Test_Drive_Mercedes_E250_81

Σε ότι αφορά τον κινητήρα της, η Ε250 φορά ένα turbo 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 211 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. με 350 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.200 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., που στη συγκεκριμένη περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS. Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πρόσφατα πως από τον Σεπτέμβριο, η E-Class E350 BlueTEC θα συνεργάζεται με το νέο 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει ετοιμάσει. Πρακτικά καταργείται ο 1.800άρης CGI με τον νέο βενζινοκινητήρα BlueDIRECT τεσσάρων κυλίνδρων και 1.991 κ.εκ. διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, κινώντας για πρώτη φορά την E-Class. Του χαρίζει καλές επιταχύνσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει παρά τα 1.680 κιλά του βάρους του αυτοκινήτου και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,4 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ακουμπάει τα 245 χλμ/ώρα. Παρόλα αυτά, θα προσφέρεται και 1.600 κ.εκ.

Test_Drive_Mercedes_E250_24

Ο αποδεδειγμένα επιτυχημένος συνδυασμός άμεσου ψεκασμού και τούρμπο, μαζί με την βελτιωμένη διαδικασία καύσης και τα διαθέσιμα βοηθητικά συστήματα μειώνουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων. Ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης βελτιστοποιεί το μείγμα αέρα/καυσίμου για να προσφέρει σχεδόν τέλεια καύση, ενώ ο έλεγχος βαλβίδων διασφαλίζει τη μέγιστη αποδοτικότητα των κυλίνδρων. Το μειωμένο βάρος του κινητήρα και η χαμηλότερη εσωτερική τριβή συμβάλλουν επίσης στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών καυσαερίου. Το μηχανικό σύνολο πληρεί τις αυστηρές προδιαγραφές περί κατανάλωσης και εκπομπών του Euro 6, με τη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο να είναι 5,8 λίτρα/100 χλμ, και τις εκπομπές CO2 στα 135 γρ/χλμ, κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης της πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 148,5 ευρώ. Όμως, ποτέ και με οποιονδήποτε τρόπο οδήγησης η κατανάλωση δε πλησίασε την αναγραφόμενη. Έτσι στην εβδομαδιαία δοκιμή και μετά από 799 χλμ. η μέση κατανάλωση που έγραφε το trip computer ήταν 9,1 λίτρα/100, με την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα στα 130 χλμ/ώρα να πέφτει στα 8 λίτρα/100 χλμ, ενώ μέσα στη πόλη παρόλο την ύπαρξη λειτουργίας ECO start/stop, με λογική κίνηση και με νορμάλ οδήγηση δύσκολα έπεφτε κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ 59 λίτρων (+8 λίτρα ρεζέρβα) προσφέρουν στο αυτοκίνητο αυτονομία μόλις 650 χλμ. https://www.youtube.com/watch?v=Yb0dvmRsH2c Τέλος, θα ήταν ανούσιο να αναφέρω τον υψηλότατο βαθμό τόσο παθητικής όσο και ενεργητικής που προσφέρει το αυτοκίνητο, μιας και ότι έχει την υπογραφή της Mercedes είναι καταδικασμένο να είναι ασφαλές. Έτσι, στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP απέσπασε πέντε αστέρια, με αρκετά καλή επιμέρους βαθμολογία.