Test_Drive_Mercedes_E250_60

Ο παραπάνω χαρακτηρισμός είναι ότι καλύτερο και πλησιέστερο στη πραγματικότητα, όταν αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας. Να πω τη ταπεινή αλήθεια, οι σκληρότερες αναρτήσεις του AMG πακέτου, που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 15 χλστ. ίσως είναι αχρείαστες. Για κανένα λόγο δεν αλλοιώνουν τον χαλαρό, cruiser, χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αλλά αφενός ούτε απόλυτα sport το μεταμορφώνουν αλλά και σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, είναι αρκετές οι ανωμαλίες των δρόμων της πόλης που θα γίνουν αισθητές στη καμπίνα. Με την ανάρτηση αυτή η E-Class κερδίζει λίγο σε οδηγική απόλαυση, κυρίως σε πιο απαιτητικές διαδρομές, αλλά χάνει λίγο από τις κατασκευές με χαρακτήρα “μαγικού χαλιού” που μας έχει συνηθίσει η εταιρία. Η ανάρτηση διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός και πίσω, όπου για τον εμπρός άξονα έχει αποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ) διπλού σωλήνα με SDD, ενώ πίσω είναι αερίου μονού σωλήνα με SDD. Οι ρυθμίσεις σε σχέση με το pre-facelift δεν έχουν αλλάξει, έτσι διαθέτει την αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση DIRECT CONTROL.

Test_Drive_Mercedes_E250_66

Ο ανοιχτός δρόμο από την άλλη, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της. Ευθύβολη, άνετη, γρήγορη και ξεκούραστη. Αποπνέει τον αρχοντισμό που έχει προσπαθήσει να της προσδώσει η Mercedes, με το επίπεδο κύλισης και ηχομόνωσης να μην δέχεται αμφισβήτηση. Όταν θελήσεις να κινηθείς σε κλειστό δρόμο με συνεχείς στροφές, μπορεί να σε γεμίζει αυτοπεποίθηση τα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, αλλά ο όγκος και το βάρος της αποτελούν τροχοπέδη για το κάτι παραπάνω σε θέμα διασκέδασης. Ακόμα και με όλα τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, θέλει αρκετό γκάζι για να ανοίξει η τροχιά της ουράς, ενώ η προσπάθεια τοποθέτησης από πριν (φλικάρισμα) απαιτεί μεγάλο πλάτος δρόμου για να ζωγραφίσεις. Κλίσεις δεν θα νιώσεις, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να σου μεταφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας, κινούμενος γρηγορότερα από όσο περίμενες, με την ουρά του αυτοκινήτου, γενικά, να χαρακτηρίζεται από μια ουδετερότητα στις αντιδράσεις της, παραμένοντας άμεση, χωρίς να παίρνει έπαινους στον τομέα την αίσθησης.

Test_Drive_Mercedes_E250_37

Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται για την ομαλή του λειτουργία, την ελαστικότητα του, με τη δύναμη όμως να την δείχνει πάνω από τις μεσαίες στροφές. Η ροπή του είναι αγχολυτική και σε βοηθάει να προσπεράσεις με συνοπτικές διαδικασίες. Η απόκριση το βύθισμα του γκαζιού, φυσικά δεν είναι άμεσο, αλλά το κιβώτιο με ελάχιστη χρονοτριβή θα κατεβάσει και θα ανεβάσεις ανεμπόδιστα χλμ. Το 7G-Tronic Plus 7άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό στη λειτουργία του, με άριστη λειτουργία κατά τη διάρκεια των αλλαγών, που στο πρόγραμμα ECO δεν γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό. Ωστόσο στην επιλογή Sport, ίσως κάποιος θα ήθελε οι αλλαγές του κιβωτίου να γίνονται γρηγορότερα, ενώ στα γρήγορα και απανωτά κατεβάσματα η εντολή σχεδόν ποτέ δεν ανταποκρίνεται σε πράξη. Η Mercedes-Benz συνεχίζει και εδώ την επιλογή της να μην τοποθετεί τον επιλογέα των ταχυτήτων στην γνώριμη θέση, πάνω στο κεντρικό τούνελ. Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι. Ο επιλογέας των ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, αλλά η Mercedes-Benz, άλλαξε την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος πλέον εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Test_Drive_Mercedes_E250_33

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Manual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα. Η απουσία λεβιέ των ταχυτήτων συνηθίζεται, πόσο μάλλον όταν ο χώρος που συνήθως καταλαμβάνει χρησιμοποιείται ως αποθηκευτικός χώρος, βελτιώνοντας την πρακτικότητα. Το σύστημα διεύθυνσης φαίνεται να είναι επίτηδες βαρύ, χάνοντας λίγο σε αίσθηση, με την πληροφόρηση του δρόμου να κρίνεται ικανοποιητική. Τα φρένα της, αποτελούμενα από τρυπητούς αεριζόμενους δίσκους μπροστά, και δισκόφρενα πίσω, φρενάρουν απολύτως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, με την αίσθηση του πεντάλ να ελάχιστα σπογγώδης αρχικά αλλά πολύ άμεση αμέσως μετά.