Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz E250

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_53

Μετά την απολαυστική δοκιμή της ανοιχτής έκδοσης της E-Class, σειρά για δοκιμή παίρνει η sedan έκδοση του μοντέλου. Όπως είδαμε και στην ανοιχτή έκδοση, έτσι και το μεσαίο sedan της εταιρίας στα μέσα περίπου του κύκλου ζωής της απέκτησε ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο facelift του πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2012. Επίσημα στην Ευρώπη παρουσιάστηκε στην περσινή Γενεύη, με την την εμπορική της καριέρα να αρχίζει στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού. Έτσι, μπορεί η ένατη γενιά (W212) να είναι ουσιαστικά στην αγορά από το 2009 αλλά το facelift που υπέστη πρακτικά το καθιέρωσε σαν νέο μοντέλο, καθώς οι αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά είναι αρκετές. Στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2014 έχουν ήδη πουληθεί 58 αυτοκίνητα, όπου μπορεί πλέον να μην αποτελεί το βαρύ χαρτί της εταιρίας, καθώς στην εποχή των “παχιών αγελάδων” πουλούσε σαν ζεστό ψωμί, αλλά εξακολουθεί να έχει το πάνω χέρι στην πολυτελή κατηγορία. Από την άλλη στην Ευρώπη η πορεία της είναι εξαιρετική με δεκάδες πωλήσεις.

Στα συν

  • Σχεδίαση
  • Πολυτέλεια
  • Εξοπλισμός
  • Κινητήρας/Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Όχι γρήγορες αλλαγές στο Sport mode
  • Αυτονομία
  • Άνεση AMG ανάρτησης

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_27

Εκ των πραγμάτων η συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει πρώτιστο μέλημα την εμφάνιση, αλλά επικεντρώνεται στην πολυτέλεια. Όταν φυσικά συνδυάζονται και τα δύο, το αποτέλεσμα δε μπορεί να είναι εκπληκτικό. Χάρμα ιδέσθαι δε μπορείς να την χαρακτηρίσεις, αλλά σίγουρα μαγνητίζει κάθε βλέμμα από όπου και αν περνά, με την ανανεωμένη E-Class, είναι ένα γοητευτικά κομψό και επιβλητικό αυτοκίνητο. Η Mercedes-Benz ήθελε να δώσει μια νέα, πιο φρέσκια ταυτότητα, διατηρώντας παράλληλα κομψές λεπτομερειακές λύσεις, που κάνουν την E-Class μια αυθεντική Mercedes. Ο σχεδιασμός της E-Class διέπεται από τις εξής αρχές, δημιουργία μιας ξεκάθαρα αναγνωρίσιμης μοναδικότητας, ενσωματώνοντας μία sport αίσθηση. Η νέα γλώσσα σχεδίασης της γερμανικής εταιρίας ενσωματώνει καθαρές γραμμές ως έκφραση μοντέρνας πολυτέλειας, με τους διπλούς προβολείς να αποτελούν και επίσημα παρελθόν, κάτι που ήταν σήμα κατατεθέν από το 1995.

Test_Drive_Mercedes_E250_63

Το μπροστινό μέρος του μοντέλου E-Class είναι χυτό, με το καπό του κινητήρα να συνδέεται αβίαστα με το κάλυμμα του ψυγείου και τους προβολείς, σαν να βγήκαν όλα από το ίδιο καλούπι. Οι προβολείς LED συνδυάζουν την αισθητική με την ασφάλεια, ενώ ο εκφραστικός σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα του AMG πακέτου προσφέρει μια ξεχωριστή σπορ εικόνα χαμηλού οχήματος, με το πακέτο Sport AMG το αυτοκίνητο γίνεται πιο σπορ και εξατομικευμένο.

Test_Drive_Mercedes_E250_38

Εκτός από τα νέα μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα, νέοι είναι οι προφυλακτήρες, ενώ το καπό απέκτησε νεύρα που καταλήγουν στην προεξέχουσα γρίλια. Τα φτερά έχουν “φουσκώσει”, με τις σχεδιαστικές γραμμές του αμαξώματος να ανασηκώνονται προς τα πίσω και σε συνδυασμό με μια χαρακτηριστική γραμμή στην πίσω πόρτα, χαρίζουν στο όχημα μια δυναμική κίνηση προς τα εμπρός. Τέλος, στο πίσω μέρος, νέες είναι οι απολήξεις των εξατμίσεων που είναι ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα, μέσα σε ένα χρωμιωμένο πλαίσιο, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,26 Cd.

Test_Drive_Mercedes_E250_35

Αποτέλεσμα των αλλαγών ήταν να δημιουργηθεί ένα σαγηνευτικό αυτοκίνητο, με το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν βαμμένο σε λευκό μεταλλικό περλέ χρώμα “diamond bright” το οποίο ιριδίζει όταν οι ακτίνες του ήλιου πέφτουν πάνω του, ενώ φορούσε ζάντες 18” με ελαστικά της Bridgestone, διαστάσεων 245/40/18 μπροστά και 265/35/18 πίσω.

Test_Drive_Mercedes_E250_40

Έχει μήκος 4.879 χλστ., πλάτος 1.854 χλστ., ύψος 1.474 χλστ, με το μεταξόνιο της να φτάνει τα 2.874 χλστ. Το μπροστά μετατρόχιο μετρά 1.598 χλστ και το πίσω 1.604 χσλτ., με το μεγάλο μεταξόνιο και οροφή να έχουν τις τέλειες αναλογίες ενός saloon.

Test_Drive_Mercedes_E250_10

Test_Drive_Mercedes_E250_12 Test_Drive_Mercedes_E250_14

Το αυτοκίνητο δοκιμής φορούσε τα νέα εξαιρετικής ομορφιάς και απόδοσης LED (LED Intelligent Light System τα ονομάζει η Mercedes-Benz). Δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγούμε αυτοκίνητο με LED φώτα, αλλά αυτά της E-Class διαχέουν εξαιρετικά το γαλάζιο-λευκό φως που παράγουν, φωτίζοντας κάθε γωνιά του δρόμου, ενεργοποιώντας την μεγάλη σκάλα αυτόματα και όπου χρειάζεται.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_81

Σε ότι αφορά τον κινητήρα της, η Ε250 φορά ένα turbo 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 211 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. με 350 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.200 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., που στη συγκεκριμένη περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS. Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πρόσφατα πως από τον Σεπτέμβριο, η E-Class E350 BlueTEC θα συνεργάζεται με το νέο 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει ετοιμάσει. Πρακτικά καταργείται ο 1.800άρης CGI με τον νέο βενζινοκινητήρα BlueDIRECT τεσσάρων κυλίνδρων και 1.991 κ.εκ. διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, κινώντας για πρώτη φορά την E-Class. Του χαρίζει καλές επιταχύνσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει παρά τα 1.680 κιλά του βάρους του αυτοκινήτου και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,4 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ακουμπάει τα 245 χλμ/ώρα. Παρόλα αυτά, θα προσφέρεται και 1.600 κ.εκ.

Test_Drive_Mercedes_E250_24

Ο αποδεδειγμένα επιτυχημένος συνδυασμός άμεσου ψεκασμού και τούρμπο, μαζί με την βελτιωμένη διαδικασία καύσης και τα διαθέσιμα βοηθητικά συστήματα μειώνουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων. Ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης βελτιστοποιεί το μείγμα αέρα/καυσίμου για να προσφέρει σχεδόν τέλεια καύση, ενώ ο έλεγχος βαλβίδων διασφαλίζει τη μέγιστη αποδοτικότητα των κυλίνδρων. Το μειωμένο βάρος του κινητήρα και η χαμηλότερη εσωτερική τριβή συμβάλλουν επίσης στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών καυσαερίου. Το μηχανικό σύνολο πληρεί τις αυστηρές προδιαγραφές περί κατανάλωσης και εκπομπών του Euro 6, με τη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο να είναι 5,8 λίτρα/100 χλμ, και τις εκπομπές CO2 στα 135 γρ/χλμ, κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης της πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 148,5 ευρώ. Όμως, ποτέ και με οποιονδήποτε τρόπο οδήγησης η κατανάλωση δε πλησίασε την αναγραφόμενη. Έτσι στην εβδομαδιαία δοκιμή και μετά από 799 χλμ. η μέση κατανάλωση που έγραφε το trip computer ήταν 9,1 λίτρα/100, με την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα στα 130 χλμ/ώρα να πέφτει στα 8 λίτρα/100 χλμ, ενώ μέσα στη πόλη παρόλο την ύπαρξη λειτουργίας ECO start/stop, με λογική κίνηση και με νορμάλ οδήγηση δύσκολα έπεφτε κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ 59 λίτρων (+8 λίτρα ρεζέρβα) προσφέρουν στο αυτοκίνητο αυτονομία μόλις 650 χλμ. https://www.youtube.com/watch?v=Yb0dvmRsH2c Τέλος, θα ήταν ανούσιο να αναφέρω τον υψηλότατο βαθμό τόσο παθητικής όσο και ενεργητικής που προσφέρει το αυτοκίνητο, μιας και ότι έχει την υπογραφή της Mercedes είναι καταδικασμένο να είναι ασφαλές. Έτσι, στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP απέσπασε πέντε αστέρια, με αρκετά καλή επιμέρους βαθμολογία.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_69

Περνώντας στη καμπίνα είναι αυτονόητο να συναντάς απτή πολυτέλεια και ποιότητα. Σε ένα αυτοκίνητο της αξίας της E-Class απαιτείς να είναι ποιοτικό, άνετο, σοβαρό και στιβαρό. Έτσι, όπως και στην Ε200 Cabriolet την ίδια σχεδόν αίσθηση αποκόμισα και με την sedan. Και λέω σχεδόν γιατί η Ε250 ήταν εφοδιασμένη με την σκληρότερη και πιο σπορ ανάρτηση του πακέτο της AMG, όπως θα αναλυθεί παρακάτω.

Test_Drive_Mercedes_E250_01

Test_Drive_Mercedes_E250_05 Test_Drive_Mercedes_E250_04

Με το που ανοίγεις την πόρτα του οδηγού, αντικρίζεις το επανασχεδιασμένο κοφτό, δερμάτινο, με αλουμινένια διακοσμητικά, πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ το μάτι σου στη συνέχεια, πηγαίνει στις μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα διαθέτοντας 8 ρυθμίσεις. Η E-Class προσφέρει ένα στιλάτο εσωτερικό με τις περισσότερες δυνατές επιλογές για εξατομίκευση και ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού και τη δικιά σου επιθυμία, η ταπετσαρία μπορεί να συνδυαστεί με ύφασμα και τεχνητό δέρμα ARTICO, ή με κατακόρυφες ραφές για δέρμα και δέρμα nappa, προσφέροντας ευχάριστη εμπειρία σε όραση και αφή. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής υπήρχαν ελκυστικά διακοσμητικά στοιχεία από γυαλιστερό αλουμίνιο και σκουρόχρωμο ξύλο, με το αναλογικό ρολόι που βρίσκεται στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας να δίνει μια ρετρό νότα που θα αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Test_Drive_Mercedes_E250_74 Test_Drive_Mercedes_E250_75

Το πολυτελές εσωτερικό ολοκληρώνεται από την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που σε σχέση με το μέγεθος της κονσόλας, η 7 ιντσών οθόνη φαίνεται μικρή. Η ανανεωμένη E-Class διαθέτει επίσης  νέο πίνακα οργάνων, με τρία στρόγγυλα στοιχεία. Στο κέντρο βρίσκεται το κοντέρ, όπου μέσα του υπάρχει μια ψηφιακή έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη που προβάλει πληροφορίες από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από τον υπολογιστή ταξιδιού, αλλά και από το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος που εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο δοκιμής. Στα αριστερά συναντάμε τα στοιχεία της ένδειξης της θερμοκρασίας και του ρεζερβουάρ, ενώ στα δεξιά υπάρχει το στροφόμετρο του κινητήρα. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής κινείται στα ανώτατα επίπεδα που πρέπει, φιλοξενώντας με περίσσεια άνεση 4 ενήλικες, ενώ ο πέμπτος με κάποιες υποχωρήσεις θα βολευτεί στη μέση, καθώς το τούνελ της μετάδοσης κλέβει πολύτιμο χώρο για τα πόδια.

Test_Drive_Mercedes_E250_79

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά ενώ το κάθισμα προσφέρει άριστη πλευρική στήριξη με τις επενδύσεις να είναι μαλακές, προσφέροντας άνεση πολυθρόνας. Ο καθένας βρίσκει εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος και με τα καθίσματα να στηρίζουν άψογα το σώμα, χωρίς να κουράζουν ακόμη και μετά από ώρες ταξιδιού. Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 540 λίτρα, με κύριο χαρακτηριστικό του το μεγάλος βάθος, αλλά το ύψος είναι μειωμένο, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων, όπως επίσης και το ακανόνιστο σχήμα του.

Test_Drive_Mercedes_E250_83

Η E-Class εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουση, ενώ ο κατάλογος συνεχίζεται με τα Distronic Plus με Steering Assist, το Brake Assist Plus με Junction Assist, το Attention Assist, το σύστημα Pre-Safe και το ενεργό καπό. Η τιμή της βασικής έκδοσης ανέρχεται στα €56.980, με αυτή του αυτοκινήτου δοκιμής που ήταν βαριά φορτωμένο να ξεπερνάει με ευκολία το ποσό των €77.000. Αναλυτικά τις τιμές της ανανεωμένης E-Class μπορείς να τις βρεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_60

Ο παραπάνω χαρακτηρισμός είναι ότι καλύτερο και πλησιέστερο στη πραγματικότητα, όταν αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας. Να πω τη ταπεινή αλήθεια, οι σκληρότερες αναρτήσεις του AMG πακέτου, που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 15 χλστ. ίσως είναι αχρείαστες. Για κανένα λόγο δεν αλλοιώνουν τον χαλαρό, cruiser, χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αλλά αφενός ούτε απόλυτα sport το μεταμορφώνουν αλλά και σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, είναι αρκετές οι ανωμαλίες των δρόμων της πόλης που θα γίνουν αισθητές στη καμπίνα. Με την ανάρτηση αυτή η E-Class κερδίζει λίγο σε οδηγική απόλαυση, κυρίως σε πιο απαιτητικές διαδρομές, αλλά χάνει λίγο από τις κατασκευές με χαρακτήρα “μαγικού χαλιού” που μας έχει συνηθίσει η εταιρία. Η ανάρτηση διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός και πίσω, όπου για τον εμπρός άξονα έχει αποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ) διπλού σωλήνα με SDD, ενώ πίσω είναι αερίου μονού σωλήνα με SDD. Οι ρυθμίσεις σε σχέση με το pre-facelift δεν έχουν αλλάξει, έτσι διαθέτει την αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση DIRECT CONTROL.

Test_Drive_Mercedes_E250_66

Ο ανοιχτός δρόμο από την άλλη, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της. Ευθύβολη, άνετη, γρήγορη και ξεκούραστη. Αποπνέει τον αρχοντισμό που έχει προσπαθήσει να της προσδώσει η Mercedes, με το επίπεδο κύλισης και ηχομόνωσης να μην δέχεται αμφισβήτηση. Όταν θελήσεις να κινηθείς σε κλειστό δρόμο με συνεχείς στροφές, μπορεί να σε γεμίζει αυτοπεποίθηση τα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, αλλά ο όγκος και το βάρος της αποτελούν τροχοπέδη για το κάτι παραπάνω σε θέμα διασκέδασης. Ακόμα και με όλα τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, θέλει αρκετό γκάζι για να ανοίξει η τροχιά της ουράς, ενώ η προσπάθεια τοποθέτησης από πριν (φλικάρισμα) απαιτεί μεγάλο πλάτος δρόμου για να ζωγραφίσεις. Κλίσεις δεν θα νιώσεις, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να σου μεταφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας, κινούμενος γρηγορότερα από όσο περίμενες, με την ουρά του αυτοκινήτου, γενικά, να χαρακτηρίζεται από μια ουδετερότητα στις αντιδράσεις της, παραμένοντας άμεση, χωρίς να παίρνει έπαινους στον τομέα την αίσθησης.

Test_Drive_Mercedes_E250_37

Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται για την ομαλή του λειτουργία, την ελαστικότητα του, με τη δύναμη όμως να την δείχνει πάνω από τις μεσαίες στροφές. Η ροπή του είναι αγχολυτική και σε βοηθάει να προσπεράσεις με συνοπτικές διαδικασίες. Η απόκριση το βύθισμα του γκαζιού, φυσικά δεν είναι άμεσο, αλλά το κιβώτιο με ελάχιστη χρονοτριβή θα κατεβάσει και θα ανεβάσεις ανεμπόδιστα χλμ. Το 7G-Tronic Plus 7άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό στη λειτουργία του, με άριστη λειτουργία κατά τη διάρκεια των αλλαγών, που στο πρόγραμμα ECO δεν γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό. Ωστόσο στην επιλογή Sport, ίσως κάποιος θα ήθελε οι αλλαγές του κιβωτίου να γίνονται γρηγορότερα, ενώ στα γρήγορα και απανωτά κατεβάσματα η εντολή σχεδόν ποτέ δεν ανταποκρίνεται σε πράξη. Η Mercedes-Benz συνεχίζει και εδώ την επιλογή της να μην τοποθετεί τον επιλογέα των ταχυτήτων στην γνώριμη θέση, πάνω στο κεντρικό τούνελ. Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι. Ο επιλογέας των ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, αλλά η Mercedes-Benz, άλλαξε την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος πλέον εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Test_Drive_Mercedes_E250_33

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Manual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα. Η απουσία λεβιέ των ταχυτήτων συνηθίζεται, πόσο μάλλον όταν ο χώρος που συνήθως καταλαμβάνει χρησιμοποιείται ως αποθηκευτικός χώρος, βελτιώνοντας την πρακτικότητα. Το σύστημα διεύθυνσης φαίνεται να είναι επίτηδες βαρύ, χάνοντας λίγο σε αίσθηση, με την πληροφόρηση του δρόμου να κρίνεται ικανοποιητική. Τα φρένα της, αποτελούμενα από τρυπητούς αεριζόμενους δίσκους μπροστά, και δισκόφρενα πίσω, φρενάρουν απολύτως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, με την αίσθηση του πεντάλ να ελάχιστα σπογγώδης αρχικά αλλά πολύ άμεση αμέσως μετά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εν κατακλείδι” ]

Test_Drive_Mercedes_E250_25

Έχοντας την Mercedes-Benz E250 για μια εβδομάδα έχω να πω, πως το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο στο να καταπίνει αβίαστα τα χιλιόμετρα κάθε ταξιδιού, απομονωμένος από κάθε εξωτερική ενόχληση, σε κάνει να νιώθεις ο άρχοντας του δρόμου. Ένα καθαρά ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, με εξαιρετική ποιότητας κύλισης, άριστη λειτουργία ανάρτησης και δυνατό βενζινοκινητήρα. Η ανανεωμένη E-Class παντρεύει ιδανικά τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά μιας πολυτελούς Mercedes, με την σύγχρονη σχεδίαση και τα καινοτόμα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

ΥΓ: Ευχαριστώ θερμά το “Μετόχι” για την παραχώρηση του χώρου για να πραγματοποιήσω την φωτογράφηση. Το chalet βρίσκεται στο 6ο χλμ Πολυδρόσου – Γραβιάς Παρνασσός ΤΚ: 33057. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2265 091194 Website: http://www.metohi-chalet.gr/

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

Κινητήρας και επιδόσεις

Διάταξη κυλίνδρων / αριθμός

Εν σειρά 4

Κυβισμός κινητήρα (cc)

1991

Ονομαστική ισχύς [kW (hp) / rpm] [1]

155/5500 (211/5500)

Ονομαστική ροπή (Nm / rpm) [1]

350/1.200–4000

Αναλογία συμπίεσης

9,8 : 1

Επιτάχυνση 0–100 km/h (s)

7,4

Μέγιστη ταχύτητα (km/h)

243

Κατηγορία εκπομπών

Euro 6 (Euro 6)

Λειτουργία ECO start/stop

Ν (ναι)
Καύσιμο και κατανάλωση

Καύσιμο

Καύσιμο Premium

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / με ρεζέρβα (Ι)

59/8

Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση στην πόλη (l/100km) [2]

7,7–7,5

Κατανάλωση καυσίμων, οδήγηση εκτός πόλης (l/100km) [2]

5,1–4,8

Μικτή κατανάλωση καυσίμων (l/100km) [2]

6,1–5,8

Μικτές εκπομπές CO2 (g/km) [2]

142–135

Τιμή Cd

026
Μετάδοση ισχύος

Σύστημα κίνησης

Κίνηση στους πίσω τροχούς

Κιβώτια ταχυτήτων

7G-TRONIC PLUS

Αναλογίες αυτόματης μετάδοσης

4,38/2,86/1,92/1,37/1,00/0,82/0,73/R1 3,42/R2 2,23

Τελικός λόγος μετάδοσης

3,07
Πλαίσιο (κανονικό) & τροχοί

Εμπρός άξονας

Πολλαπλών συνδέσμων

Πίσω άξονας

Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Ανάρτηση, εμπρός / πίσω

Ελατήρια, αποσβεστήρες κραδασμών διπλού σωλήνα με SDD/ελατήρια, αποσβεστήρες κραδασμών αερίου μονού σωλήνα με SDD

Εμπρός ελαστικά / ζάντες

235/45 R 17

Πίσω ελαστικά / ζάντες

235/45 R 17

Εμπρός φρένα

Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι

Πίσω φρένα

Δίσκοι, συμπαγείς
Διαστάσεις & βάρη

Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I)

540

Κύκλος στροφής (m)

11,28

Καθαρό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [3]

1680/565

Μικτό βάρος (kg)

2245

Μέγιστο φορτίο οροφής (kg)

100

Επιτρεπόμενο βάρος ρυμουλκούμενου χωρίς φρένα / με φρένα (kg)

750/1900

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5> Σχεδίαση, Πολυτέλεια, Εξοπλισμός, Κινητήρας/Επιδόσεις, Οδική συμπεριφορά <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Όχι γρήγορες αλλαγές στο Sport mode, Αυτονομία, Άνεση AMG ανάρτησηςTest Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz E250
Autoblog.gr