναι μπροστά στη βαθμολογία των οδηγών και με συνδυασμό αποτελεσμάτων, αλλά και μιας δικής του καλής επίδοσης στους 2 αγώνες (ήταν διπλοί οι αγώνες σε κάθε πίστα), στέφεται πρωταθλητής. Έχει 187 βαθμούς, έναντι 148 του Van Omen (Mercedes) και 143 του τρίτου Alessandro Nannini. O τελευταίος, για να έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα, πρέπει να τερματίσει και στους 2 αγώνες μπροστά από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος.

Υπό βροχή, οι 42.000 θεατές παρακολουθούν τις προσπάθειες των οδηγών. Τα απρόοπτα και οι συγκρούσεις δε λείπουν από τον πρώτο αγώνα. Ο Ιταλός, στην προσπάθεια του να αναρριχηθεί όσο πιο ψηλά μπορεί, χτυπάει σε έναν προστατευτικό τοίχο με ελαστικά, με αποτέλεσμα να χάσει την αεροτομή της 155 και μετά από λίγο και το καπό. Μετά και το δεύτερο pit stop, αναγκάζεται να εγκαταλείψει. Τα πράγματα ωστόσο δεν εξελίσσονται το ίδιο καλά και για τον Γερμανό οδηγό της Mercedes, αφού στον 23o γύρο μετά από μια έξοδο, εγκαταλείπει. Ο Larini νικά και η Alfa Romeo βλέπει 5 αυτοκίνητά της στις 5 πρώτες θέσεις.

Έτσι, φτάνουμε στον 2o αγώνα! Ο Nannini παίρνει το αυτοκίνητο του Giorgo Francia (οδηγού της Schübel Engineering) και ξεκινά τον αγώνα από την τελευταία σειρά της εκκίνησης. Ο Ιταλός, βλέποντας τον τίτλο να απομακρύνεται, πιέζει συνεχώς και στον 9o και 10o γύρο προσπερνά τους οδηγούς της Mercedes, Bernd Schneider και Roland Asch αντίστοιχα, και φτάνει στην έκτη θέση. Εν τω μεταξύ, η βροχή έχει σταματήσει, αλλά το βρεγμένο οδόστρωμα δυσκολεύει τους οδηγούς που έχουν βάλει τα slick ελαστικά. Στον 28o γύρο, οι Schneider και Asch αφήνουν τον Ludwig να περάσει ο οποίος έτσι καταλαμβάνει την έβδομη θέση. 4 γύρους μετά, έγινε αυτό που ίσως συνέβαλε με τον τρόπο του στο να χάσει ο Nannini τις ελπίδες για τον τίτλο.

Ο Ιταλός θέλει να περάσει τον Reuter από την εσωτερική στην πιο αργή στροφή της πίστας και ο Roland Asch, που ακολουθεί, φρενάρει(;) πάρα πολύ αργά με αποτέλεσμα να πέσει στον οδηγό της Alfa και να τον βγάλει εκτός πορείας. Αμέσως μετά, κατευθείαν στα pits για αλλαγή ελαστικών και γρήγορα για να επανακτηθεί το χαμένο έδαφος. 2 γύρους πριν το τέλος, ο Ιταλός βρίσκει την ευκαιρία που ψάχνει όντας πίσω από τον Γερμανό οδηγό που το εμβόλισε. Η συνέχεια, στο απόσπασμα από τον αγώνα…

Για την ιστορία, η Alfa Romeo έκανε το 1-2-3 στον δεύτερο αγώνα με νικητή πάλι το Nicola Larini και ο K. Ludwig αναδείχθηκε πρωταθλητής…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ευρωπαϊκά λιμάνια γεμίζουν με απούλητα αυτοκίνητα

Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε...