Test_Drive_Mercedes_E250_69

Περνώντας στη καμπίνα είναι αυτονόητο να συναντάς απτή πολυτέλεια και ποιότητα. Σε ένα αυτοκίνητο της αξίας της E-Class απαιτείς να είναι ποιοτικό, άνετο, σοβαρό και στιβαρό. Έτσι, όπως και στην Ε200 Cabriolet την ίδια σχεδόν αίσθηση αποκόμισα και με την sedan. Και λέω σχεδόν γιατί η Ε250 ήταν εφοδιασμένη με την σκληρότερη και πιο σπορ ανάρτηση του πακέτο της AMG, όπως θα αναλυθεί παρακάτω.

Test_Drive_Mercedes_E250_01

Test_Drive_Mercedes_E250_05 Test_Drive_Mercedes_E250_04

Με το που ανοίγεις την πόρτα του οδηγού, αντικρίζεις το επανασχεδιασμένο κοφτό, δερμάτινο, με αλουμινένια διακοσμητικά, πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ το μάτι σου στη συνέχεια, πηγαίνει στις μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και στα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα διαθέτοντας 8 ρυθμίσεις. Η E-Class προσφέρει ένα στιλάτο εσωτερικό με τις περισσότερες δυνατές επιλογές για εξατομίκευση και ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού και τη δικιά σου επιθυμία, η ταπετσαρία μπορεί να συνδυαστεί με ύφασμα και τεχνητό δέρμα ARTICO, ή με κατακόρυφες ραφές για δέρμα και δέρμα nappa, προσφέροντας ευχάριστη εμπειρία σε όραση και αφή. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής υπήρχαν ελκυστικά διακοσμητικά στοιχεία από γυαλιστερό αλουμίνιο και σκουρόχρωμο ξύλο, με το αναλογικό ρολόι που βρίσκεται στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας να δίνει μια ρετρό νότα που θα αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Test_Drive_Mercedes_E250_74 Test_Drive_Mercedes_E250_75

Το πολυτελές εσωτερικό ολοκληρώνεται από την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που σε σχέση με το μέγεθος της κονσόλας, η 7 ιντσών οθόνη φαίνεται μικρή. Η ανανεωμένη E-Class διαθέτει επίσης  νέο πίνακα οργάνων, με τρία στρόγγυλα στοιχεία. Στο κέντρο βρίσκεται το κοντέρ, όπου μέσα του υπάρχει μια ψηφιακή έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη που προβάλει πληροφορίες από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από τον υπολογιστή ταξιδιού, αλλά και από το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος που εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο δοκιμής. Στα αριστερά συναντάμε τα στοιχεία της ένδειξης της θερμοκρασίας και του ρεζερβουάρ, ενώ στα δεξιά υπάρχει το στροφόμετρο του κινητήρα. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής κινείται στα ανώτατα επίπεδα που πρέπει, φιλοξενώντας με περίσσεια άνεση 4 ενήλικες, ενώ ο πέμπτος με κάποιες υποχωρήσεις θα βολευτεί στη μέση, καθώς το τούνελ της μετάδοσης κλέβει πολύτιμο χώρο για τα πόδια.

Test_Drive_Mercedes_E250_79

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά ενώ το κάθισμα προσφέρει άριστη πλευρική στήριξη με τις επενδύσεις να είναι μαλακές, προσφέροντας άνεση πολυθρόνας. Ο καθένας βρίσκει εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης, με την κολόνα του τιμονιού να ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βάθος και με τα καθίσματα να στηρίζουν άψογα το σώμα, χωρίς να κουράζουν ακόμη και μετά από ώρες ταξιδιού. Σε ότι αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 540 λίτρα, με κύριο χαρακτηριστικό του το μεγάλος βάθος, αλλά το ύψος είναι μειωμένο, πράγμα που καθιστά δύσκολη την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων, όπως επίσης και το ακανόνιστο σχήμα του.

Test_Drive_Mercedes_E250_83

Η E-Class εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουση, ενώ ο κατάλογος συνεχίζεται με τα Distronic Plus με Steering Assist, το Brake Assist Plus με Junction Assist, το Attention Assist, το σύστημα Pre-Safe και το ενεργό καπό. Η τιμή της βασικής έκδοσης ανέρχεται στα €56.980, με αυτή του αυτοκινήτου δοκιμής που ήταν βαριά φορτωμένο να ξεπερνάει με ευκολία το ποσό των €77.000. Αναλυτικά τις τιμές της ανανεωμένης E-Class μπορείς να τις βρεις εδώ.